'Charlotte POV
Klopt!' zeg ik huilend. 'Fuck!' Zegt Perrie. 'Fuck fuck fuck fuck fu-' Perrie slaat alweer een hand voor haar mond. 'Wat is er?' Bezorgd kijk ik naar haar. 'I-i.. Voordat we weg gingen hebbem Niall, Zayn, Liam, Louis en Harry ook wel een beetje. Iets voor ons en Sophia en Eleanor achtergelaten. Maar dat lag in het appartement van Zayn en Niall.' Perrie legt uit dat ze dat bij elke tour doen.
'Ik verpest alles, echt alles.' Mompel ik. 'Kom we gaan naar mijn huis.' Ik rij en Perrie geeft me aanwijzingen. 'Perrie, echt bedankt dat je me helpt. Het betekend echt veel voor me.'
Perrie kijkt me half aan en weet ook dat ik op de weg moet letten. 'Als er iets is kun je het altijd vertellen, Lot!'
Eenmaal aangekomen in het huis van Perrie loop ik naar binnen met een open mond. 'Wow!' Het is er heel erg wit met een houten vloer en roze-witte bloemetjes. Het ruikt er echt heel erg fris en het is er heel erg mooi.
'Doe maar alsof je thuis bent, zet maat wat thee en pak mijn laptop maar als je wilt!' Zegt ze lachend. 'Ik ga douchen.' 'Ik pak haar laptop en ik typ: Twitter.nl in. Zovaak zit ik ook niet op twitter en ik ben nog gewend om er NL achter te zetten. Ookal ben ik in Engeland.
Als ik ingelogd ben zie ik haat mentions, haat haat en nog eens haat. #Narlotteisfake #Nialldeservesbetter zijn trend worldwide.
@Niallcupcake: '@CharlotteHuis Als jij niet snel oprot, van een ravijn afspringt of zelfmoord pleegt zorg ik er zelf voor.'
@IshipNarry: '@CharlotteHuis Hoe kan je Niall dit aan doen?'
@FanofoneD: '@CharlotteHuis Ik haatte Barbara al, maar nu haat ik jou erger. val dood!'
Met tranen in mijn ogen kijk ik naar al die mentions. Ze haten mij echt. Ik typ Niallofficial in bij de zoekopdracht en ik kom al snel op zijn profiel uit.
@Niallofficial: 'If i could hold you, swear i'd never hold you down..'
1 minuut geleden. Wat? Gaat dat over mij? hij heeft me toch al laten vallen. Of... tweet hij gewoon weer een lyrics stukje om zijn fans hysterisch te laten maken? Zal ik ook iets tweeten? Ik typ in: i'm just a teenage dirtbag baby.. Nee dat doe ik niet. Ik houdt mijn hand op de 'wisspatiebordbalkje'. En dan weet ik het..
Niall POV
'Alsjeblieft Charlotte, stuur iets.. ik maak me zo'n zorgen. Doe als-je-blieft iets.' Ik mompel in mijzelf terwijl ik nog naar een twitterscreen kijk. Ookal is het nu 4AM hier en moet ik gaan slapen. Ik kan niet, mijn gedachten zijn bij haar.
@CharlotteHuis: 'I'm just a teenage dirtbag..'
Yes een berichtje. Ik lach hardop. Dus ze weet dat ik lyrics van Diana stuur? Ik zet mijn handen nu weer klaar om wat nieuws te sturen.
Charlotte POV
Duizend retweets, en het worden er steeds meer. Stop. Veel haat reacties krijg ik ook hier op. Maar ook veel positieve reacties.
@NiallOfficial: 'The truth is i got lost without you, and since i've been waking up to.'
Het ging dus wel over mij! Ik begin te huilen en zet Half A Heart aan. Bij de solo van Niall begin ik nog harder te huilen. Perrie komt binnen. 'W-Wat is er?' Ja , wat is er Lot? ik weet zelf ook niet wat er is met mezelf. Het is zo raar. Ik mis Niall, maar waarom huil ik? Heb ik nog iets met Niall? Waarom is alles zo ingewikkeld? 'Ik weet het niet.' Zeg ik, en het is waar.. ik weet het niet.
'Perrie?' Vraag ik snikkend. 'Mag ik alsjeblieft het nieuws kijken?' 'Nee, daar wordt je alleen maar sipper van. Die mensen sporen niet en hoeven zich niet zo met jouw leven bemoeien.' Perrie klinkt nu als mijn moeder, maar ze heeft wel gelijk. Al kom je er via de inmiddels uitgelogde twitterpagina ook achter.'O-oke.' Zeg ik. Inmiddels heeft Perrie mijn tweet al gezien en Nialls tweet. Ze vindt het dom dat ik er zo op gereageerd heb.
'I-ik ga straks weer terug naar h het politiebureau, ze zeiden dat ze een slaapplek gaan regelen.' 'Nee Lot, zal ik meegaan? desnoods kan je hier ook blijven.' Zegt ze, heel vriendelijk aangeboden. Maar toch doe ik het niet. 'Per, je hebt al genoeg gedaan. Je bent zo lief, dankjewel. Maar ik ga nu naar het politiebureau en daarna kijk ik zelf wel.' 'Oke, nou hier!' Ze geeft mij een briefje met 8 Telefoonnummers. 'Dit zijn nummers die je in je telefoon moet hebben als je een nieuwe hebt!
Ik bedank haar en ik ga ervan door. Ik zit nu alleen in mijn auto, als een saai, eenzaam wrak en ik start de motor en begin te rijden..
Pampampam ;0
Dit was hoofdstuk 13 alweer en ik kan niet geloven dat zoveel mensen mijn boek kijken. Dankjewel ervoor. Echtwaar, je weet niet hoeveel ik van jullie hou. xxxx
En ook heb ik een nieuwe
telefoon... iPhone woehoee. Alleen ik schrijf hier nog niet mee want het is veel Anderser dan mijn andere telefoon :0
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
Fiksi PenggemarCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...