Charlotte pov 🙌
Ik word wakker met hoofdpijn, en niet zo'n klein beetje ook. Ik probeer op te staan maar ik grijp gelijk naar m'n hoofd. Ondertussen zie ik ook dat ik niet in de slaapkamer ben maar in de woonkamer. "N-Niall?"
"Oh hey, ben je wakker?" Niall was dus al wakker.
"Ja, maar waarom slapen we op de bank?"
Niall verteld me dat ik gister te dronken was om naar boven heen te lopen. Volgens mij viel dat 'dronken zijn' nog best mee. Ik had alleen maar een paar glazen op, misschien nog wat champagne, en heeeel misschien ook wat biertjes. Maar daar word je toch niet dronken van?
"Zullen we ontbijten?" Biedt Niall aan. Ik knik.
Als we in de keuken zijn maak ik twee broodjes voor mij klaar en ook voor Niall.
"Lot, ik heb een vraagje.." Niall staat tegen over mij aan de andere kant van het kookeiland. "..Hoe zul je het vinden om naar Ierland te gaan? En misschien daarna naar Nederland? Dan kunnen we het verdelen, twee weken Ierland en twee weken Nederland. Dan zijn we op tijd terug voor de bruiloft van Lucy en Harry."
"Ja is goed, leuk!" Ik geef een broodje aan Niall en stop er zelf ook een in mijn mond. "Maar wanneer wou je gaan dan?" Ik kan nu nog niet weg, ik heb echt teveel last van mijn hoofd.
"Morgen?" hmmmm.
"Uh, is goed!" Het is ook leuk voor Niall om weer terug te zijn bij zijn familie.
"Maar eerst hebben we een date straks."
"Wat, straks? ik zie er niet uit.. ik-"
"Babe, jawel. En dat hoeft niet want ik heb wat leuks geregeld wat je leuk MOET vinden, je uiterlijk is echt niet belangrijk."
"Dan ga ik nu even douchen!" zeg ik terwijl ik mijn broodje in m'n mond heb. Ik loop de trap op en ik pak mijn kleren en loop richting de douche.
Niall pov 🐔
Ik pak m'n mobiel en ik stuur snel een sms.
"Ze zei ja, vanavond om zes uur zijn we er."
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...