Charlotte POV
'Je hebt gif in je lichaam en drugs. Het gif is vermengd met een drankje WKD wat wij ook vonden in je bloed. De drugs en het gif kan niet samen waardoor je op de grond viel. Als je alleen het drankje gehad hebt of alleen de drugs dan was er niks aan de hand geweest. Heb je het samen in genomen?' De zuster kijkt me aan of het de normaalste zaak van de wereld is.
'ik kreeg eerst het drankje van iemand en daarna van iemand anders de drugs maar hij zei dat het een paracetamol was.' zeg ik.
'Ja hij lijkt erop. Maar alsnog een paracetamol en alcohol gaan ook niet samen.'
Op dit moment staat Harry ook mee te luisteren.
'We willen je nog een nachtje hier houden, voor het geval van de bijwerkingen.' Vervolgd ze.
'Bijwerkingen?'
'Ja het is nog niet uit je bloed. Je mag hier overnachten. En jij ook als je wilt.' Ze kijkt van mij, naar Harry en dan weer naar mij.
Lucy POV
'Akhshshajaj.' Een onmenselijk geluid komt er van het bed naast me af. En daarna allemaal gekuch. Wat maar een ding kan betekenen.. Niall wordt wakker! Aan de ene kant is dit goed nieuws en aan de andere kant niet. Nu moet ik gaan aanhoren dat het mijn fout is.. Maar ik ben ook wel blij dat hij leeft want anders heb ik een zielige Charlotte en gezeik van dat het mijn fout was.
Ik denk nog even verder over het beroemd zijn. Ooit is Niall wel begonnen met x factor. Ik zit nu met een beroemd iemand in een ziekenhuis kamer en ik zat met een beroemd iemand in een auto en ik kreeg met een beroemd iemand een ongeluk. En net, nog geen tien minuten geleden zaten er twee beroemde mensen in deze ziekenhuis kamer.
De deur gaat weer open. Een jongen met mooie lichte ogen en licht bruin haar loopt naar binnen gevolgd door een jongen met zwart haar in een soort van kuif en donkere ogen. Daarna nog een jongen met bruine ogen en bruin haar. Ze hebben allemaal tattoo's.
'Hallo?' Ik ga weer rechtop zitten. Ze staan voor het bed van Niall. 'Hoi!' zegt er een terug. 'Uhm.. ja, ik ben Lucy!' 'Ik ben Liam, dit is Zayn en dit hier is Louis wij...' 'Oh wacht jullie zijn ook leden van de band?' Ik herken alleen de namen, slecht he?
'Ja, wij' hij wijst naar iedereen in de kamer behalve naar mij. '..en Harry zitten in one direction.'
Oh leuk nu zit ik met 4/5 in een kamer. De deur gaat weer open, dit keer zijn het Harry en Charlotte. Ik neem mijn woorden terug, 5/5 😱
'Hoe gaat het met hem?' Vraagt de jongen, Louis.
'Hij zei net iets en hij bewoog, voordat jullie binnen kwamen.'
'GHMFDS' Alweer beweegt Niall.
'Ik denk dat het door de narcose komt.' Zeg ik snel. Ze hebben ons beiden in narcose gebracht om wonden te dichten maar de een is er sneller uit dan de ander.
••
We praten over allemaal dingen met de jongens van one direction (behalve met Niall natuurlijk) en het gaat zo wel een tijdje door.
Alweer horen we gekuch. Als we allemaal kijken opent Niall zijn ogen. 'Niall bæ!' Zayn rent naar Niall's bed. 'Hssfgh..'
'Hoe gaat het?' Zegt Louis die nu ook voor zijn bed staat. iedereen staat nu voor zijn bed behalve Charlotte en ik.
'Mhh, ik heb honger.' Zegt hij.
Charlotte lacht. Tja het is best grappig als iemand uit narcose komt en gelijk dit zegt is dat best wel grappig.
Niall kijkt gelijk naar ons met een blik van: ohja die zijn er ook nog.
We hebben gelijk een zuster geroepen. 'hoe gaat het?' Vraagt ze ook en ze doet wat testen met Niall. Liam en Zayn zijn even weg gelopen.
Ik hoor van veel mensen van wauw, hun zijn knap. Maar nu ik ze zie zijn ze wel echt leuk, vooral... wauw wat denk ik nu? Ik moet ophouden.
Harry, Louis, Niall ik en Charlotte zitten alleen nog in de kamer en we praten. Ookal is het soms ongemakkelijk met Charlotte en Niall maar ze gaan veel makkelijker met elkaar om dan dat ik met Niall ga. Hij haat me nu. Heb ik ook wel verwacht trouwens. Ik zei dat hij door kon rijden. Maar er kwam een fucking vrachtwagen aan.
••••
Liam en Zayn zijn weer terug en ze hebben een hele grote doos mee genomen. Als ze het open maken komt er gelijk een kip- geur vrij.. ze zijn naar de KFC gegaan.
Ik weet hoeveel Charlotte van kip houdt en ik zie haar ook gelijk opfleuren wanneer de deur open gaat. Ze hebben echt veel meegenomen. Zoveel zodat je een heel weeshuis in Afrika blij kan maken.
'Kunnen we het hier wel opeten?' Ik voel me echt een debiel in zo'n ziekenhuisbed.
'Ja waarom niet?' Vraagt Niall geïrriteerd.
'Gewoon..' Ik haal mijn schouders op. '..Ik voel me een debiel in dit, deze bed!'
'Nou hier Miss, schuif eens op!' Roept Liam die naast me gaat zitten. 'Nu zijn we samen debielen.'
Ik lach om die opmerking. En ik zie Niall met zijn ogen rollen.
$$$$$
Woehoee
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik hou van jullie!
Ik werk vooruit en omg het einde is nog niet in zicht.
Nee het wordt leuk
HEHEHE
Ik zeg niks meer...
Vergeet niet te stemmen, een reactie achter te laten of mij te volgen.
Je mag ook een berichtje achter laten, vind ik leuk.
Xoxo
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...