Harry POV
'Ik kreeg ruzie en nu is ze weg..' Zegt Niall, ik weet niet of hij huilt maar ik zie wel dat hij rode ogen heeft.
'Niall, hou je nog van haar?' Vraag ik.
'Straks is ze weg met Anna en..'
'NIALL, HOU JE NOG VAN HAAR?'
'Uhm.. misschien.. oke, ja!'
'Oke, we splitsen op , drie groepjes van twee..'
'Oke meester Harry!' Zegt Lucy.
'En jij hoort bij mij!' Zeg ik tegen haar.
•••••
'Probeer Anna nog eens te bellen!' Zegt Lucy tegen mij, we hebben haar nummer van Niall gekregen. Ik doe wat ze zegt en zoek haar nummer op.
BlieepBlieep
'Met Anna, wie is dit?'
'Goedendag Anna, Wij hebben gehoord dat u een nare lek in uw huis heeft wat te maken heeft met olie, kan ik ook zo snel mogelijk een collega naar u toe sturen om even te kijken? Als dit niet zo snel mogelijk gebeurd dan kunnen er ontploffingen ontstaan en kunt u ziek worden.' Zegt Lucy met een zakdoek voor de microfoon.
'Oke, is goed nu ben ik thuis.'
'Oke wat was uw adres ook al weer?'
'Mevrouw dat hoort in uw gegevens te staan.'
'Ja dat klopt maar ik moet het zeker weten en van u horen om te zien dat u thuis bent..'
Wat Lucy? dit klopt niet.
'Oke ik woon hier in appartement LeVontue in OxfordStreet op nummer acht en.... STIL! OK!' BliepBliepBliepBliep
'Shit.'
Charlotte POV
Wat is dit? Meent Niall dit? Is dit echt de waarheid wat er was gebeurd? Boos loop ik weg, terug naar het appartement van Harry. Ik steek een straat over en daarna nog een straat. Of zal ik terug gaan? En zeggen dat ik ook nog wat van hem voel? Maar dan krijgt hij zijn zin.. is dit een toneelspelletje?
Toch draai ik mij om, om terug te gaan naar Niall, maar dan staat er al iemand anders in mijn zicht. Ik kijk degene in de ogen aan.. ANNA.
Vanaf dat moment gaat alles snel, ze slaat mij vlakbij mijn slaap en alles wordt zwart voor mijn ogen.
••••
'Met Anna, wie is dit? ...is goed ik ben nu thuis... Mevrouw dat hoort in uw gegevens te staan...Oke ik woon hier in appartement LeVontue in OxfordStreet op nummer achten..'
'HEEEELLPP!' Ik probeer te roepen.
'STIL!'
'NEE!'
'OK!'
En op dat moment wordt ik geslagen. Auw!
'Vieze vuile kutho-' En ik krijg weer een klap.. Oke het is verstandig om nu mijn mond dicht te houden.
'Ik had je gezegd om uit de buurt te blijven!' zegt Anna.
Ik zeg niks.
'Waarom ging je toch met hem praten?'
Ik zeg niks.
'Ga je nog antwoorden?'
En op dat moment trapt Anna mij van de stoel af waar ik op zat. Nu lig ik op de grond. Ze trapt hartstikke hard op mij, dat het pijn doet. Ookal heeft ze naaldhakken aan. De pijn is onverdraaglijk en wordt steeds erger. En op dat moment wordt alles weer zwart voor mijn ogen.
•••
Niall POV
'Charlotte heeft Anna ontvoerd in haar appartement, Oxford street appartement LeVontue nummer 8 en nog wat... ga er zo snel mogelijk heen!'
Ik en Zayn waren misschien nog wel de mensen die het dichts bij de Oxford street in de buurt waren. We staan voor het appartement. En waar moet ik beginnen? Er zijn 100 appartementen.
'Ik begin bij achtennegentig, begin jij bij 8?' zegt Zayn. Ik knik.
Ik klop aan bij acht en er doet een oude man open.
'Nee, ik ga geen kinderpostzegels kopen!'
'Woont Anna hier?'
'WAT?'
'Woont Anna hier!?'
'Wat?'
'WOONT ANNA HIER!!??'
'Stil, ik ben niet doof! Nee ze woont hier niet, wel mijn parkiet maar..'
Ik ben al weggelopen naar appartement achttien.
'Hallo, OH MY- AAAAAH!' Er doet een meisje open van, ik schat zestien jaar. 'NIALL HORAN STAAT AAN MIJN VOORDEUR!'
'Ja, uhm.... woont Anna hier?'
'Anna? Ja dat is mijn zus.'
'Is ze thuis?'
'Nee maar je kan wel even binnenkomen om..'
'Nee, ik eh, moet gaan.' Hoe lullig het ook is, ik moet verder.
Nummer 28. Ik klop weer aan, en ja hoor... Anna.
•••••
Blub
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...