16

2.3K 96 7
                                    

Charlotte POV

De dagen gaan voorbij en ik probeer Perrie al voor de 829ste keer te bellen maar ze neemt niet op. Niemand neemt op. Behalve mijn moeder, maar daar bel ik zowat om de dag mee. 'Manon! Ik moet zo gaan.' Zeg ik tegen haar. Ik vind het echt jammer dat ik moet gaan maarja, tien weken was ook wel genoeg.

Ik pakte mijn gekochte koffer in en stopte alle spullen die ik had gekocht erin. Ook had ik een MacBook gekocht. Ik had er al een, maar die lag ook in mijn appartement.. hpfgshj. Ik sta op Schiphol en zeg Manon gedag.. Op naar Los Angeles! :-)

Ik zit in het vliegtuig en luister muziek op mijn telefoon. Ik neurie mee met:

Nina - Ed Sheeran

Ghost - Ella Henderson

you need me man i don't need you - Ed Sheeran

Breakfree -Ariana Grande

En ik viel in slaap.

'Mevrouw! We gaan landen.. kunt u uw riem omdoen?' Een stewardess staat naast mijn stoel. 'O-oh oke.' Ik doe snel wat de vrouw zegt. In Los Angeles is het 9 uur eerder. Ik ging weg om 10:00, de vliegreis duurt 12:00 dus ik kom aan in Nederlandse tijd 22:00 maar het is er 9uur eerder dus 13:00. Dat wordt een jetlag.

Gelukkig ging de tijd in het vliegtuig snel en waren we snel geland. Als ik op het vliegveld sta te wachten zie ik al iemand met een bordje staan: 'Charlotte Huis'. Yea, nu wel goed. Ik loop naar hem toe en ik ga naar een hotel, en jeetje, die is mooi.

Het is een hotel. Ik loop naar binnen met de koffers en het zijn allemaal nederlandse meisjes. 'Charlotte, wat doe jij hier?' Lucy kijkt mij verbaasd aan. Dat doet me denken aan die ene keer op school. 'Lucy!' Ik geef haar een knuffel. 'Ik heb auditie gedaan en nu sta ik hier!' Ik glimlach naar haar maar Lucy kijkt me op een nietbegrijpende toon aan.

Ik kijk het hotel rond en ik zie allemaal luxe spullen staan en wauw, dit is mooi. Er zijn in totaal 2 kamers gereserveerd. Iedereen moet met zijn tweeën slapen en ik deel een kamer met Lucy. De andere meisjes heten Noëlle en Diana. We zijn even oud, en gingen leuk een drankje met zijn vieren drinken. Ik vind ze allemaal erg aardig en iedereen is ook verschillend. Lucy en ik wonen in Londen. Noëlle in Wolverhampton en Diana in een klein dorpje afgelegen, waarvan ik de naam niet meer weet... oeps.

We praten over van alles, kijken TV en oh..

'Niall Horan van One direction is gezien met een meisje, ze zijn aan het daten. Betekend dit dat hij niks had met Charlotte? '

Je ziet foto's en nu zie ik pas wat voor sukkel het was. Ookal kende ik hem maar 5 weken. Sukkel.

♡♥♡♥♡♥♡♥♡

Een paar dagen later hebben we helemaal de show en film in onze hoofd en weten we wat we moeten doen. En gaan we naar de set, de film opnemen. Tja het is 13 september... yeaa Niall's verjaardag. Leuk voor hem.

Oke, Charlotte, jij gaat daar staan en loopt naar Maarten toe en neemt hem mee naar voren, daarna ga je erachter staan, dans je mee en Maarten loopt weg. Ik knik. We hebben zo vaak geoefend.

Een paar uur later zijn we klaar en heb ik een moment voor mezelf. Ik zit op het balkon en ik drink water en ik kijk naar beneden. 'OMFG DAAR LOOPT HIJ.' Ik hoor een meisje schreeuwen. Wie loopt daar? Ik kijk naar beneden. De enige echte Niall Horan. Wauw jongens.. wauw.

Oke toen ik nog fan was werd ik ook hysterisch maar nu zal ik het liefst... deze glas leeggooien boven zijn hoofd? Dat brengt me op een goed idee. Ookal is het maar 2 verdiepingen hoog. Ik gooi het naar beneden en durf niet te kijken of hij raakt. Aan de ene kant wel en.... JA HOOR RAAK. Boos kijkt Niall omhoog en ik probeer weg te kijken. Shit te laat.

Niall POV

Ik loop rond in Los Angeles want ik heb hier vanavond nog een verjaardagsfeest. Maar toen ik langs een hotel liep was het zo raar. Ik kreeg water op me. En nee , niet van een boze fan, nouja misschien ook. Maar van Charlotte, Charlotte Huis. Jezus waar sloeg dat op?

Ik loop naar binnen. 'Hallo, weet u ook waar de vrouw Huis overnacht?' In mijn ooghoek zie ik een meisje naar boven rennen.

Charlotte POV

'Charlotte! Hij komt naar je toe! Hij komt hierheen, verstop je of iets, snel snel!' Ik hoor Lucy de kamer binnen lopen. Fuck, Niall zag me.

'Lot, ik weet dat je binnen zit..' 'Lot, leeft niet. Voor jou is het Charlotte.' Zeg ik en ik begin tegen de deur aan te zitten. Ik weet dat hij hetzelfde doet aan zijn kant. 'Oke, Charlotte.. Ik mocht geen contact met je hebben van management want.. Kun je me alsjeblieft binnen laten?'

'Geef je management maar op de schuld. Je wou gewoon geen contact meer met mij omdat ik je altijd in de problemen breng.' Het floept er gewoon uit. 'Lot.. ik.' 'Charlotte.' 'Laat maar.' En ik hoor hem weglopen. yeahright goede zet Charlotte.

Dus hoe loopt dit af? Komt Charlotte terug bij Niall?

EN IK BEGIN MET EEN NIEUWE BOEK: i don't know you. IK ZET HEM EROP ALS HIJ HELEMAAL KLAAR IS MAAR DEZE BOEK IS ECHT LEUK. JE KAN NU AL STEMMEN EN REAGEREN EN HEM TOEVOEGEN AAN JE BIBLIOTHEEK.

XXX

P.s. Dankjullie voor zoveel stemmen en lezers, het betekend echt zoveel voor me! i love you all xoxoxooxo

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu