26

2K 90 16
                                    

Charlotte POV

'Zayn, kan ik jou even spreken?' Vraag ik met mijn hoofd half uit de hoteldeur.

'Sure, ik kom eraan!' Zegt Zayn.

Ondertussen wordt ik opzij geduwd door Harry die er langs wilt. 'Sorry Styles!' Zeg ik en ik por hem. hij mompelt wat terug maar ik kan niet verstaan wat. En ik zie Zayn al naar me toe lopen.

'Vas Happenin'?' Vraagt hij. En ik trek hem mee de gang op en ik wil fluisteren maar ik zie dat er andere mensen op de gang lopen. Ik duw hem weer terug zijn hotel kamer in maar die is nu opslot. Dan maar die van mij in.

'Wat is er?' Vraagt Zayn.

'Nou wat is er aan de hand?' Vraag ik.

'Hoe bedoel je?'

'Uh, er was iets over mij, de telefoongesprek.'

Zayn kleurt wit. 'Wat.. uhm niks.. ik..'

'Met wie was dat?'

'Charlotte, ik mag je niks vertellen, het spijt me... ik zou het echt graag doen maar het kan niet.'

'Zayn.. Alsjeblieft?'

'Nee, sorry Lot!'

Zayn loopt weer terug naar zijn eigen appartement en al snel rolt Lucy met een rolstoel naar mij toe. 'Wat was dat?'

'ik denk dat Zayn iets verborgen voor me houdt.' Zeg ik tegen haar en ik vertel haar wat ik vanmorgen gehoord heb. Ze maakt een 'oh' vorm met haar mond en draait zich om.

'Lot... wat deed Harry hier eigenlijk?' Vraagt ze. Waarschijnlijk is ze heel erg nieuwsgierig.

'Harry? Oh ehm, we probeerden Gemma weer te bellen. Ze nam niet op.' Loog ik.

'Oh, zullen we gaan? We moeten ze uitzwaaien!' Zegt ze en ik duw haar naar de deur.

•••

Vijf minuten later staan we voor een zwart busje. Daarvoor staat de huilende Anna in de armen van Niall die emotieloos kijkt.

'Veel plezier nog op de tour! We gaan jullie missen!' Ik kijk nog naar Niall, wat als hij met Zayn belde vanochtend? Hij vermijd mijn oogcontact.

'Dankjewel! Nog veel succes hier!' Zegt Louis en hij geeft mij een knuffel.

Nadat ik iedereen een knuffel heb gegeven en afscheid genomen heb.. behalve Niall. zie ik Lucy en Harry, ze hebben een te lange knuffel en ik moet Harry ook nog gedag zeggen. Zayn Louis en Liam kijken naar hen en dan weer naar mij. Ze kijken me vragend aan.

'Laat ze maar even, Harry zegt straks wel wat er aan de hand is.' En ik lach maar ze lopen al terug.

'Dag zusje, dankjewel voor alles!' Harry trekt me in een knuffel en heeft een te grote glimlach.. Lucy ook. hmm.

Lucy knuffelt de rest, ook behalve Niall. hij kletst nog steeds met Anna.. Die bitch. Louis knippert met twee vingers voor mijn ogen. Oeps.

'Uhm ja..' Zeg ik en iedereen begint te lachen. Liam geeft mij een por. 'Hey we vroegen of jullie juist wouden dat wij weg gaan!'

'Oh, sorry.. uhm nee natuurlijk niet!'

'We zien jullie wel weer in Londen, doeeg!'

Na veel gezwaai, gedag gezegd en knuffels rijden ze eindelijk weg. Niet dat ik het leuk vind.. Maarja, vanmiddag gaan we weer dansen en dan wordt er ook besloten hoe het verder gaat met Lucy en het dansen van haar.

11 EN 12 OKTOBER KOMT DIE WWATOURDVD IN DE BIOSCOOP AAAHH!

OVER NEGEN DAGEN IS HET NIALLS VERJAARDAG AAAAH

OVER VIJFTIEN DAGEN KOMT ER EEN NIEUWE LIEDJE UIT, AAAAH

CAN'T HANDEL THIS

VOLG ME OP TWITTER, IK VOLG TERUG @oreocupcakeniam

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu