3

4.3K 153 12
                                    

'Hey Kevin!' Zeg ik blij. Maar ik hoor al aan de stilte dat Kevin niet zo blij is. 'Charlotte...' Aan zijn serieuze toon kan ik horen dat hij boos is. Maar wat moet hij dan zeggen? Hey ik heb je op TV gezien.. Wat leuk dat je de nieuwe vriendin van die Horandude bent.. Mag ik op je bruiloft komen? Nee.

'Dus, je bent er een dag en je hebt nu al een vervanger voor mij?' Kevin klinkt niet zoals altijd. 'Kev, Ik heb met hem een appartement en hij liet mij wat meer van Londen zien.'

'Hoe weet ik dat hij in je appartement zit? Voor hetzelfde geld hebben jullie.. U-uh seks met elkaar ofzo!' 'Kevin kom op! Ik heb zelfs nog geen seks met jou gehad dus waarom zal ik wel met hem seks hebben, ik ken hem nog maar een halve dag.' Ik ben nu echt boos. En ik hoor niks meer aan de andere kant. Ik gooi hem erop.

Harry POV

De kamergenoot van Niall is echt heel erg knap. Ohnee wat zeg ik nou? Ik zeg tegen Niall dat ik haar knap vind maar hij kijkt me aan met een afkeurende blik.

Charlotte POV

Tranen stromen uit mijn ogen. Nee stop. ik wil niet huilen. Ik probeer ze te verbergen en loop weer terug de kamer in. 'Sorry!' zeg ik en de deurbel gaat. Het is de pizzakoerier. 'Zes pizza's dat wordt 33,75.' 'Ik betaal wel!' Ik pak mijn portemonee erbij maar Niall drukt hem weg. 'Je moet niet met euro's betalen!' Ohja shit.. oeps.

Niall en ik staan nu nog samen op de gang. 'Wie was dat?' Vraagt hij. 'Wie?' Vraag ik. Heeft hij het over de pizzakoerier? 'Degene aan de telefoon.' 'Oh..' Waarom wilt hij het weten? 'Eeneeh, een vriend.'. Zeg ik maar snel. Wat gaat hem het aan?

Niall POV

Charlotte had iemand aan de telefoon en zo te horen weet ik dat het niet zomaar iemand. Ik ben best nieuwsgierig dus ik vroeg wie het was. Zo te horen was het niet een normale vriend.

Charlotte Pov

We lopen de kamer terug in met de pizza's. 'Wat zullen we doen?' Vraagt Niall. 'Eerst de pizza's opeten, dat lijkt me een verstandig idee.' Zegt Zayn. 'Jaa daah!' lach ik. 'Misschien een question tag?' vraag Louis. 'Question tag?' Ik kijk naar Louis. 'Ja dan mag je allemaal vragen stellen dan moet je eerlijk antwoorden!' Uh liever niet maar nadat ik zie dat iedereen naar me kijkt zeg ik maar ja.

'Is goed!' Zeg ik enthousiast. 'Favoriete film?' Liam kijkt me aan. 'Drag me to hell, the conjuring en the fault in our stars.' 'Aha, horrorfilms.. heb je een vriendje?' Vraag Harry. Ohoh.. 'Ja..' Zeg ik. 'Hoelang heb je al?' Vraagt Niall die zich ineens mengt met het gesprek. 'Over een week hebben we een jaar.' Maarja.. ik weet niet of we dit volhouden. Kevin is leuk en aardig maar hij kan mij niet aan het lijntje houden. Ik ben geen hond.

'Gaat het niet hartstikke lastig nu hij, in Nederland zit?' Vraagt Niall. 'Ja, en vooral als hij naar het nieuws kijkt!' Ik lach als een boer met kiespijn. 'Belde hij je net?' Vraagt Zayn. Ik knik.

