35

2.1K 84 5
                                    

Charlotte POV

'Wist je nog toen die mensen vroegen of jij Niall was maar toen ik snel zei: JA OHMYGOD IK BEN EMMA WATSON!!' Zeg ik en we liggen samen hard te lachen.

'Hallo, psst! ik heb net twee klachten gekregen, kunnen jullie ook iets zachter aan doen?' Een zuster staat in de deuropening. Wij knikken en beginnen nu echt te fluisteren.

'Hmm, die mensen hier ook, sorry hoor maar volgens mij is het nooit stil in een ziekenhuis..' fluister ik.

'Ha -ha, Charlotte.. jij bent degene die diep te slapen lach gisteravond maar als je dat niet was kon je hen horen' hij wijst naar de kamer hiernaast. 'ik weet niet wat ze aan het doen waren maar het was erg gezellig.. man, ik wist haast niet dat je seks kon hebben in een ziekenhuis bed.'

Ik begin te lachen.. Zouden mensen seks hebben in een ziekenhuis bed? Oke, lot.. niet aandenken.

'Wil je een film kijken? Volgens mij moet dit ding werken.' Zeg ik en ik wijs naar een soort van tv scherm wat naast mijn bed staat. Ik begin er heldhaftig op te slaan en ik toets alle knopjes in.

'Geef hier!' Zegt Niall en hij krijgt hem in een keer aan. 'Zo doe je dat!' En hij steekt een tong naar mij uit.

God, wij lijken wel twee kinderachtige tieners die net een 18 jarig iemand de opdracht gaf om een fles drank te halen, het zelf op gedronken te hebben en de fles ergens gedumpt te hebben zodat niemand erachter is gekomen dat wij alcohol hebben gehad.

We kijken een film die Niall ingetikt heeft en bekijken hem, ik zit ook op een stoel omdat ik me een debiel in het ziekenhuis bed voelde. Niall wou Liam niet nadoen zoals wat hij bij Lucy deed( om er naast te zitten), is begrijpelijk, dus ging ik ook maar op een stoel zitten.

'Ik heb een idee!' Ik sta op en draai het bed een kwartslag om. 'Ik ga hierop zitten, ik weet niet hoe het met jou zit.. maar door deze stoelen krijg ik pijn aan mijn kont.' Niall doet hetzelfde en ik moet proberen om mij wakker te houden maar dat lukt niet, onder de film val ik in slaap.

•••

De volgende dag wordt ik wakker in mijn ziekenhuis bed, en hij staat op dezelfde plek dan dat ik gisteren wakker werd. Niall slaapt nog naast mij en ik kijk op de klok, het is al acht uur.

'GOEIEMORGEN!' Liam loopt het ziekenhuiskamer in. En ik zie dat Niall wakker wordt.

'Hallo!' Fluister ik, maar het komt alsnog wel hard aan.

'Heeee je bent wakker! Hoe gaat het? Hoe ging het, en en en?' Lucy rent als een gek de kamer in.

'Hallo, vrolijkerd! Het gaat goed nu, en wat?' Ik lach. Ze kijkt naar Niall en dan naar mij.

'Uhm we keken een film.' Zeg ik en ik weet wel wat ze bedoeld maar daar ga ik niet op in. Ze wilt dat ik en Niall weer een koppel worden.

'Whatever, maar Lot... WE MOETEN INKOPEN DOEN VOOR MORGEN WANT MORGEN BEN JE FUCKING 20 JAAR!' Schreeuwt Lucy en ik lach.

Ik heb niks tegen de jongens gezegd over dat ik dan jarig ben want ik wil het klein vieren.

'Lucy, ik wordt maar 21!' zeg ik.

'Ahw m'n kleine zusje wordt groot.' Zegt Harry en hij knijpt in mijn wang.

'Ik ben ouder dan jij bent!' Zeg ik en ik steek mijn tong naar hem uit.

'...En toch gaan we vanmiddag winkelen.'

••••

Niall POV

Lucy is met Charlotte aan het winkelen en Harry zit de hele dag achter zijn computer en hij zit te bellen..

•••••

Charlotte POV

'Ik wil het echt niet vieren Lucy!' Zeg ik terwijl we met een Starbucks late machiatto over straat lopen.

'Klopt!' Zegt ze en daarna houdt ze haar mond.

'Lucy, wat ben je van plan?' vraag ik, ik kan gewoon zien aan haar dat er wat aan de hand is.

'Niks, heb alleen nog een beetje last van mijn been en-'

'Je gaat Lars toch niet overhalen om te komen?' Vraag ik.

'Nee, zijn oma is toch overleden? Hij reageert straks toch wel weer.'

'Hoe weet je dat hij niet reageert?'

'Omdat je anders niet over Lars praat... Relax, kijk.. de primark!'

Als we de primark uitlopen vroeg Lucy wat ik verwacht wat ze zou vragen...

'Vind je Lars leuk?'

Ik weet het niet, hij is mijn beste vriend. Vind ik Lars echt leuk?

••••••

ER KOMT NOG GEEEEN EIND AAN DIT VERHAAL!! Het gaat door!

OMFG hebben jullie de sneakpreview van steal my girl geluisterd ? Omg

Vote, reageer of follow

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu