-*-*-Ze hebben de rekening van het restaurant wel betaald btw! :)-*-*-*-*-
Charlotte POV
'Niall, waar zijn we?' Vraag ik wanneer we vijf minuten gerend hebben. Volgens mij weet hij ook niet waar we zijn. 'Geen idee maar hoor je dit? Ik denk dat we vlakbij zee zijn.' En gelijk heeft hij. Een paar minuten later lopen we niet meer op gras, asfalt of wat anders, nee we lopen op zand. Je ziet alleen maar lampjes van vissers die druk aan het vissen zijn.
'Het is te laat om mijn auto terug te vinden, laten we zwemmen!' Niall doet zijn jas, stropdas, hemd en shirt uit, laat het vallen. Hij houdt twee handen omhoog en rendt de zee in. 'Uh ja Niall , dat is heel leuk.. Maar ik ben in een jurkje.' Niall hoort mij niet. Hij zit alleen nog maar in een onderbroek in zee.
Zal ik gewoon in bh en in onderbroek gaan zwemmen? Hij ziet me toch ook in bikini? oke dit is anders. 'Lot kom!' 'Nee ik-' 'AUUW!' Ik weet niet hoe het komt maar ik doe mijn jurk uit -Ik kom erachter dat ik nog een hemd aan had- en ik haast mij naar hem toe. 'Niall wat is er?' Hij wijst naar zijn rug. Ik zie er bloed lopen en dan... een haakje? Achter mij, aan land, staat er een boze man te vloeken. Zachtjes haal ik het haakje eruit. 'IK HEB EEN VIS GEVANGEN!' Ik lach. Niall niet. Hij vond het niet zo grappig.
Daarna gaan we uit het water, ik trek mijn jurk aan. En we lopen richting de auto. Wanneer we eindelijk de auto gevonden hebben haalt Niall twee vesten en twee fleecedekens uit de kofferbak.
Wanneer we beiden zijn opgedroogd gaan we terug naar Londen. Het is half 1 als we aankomen en we besluiten nu nog een film te kijken. We zijn nog zo koud van het zeewater. '6271 Fleecedekens, Check. Popcorn?' 'Chweck!' Ik lach om de toon hoe Niall het uitsprak 'Okee let's start de film.'
We keken the joyrider omdat erop stond dat het een Romantische horrorfilm is. Maar je mag romantisch ook wel wegstrepen. We hadden de matrassrn van onze bedden naast elkaar, op de grond neer gelegd. Wanneer het eng wordt trekt Niall zich naar mij toe. Best grappig, totdat we beiden op een matras liggen.
'Niaaaaaall, ruimte!' Ik lach en val bijna van mijn matras af. Niall lacht en gaat terug naar zijn matras. 'Ik had het koud!' zegt hij. 'Jwa mwet flweecwedwekwens?' Vraag ik met popcorn in mijn mond.
Uiteindelijk vallen we in slaap. 'Lot!' Ik wordt wakker. 'Niall?' ik wrijf in mijn ogen. Voor mij staat Niall met een dienblad met eieren, bonen, spek, zwarte pannenkoeken, een croissantje, een ei en jus d'orange. 'Ah, dat is zo lief!' Ik wou hem zoenen maar gaf hem een kus op zijn wang.
We eten samen het ontbijt op behalve de pannenkoeken. 'Het leek zo makkelijk te maken!' Zegt hij. Ik begin te lachen en haal mijn schouders op. Het heeft wel wat. 'Niall?' 'Ja?' 'Dankjewel voor gisteravond.. Ik vond het echt heel erg leuk.' En ik bloos. 'Ik vond het ook heel erg leuk met jou.' Niall geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Wanneer we het ontbijt op hebben loopt Niall naar het appartement van de andere jongens. Niall heeft vandaag een interview met hen. Ik ga weer winkelen en zoeken naar een baan om extra geld te verdienen.
In Nederland had ik een baantje en dat had ik gespaard om hier de huur te betalen. Ik loop de Starbucks in. 'Hallo! Ik ben Charlotte Huis en ik vroeg me af of jullie nog werknemers zochten?' De vrouw schudt mijn hand. 'Ja! We zoeken nog één iemand dus het komt goed uit máár je moet dan wel pas over een maand beginnen!' 'Dat is geen probleem.' Ik loop met de vrouw mee, sluit een soort van arbeidscontract af, krijg te horen welke datum ik moet beginnen en ik ga verder met winkelen. Dat is snel, in één keer.
Het is 3 weken later. Niall en ik zijn steeds closer en closer geworden. Ik vind hem ook steeds leuker, terwijl ik hem al leuk vond. Dit is zo raar. Maar over 2 weken begint Niall al weer aan de nieuwe concert en zie ik hem 5 maanden niet.. Ook mag ik over 2 weken beginnen met werken. En begint mijn studie over twee weken.
'Over 2 weken veranderd er zo veel.' Zeg ik tegen Niall, we zitten op een matras en staren naar een TV die uitstaat. 'Ja, maar we gaan wel bellen, FaceTimen, Skypen, Oovoo'en en sms'en!' 'Natuurlijk!' Natuurlijk gaan we dat doen.
De laatste weken zijn dus in zicht en dit gaat te snel. We hebben weer veel dates gehad en zijn naar verschillende plekken gegaan. Niall was zelfs zo gek dat we voor twee dagen naar Venetië zijn gegaan maar natuurlijk liep dit ook niet af zoals hij het wilde. Iedereen herkende hem en binnen no time stonden er zo veel meisjes om ons heen.
Twee dagen voor vertrek...
Niall, Zayn, Harry, Liam en Louis zitten tegenover mij. 'Dus eerst gaan jullie naar...?' 'Amerika!' Liam wijst naar Amerika op de kaart ervoor. Ik ben aan het overhoren hoe lang ze er blijven en waar ze allemaal heen gaan. Soms komen ze een paar dagen thuis. Maar dat is alleen in Europa zo. Anders is het veel te ver.
Van Kevin heb ik ook al niks meer gehoord. Maar ik maak van de foto's af dat hij zich prima vermaakt in zijn uitgaansleven. Ik besteed geen aandacht meer aan hem. Hij is een sukkel.
Die avond kijk ik met alle jongens een film. Ik zit op Nialls schoot en hij houdt zijn handen om mijn middel heen. De rest trekt zich er niks van aan en kijkt verder. We kijken een soort van Titanic achtige film over een man en een vrouw in een bus.
Één dag voor vertrek...
Ik wordt wakker en ik lig naast Niall met mijn handen over hem heen. Iedereen kijkt me aan behalve Niall, hij slaapt nog. 'ZE IS WAKKER.' Louis staat op. 'Sssht.' zegt Zayn en Niall wordt nu ook wakker. 'Goedemorgen!' Zegt Harry. 'Goeiemorgen.' Zeg ik terug en ik wrijf in mijn ogen. Nu dringt het door welke dag het is. De laatste dag, voor vertrek
Niall POV
Ik wordt wakker door stemmen boven mij. 'Hé.' Ik gaap en wrijf in mijn haar. Charlotte zit naast mij en de rest kijkt naar ons. 'Ook goeiemorgen!' Zegt Liam. 'Waren jullie al lang wakker?' Vraag ik. 'Nee, ik nog maar net.' zegt Charlotte. 'Morgen gaan jullie weg...' vervolgd ze daarna. Het is stil.
Hallooo, dit is volgens mij best een lang stuk. Ik heb een vraagje.. Wat vinden jullie ervan? Ik vind het echt heel erg leuk om dit te schrijven.
Vergeet niet om: een vote geven, commenteren en mij volgen.
xoxo Ann
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...