Op hetzelfde moment gaat mijn telefoon af. Een nieuw bericht van Mirthe. Staat er. Ik open het bericht en zie een foto. 'Als je het over de duivel hebt...' mompel ik. 'Wat?' Vraagt Liam. 'Niks..' Zeg ik snel. Maar ik zie een foto waarop Kevin staat te zoenen.. Met een meisje.

Kevin kan wel zeggen dat ik vreemd ga, maar hij heeft geen bewijs. Ookal ben ik op het nieuws geweest. Maar dat betekend niet dat ik Kevin bwn vergeten. En nu heb ik wel bewijs, een foto van Kevin die zoent met een ander meisje.

'Zullen we een film gaan kijken?' Zeg ik snel. Ik heb geen zi meer in question tag. Iedereen stemt mee en we kijken een film. Het is een hele leuke film en het gaat over een hond. Veel kreeg ik er niet van mee want ik viel in slaap.

Niall POV

'Niall, ze is leuk.. Kijk, ze slaapt.' Harry fluistert naar mij. 'En ze is single.' Harry kijkt me aan. 'Ik weet dat je haar leuk vind. Als jij niks doet dan wil ik-' ik onderbreek Harry. 'Harry stop.'

Ik staar naar Charlotte.. Ze is echt mooi wanneer ze slaapt en kijkt zo schattig. 'Harry.. ik ken haar één dag en ze heeft het net uit met haar vriendje.' Zeg ik snel. Zeg ik snel en ik werp hem een boze blik toe.

Charlotte POV

Wanneer ik wakker wordt zie ik dat Niall en Harry aan de linkerkant van me slapen. Zayn en Louis voor mij en Liam naast me. Ik was van plan om ontbijt te maken, maarja we hebben niks.. Dan maar omkomen door de honger.

*Knorrr* Oh shit mijn maag :0

'Niall!' Harry komt overeind en ziet dat Niall nog slaapt. En dan kijkt hij mij aan. 'Sorry..' zeg ik. 'Ik heb honger.' 'Mmh, dit keer is het Niall niet.' Mompelt Harry. 'We gaan straks eten.' En Harry slaapt weer. Fijn :(

Ik kijk nog even snel op mijn mobiel. Wat kan ik doen? Ik stuur Kevin de foto die ik van Mirthe heb gekregen. Als hij het zo doet... dan kan ik het ook! Omdat ik op het nieuws ben gekomen betekend niet dat ik vreemd ga. Een foto krijgen van je vriendje die zoent betekend wél dat hij vreemd gaat. Doei.

Ik stuur hem snel. Het is hard, maar de waarheid is hard. Als hij het doet dan kan ik het ook!

*BUZZZZZBUZZZZ

En ja hoor! ik was weer zo dom om m'n geluid uit te doen. Ik weiger de oproep. Het is Kevin, die zoekt het lekker zelf uit. Ik druk mijn telefoon uit. Daar heb ik even geen last meer van.

Maar iedereen had inmiddels mijn gebuzzz gehoord en ze kijken me aan met slaperige ogen.

'Zullen we ontbijten?' Dit keer is Niall degene die het zegt. Ik knik. De rest vindt het ook goed. Ik loop mijn kamer in, kleed mij om en doe mijn make up op. Als ik terugloop zie ik Niall in de woonkamer zitten. De rest zijn zich vast ook aan het omkleden in hun eigen appartement.

'Lot!' Zegt Niall en werpt en serieuze blik naar mij toe. 'Ik weet dat ik je nog maar een sag ken maar als er wat is... Kan je het altijd zeggen!'

Heee iedereen. Ik heb al hele leuke reacties gekregen op mijn boek. Dankjewel ervoor ;-) ik vind het echt leuk dat zoveel mensen mijn boek lezen. Maar ik heb het zelf bedacht. Het idee is ook door mij gemaakt. En ik verwacht niet dat mensen het na gaan maken.

De volgende delen worden... Romantisch? !? *Wenkbrauwwiebel* Enjoyyyy

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu