Harry POV
We hebben afscheid genomen van Lucy en van Charlotte en we rijden nu weer met zijn vijven op de snelweg.
'Hazz, zeg het eens.. Wat is er met jou en Lucy?' Vraagt Liam enthousiast.
'Nou, ik eh.. ik vind..' Ik begin te praten maar ik wordt onderbroken door Paul.
'Jongens! We worden aangehouden door de politie!'
'Wat?' Vraagt Niall geschrokken.
'Hallo iedereen, is Niall Horan aanwezig?' Vraagt een politieman.
'Ja? Ik ben Niall Horan.'
'Oke, uhm over de brand van je appartement eh, mag ik binnen komen?' Vraagt de agent. Wij knikken en hij loopt naar binnen. 'Oke, de appartement van de heer Tomlinson en van Payne is ongedeerd dus die is nog bewoonbaar. De meeste spullen van Styles en Malik zijn gered en van jouw appartement meneer Horan, konden we alleen dit zielige boekje redden.' Zegt de man en hij overhandigd Niall een boekje.
Niall kijkt in het boekje en slaat hem dicht. 'Meneer de agent, kunt u mij ook om een gunst doen? Kunt u dit af leveren in hotel ##### nummer 22?' Vraagt hij.. hoe kan dit? Wij zaten op nummer 24 en naast ons zat.. Is dit voor Charlotte?
De man neemt het boekje weer aan nadat Niall er weer wat papiertjes in heeft gestopt en hij wilt naar de deur lopen. 'Ohja, nog iets... We zijn erachter gekomen over wie de brand heeft gesticht.. De dader is Anna Levens.
Anna? phoeff die kwam er wel hard in voor Niall. Zeker omdat Niall haar vriendin is. Maar Niall kijkt emotieloos, en Zayn kijkt voor zich uit. Huh wat is hier aan de hand?
Charlotte POV
We zitten voor het hotel en we praten nog na.
'Hij zei tegen mij dat hij me leuk vond en dat ik knap en speciaal was en OHMFG!' Zegt Lucy en ik begin te lachen.
'Lucy, vanochtend kwam hij aan de deur, niet voor Gemma maar voor jou.. Hij vind je leuk!' Zeg ik tegen haar.
'Omg echt?' Zegt ze en ze kijkt mij niet gelovend aan. Ik knik.
'Nu moeten we gaan want anders komen we te laat!' Zeg ik en ik duw haar naar de dansstudio. Diana en Noëlle zijn er al (hoofdstuk 16).
'Hey!' Zeggen we, maar ze blijven kijken naar een nieuw meisje.
'Ze bood zich aan om jou plek in te nemen!' Zegt Diana tegen Lucy. Het meisje die daar staat draait zich om en ja hoor... Het is Anna.
'Dames! Dit is Anna, Anna neemt de plek in van jou, Lucy.. Ze bood het zelf aan en laat haar toevallig ook in LA zijn..' Nou hé wat toevallig. '..Maar ze weet de meeste dansjes nog niet dus kan ze beter jou plek in nemen Charlotte!' Zegt Jeremy.. onze danscoach. Ik zie Anna grinniken.
'Nee, Jeremy dacht het niet. Ik ga niet met haar samenwerken.'
'Charlotte, schat. Luister even.'
'Nee, Jeremy luister JIJ eens. Ik vind het jammer dat Lucy niet mee doet maar Lucy wilt een vervanger. Ik vind het goed.. Maar ik wil niet dat het Anna is, ze heeft mij vergiftigd, Mijn vriendje ingepikt en ze gaat niet mijn plaats in nemen. Jeremy, je mag kiezen. Of het is Anna.. Of ik... niet beiden.'
Charlotte, is dit wat je wilt? Anna wint nu van jou.. Ze neemt nu je plek al in.. Is dit wat je wilt? Dit is het belangrijkste punt van je dans carrière.
Ik praat tegen mezelf maar goed. Het helpt wel. Ik heb tranen in mijn ogen. Waarom dit? Waarom mij? Wat doe ik fout? Ik wil niet dat die vieze bitch mijn plek in neemt.
Op dat moment komt de politie binnen. 'Anna Levens? Is ze hier?' Vragen ze aan ons en Lucy praat met de agent. De agent geeft een bedankt-knikje. Ik kijk naar Anna die weg probeert te lopen maar de politie loopt achter haar aan.
'Anna, je gaat mee naar het bureau, voor vergiftiging en voor brandstichting.'
'Nee, nee nee nee!' Gilt ze.
Een andere politie agent loopt naar me toe en vertelt waarom ze aangehouden wordt.
'Uh okee, komen jullie morgen terug? Dan beslis ik de oplossing wel!' Zegt Jeremy en wij knikken en stappen het taxibusje in wat ons terug brengt naar ons hotel.
'Wat heb je daar?' Ik kijk naar Lucy die iets onder haar kont schuift.
'Niks!' Zegt ze en ze zit ergens op.
'Dat is pech, want je moet straks wel in het busje zitten dus moet je uit je rolstoel.'
'Uuhm Lot...'
REDHAIRDON'TCARE 😂
OKE IK BEN ZIEK:(
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...