11

2.6K 106 2
                                    

Liam POV

'Ik weet het, FUCK.' Niall staat op en is boos. 'Niall rustig!' Ik probeer hem te kalmeren maar hij loopt heen en weer. 'Wat is er Niall?' Zegt Louis die net zoals ik, en ik denk ook de anderen wilt weten wat er aan de hand is. 'We waren op het strand en toen...' Ik leg het verhaal uit. '...En toen deed haar mobiel het niet meer, ik heb haar een nieuwe mobiel gegeven.. maar straks ligt hij er niet meer!'

'Niall het is jouw schuld niet!' Zegt Zayn. Harry houdt zich verdacht stil. 'Maar wat als...' Zegt Niall. 'Kom we gaan een film kijken als afleiding!' Ik doe de TV aan. En als je het over de duivel hebt..

'Vandaag is er zoveel aan de hand bij de beroemde boyband: One Direction. Vooral bij Niall Horan. Niall wordt al een aantal weken gezien met dit meisje.'

Er verschijnt een foto van Charlotte.

'Vandaag ging de beroemde band naar Amerika, en kwamen al vroeg bij de vliegveld. Charlotte, het meisje. Ging ook mee maar hier werd ze in elkaar geslagen voor de ogen van Niall, die gewoon door liep en de vlucht nam.' Nu zie je foto's van onze privéjet.

Charlotte moest naar school maar toen ze thuis kwam bleek ook nog eens haar, en de appartement van Niall Horan in brand te staan. Het appartement van Harry styles en Zayn Malik is nu ook onbewoonbaar. Maar zoals al eerder is verteld zijn ze naar Amerika. Het appartement van Louis en Liam zijn nog wel woonbaar. De brand is waarschijnlijk aangestoken en ze denken dat Charlotte dit heeft gedaan. Charlotte zit nu in de gevangenis. Ook wij denken dat wel want zeg nou zelf. Ze heeft een flinke klap in haar gezicht gekregen en nu wilt ze wraak. Ook hebben we hier foto's.

Nu zie je een brandweer, daarna het appartement van Niall en Charlotte en daarna zie je Charlotte kijken naar het appartement. Ze huilt.

Niall slaat zijn handen voor zijn ogen. Wij kijken nogsteeds naar het nieuws terwijl er nu iets op is over honden. We kijken allemaal verbaasd. Ookal kennen wij Charlotte niet zo goed hoe Niall haar kent. Wij weten dat Charlotte dit niet gedaan heeft.

Charlotte POV

'Mevrouw, u kunt hier zitten!' Zegt de agent. Hij laat mij los en ik ga op de stoel zitten. 'Meneer, waarom zit ik hier?' De man zucht en gaat zitten op een stoel tegenover mij. 'U bent aangehouden mevrouw, wij verdenken u voor brandstichting.' Ik begin te huilen. Waarom ik? Verteldt u mij eens even wat er in uw ogen - volgens u - is gebeurd.

Ik begin mijn verhaal vanaf het uitzwaai moment en dat ik Niall niet meer zag in de gillendemeisjeszee. En eindig het bij de brand. 'Dus, er was maar één persoon bij u op het strand?' Ik knik. Niall.

Perrie POV

Zayn had mij gebeld om te kijken hoe het met Charlotte gaat. Ik heb Charlotte nog nooit in het echt gezien, maar ik weet hoe ze eruit ziet. De paparazzi foto's. Ik heb op het nieuws gehoord wat er gebeurd is. Ik ren naar het politiebureau. 'Hallo, Ik ben Perrie Edwards en ik kom voor Charlotte Huis.. Waar is ze?' Zeg ik op een nu nog vriendelijke toon.

'Hallo Mevrouw Edwards, wilt u plaats nemen op een stoel mijn col-' 'WAAR IS ZE?' Ik word ongeduldig en sla met een vuist op de bali. 'Mevrouw da-' 'WAAAR IS Z-' Ik roep luider. 'Okeoke, derde deur rechts.'

Ik open de derde deur van rechts en zie Charlotte daar zitten. 'Charlotte!' Roep ik. 'Perrie!?' Charlotte kijkt me verbaasd aan. Ik wil nog praten maar ik word meegenomen door de armen van een grote bodyguard. Daar sta ik.. op een lege parkeerplein.

Ik bel Zayn.

Zayn POV

We zijn nog steeds verbaasd en heel erg stil. En toen ging mijn telefoon. Perr♡. Ik neem hem op. 'Per?' 'Zayn, ik sta op het parkeerplein. Ik ben buiten gezet en mag écht niet naar binnen. Charlotte zit daar echt vast en-' Ik hoor dat Perrie zich zorgen maakt. 'Blijf kalm Per!' Zeg ik, niet dat het helpt.

Ik vind het zielig voor Niall, wij kunnen niet terug want morgen en overmorgen hebben we een optreden. Dan intervieuws en dan herhaalt het zich. Als het mocht zijn we meteen terug gegaan, maarja dat mag niet. Niet van het management. Niall heeft het al 72169 keer geprobeerd.

Niall POV

Niet veel later komt er een bodyguard binnen. 'Niall, ik heb telefoon voor je.' Zegt Dave, de bodyguard op een serieuse toon. Ik slik en bereid me op het ergste voor. ik hoop dat het goed nieuws is. 'Hallo u spreekt met Niall Horan.' Zeg ik tegen de telefoon. 'Hallo mr. Horan. Ik bel u wegens een ondervraging van Charlotte. Ze zit nu naast me.' Zegt de man. Ik weet nog steeds niet hoe hij heet. 'Nii!!!!' Hoor ik Charlotte schreeuwen op de achtergrond. Ik ben blij om haar te horen.

'Charlotte zegt tegen mij dat haar telefoon kapot is. En dat u erbij was, weet u hoe dit gebeurde?' 'Ja!' Zeg ik en ik leg het uit. De man bedankt mij en legt de hoorn erop. Ookal hoorde ik Charlotte eventjes.. Eventjes is toch genoeg. Natuurlijk wil je langer praten, maar je weet dat dit niet kan, vooral nu niet.

OEEEEEH :0

Wat gaat er gebeuren?

Vergeet niet te stemmen, reageren en volgen. DIT IS KANT DRAMAAAAA en er volgt meer .

-xxxxx- Ik hou van jullieee :*

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu