24

2.1K 89 36
                                    

Charlotte POV

De volgende dag wordt ik wakker.. ik sliep pas om drie uur. Ik sta gelijk op en ik kan weer normaal lopen zonder om te vallen. Ik kleed mij om en ik loop naar de kamer waar we gister avond zaten. Ik loop naar binnen en ik zie Lucy slapen met Harry naast haar en Anna op het bed van Niall, naast Niall.

Oke ik laat ze maar slapen. Dacht ik bij mezelf maar net zodra ik mezelf om heb gedraaid zie ik Liam staan. 'Goeiemorgen.' Zegt hij en ik schrik mij kapot.

'Jezus Liam!' Zeg/schreeuw/gil ik.

'Sorry, zijn ze al wakker?' Vraagt hij en ik schud mijn hoofd.

'Oke!' Zegt hij en hij wilt zich omdraaien. Maar ik houdt hem tegen. 'Liam? Waar slapen jullie?' Vraag ik aan hem. En hij gebaard dat ik mee moet lopen dus dat doe ik. Ik kom in een kamer met drie matrassen. Louis en Zayn slapen nog.

'Ik ga weer terug, ik moet weten wanneer ik weg mag.. Ik kom straks terug.' Ik loop naar de balie toe en het valt me mee dat ik dit kan volhouden.

'Hallo, mag ik vragen of jullie weten wanneer ik weg mag?' Vraag ik.

'Ja wat is je naam?' Vraagt de vrouw en kijkt me aardig aan.

'Charlotte huis.. of Styles, een van de twee.' Zeg ik tegen haar en ze kijkt op haar computerscherm en typt wat in. 'Je staat hier opgeschreven als Charlotte Styles, je mag in de middag wel gaan.. Ik zie dat je al weer goed kan lopen!' Zegt ze en ik knik. Ik bedank haar en ik loop terug naar mijn kamer. Ik pak mijn spullen en loop naar de kamer die Liam mij liet zien.

Ik klop aan. 'BLOODY MARY HIER, DOE OPEN OF JULLIE GAAN DOOD... OOK ALS JULLIE WEL OPEN DOEN!' Schreeuw ik.

'Ja, dan doen we maar niet open he?' Hoor ik Zayn zeggen.

'Maar Zayn...' Zeg ik maar ik zie dat Zayn de deur al open doet. 'Just kidding, kom binnen!' Zegt hij en ik loop naar binnen.

'Al wat gehoord van onze patiëntjes?' Vraag ik.

'Jupp ze zijn net wakker, ga je mee?' Vraagt Louis. 'Hoe gaat het nu met jou?' Vraagt hij er kort achterna.

'Het gaat goed, ik heb goed geslapen. Ik heb koppijn als een gek maar verder gaat het goed.'

•••

Even later staan we voor de kamer van Niall en Lucy. We kloppen aan en doen de deur open. Niall zit klef te doen met Anna en Harry praat met Lucy.

Volgens mij doen Niall en Anna de unseen scène van the fault in our stars na. Ik zal even zeggen hoe het eruit ziet. Niall ligt in het bed en Anna zit aan de zijkant van het bed, net op het randje. En houdt zijn handen vast. Ze kijken elkaar in de ogen en vertellen elkaar hoeveel ze van elkaar houden. Ze huilen net nog niet. ANNA, HIJ GAAT NIET DOOD.. WEES STIL! Denk ik in mijzelf, bah.. dat geklef.

'Lot! Ga je ook zitten?' Louis wijst op een stoel naast hem. 'Sorry!' Zeg ik en ik neem de stoel naast hem.

'Ja er was nog een kamer vrij, dus wij hebben die genomen.' Zegt Louis.

Oh nu snap ik het. Elk patiënt mocht een iemand met ze mee hebben en omdat ik er ook in lag koos Lucy voor Harry. En Niall koos voor zijn vriendinnetje, Anna.

Ook komt er nu een zuster binnen en die verteld dat Niall en Lucy ook al het ziekenhuis mogen verlaten. Maar Lucy had een gebroken been. Lucy mag dus niet meer dansen wat erg jammer is. Ik vind het echt niet leuk, ik kan niet meer zonder Lucy we hebben zo'n goede band gekregen. Gelukkig hebben we al wat opgenomen en moeten we nu nog wat extra opnames maken.

'Lucy, ik wil wel dat je hier blijft... desnoods dans je mee in een rolstoel.' Zeg ik haar en ze begint te lachen.

'Zie je het al voor je? Een achtergronddanser in een rolstoel?' Zegt ze en ik begin te lachen, op een moment lacht bijna iedereen in onze kamer.

'Dansen he? Ik heb ook vier jaar gedanst.. misschien kan ik het over nemen?' Vraagt Anna.

Nee, god.. lieve god.. Kunt u het alstublieft verbieden om een vreselijke heks, zoals Anna. Kunt u haar verbieden om de plaats van Lucy over te nemen? Ja? Dank u. Amen.

'Ja alles kan.' Mompel ik. Louis ziet mijn gezicht al en begint te lachen om mijn opmerking.

'Zullen we zo weg gaan?' Vraagt Harry.

'Ja is goed, Jullie kunnen ook wel naar mijn huis hier.. alleen het is verboden voor moordenaars!' Anna kijkt naar mij.

'Wie is hier nou degene die mij heeft vergiftigd?' Vraag ik en ik ben van plan om haar bij haar haar te pakken en te slaan en alles. Maar Zayn houdt me tegen. Ik kijk hem boos aan.

'Je bedankt me later wel.'

Je bedankt me later wel

Je bedankt me later wel

Wat bedoeld hij ermee?

JA WAT BEDOELD HIJ ERMEE? JONGENS BEDANKT VOOR DE 1k READERS.. HET BETEKEND ZOVEEL VOOR MIJ XOXOOXO

IK GA JULLIE ALLEMAAL EEN VIRTUELE KNUFFEL VERSTUREN, OF JE DAT NOU WILT OF NIET.

'virtual hug.. send... load 100% complete'

VOEL JE DE LIEFDE?

OKE hyperheid

Vergeet niet te stemmen , reageren en me te volgen, ik volg terug! zo niet, gewoon zeggen!

En er gaat straks wat leuks gebeuren, ofnouja leuk... ik ga geen spoilers geven

Xx

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu