The end

2K 65 6
                                    

December 2016

Ik sta in een jurk in de bloedhete zon. Zon? Ja zon! Je zou wel denken dat ik nu gek ben om in December een jurk te dragen maar het is de beste dag van mijn leven. Ik ga trouwen.

Lucy, Louis, Eleanor, Zayn, Perrie, Liam, Sophia, Hacy en Harry zijn mee.
Verder hebben we niemand en ze weten ook geeneens dat we op Tenerife gaan trouwen. We willen het simpel houden in een mooi land. We hebben een Engelse dominee en hij zorgt ervoor dat wij trouwen.

"Mamamamamamamama!" Hacy rent mijn kamer binnen waar ik nog even mijn sieraden in goed doe. Als ze ziet dat haar mama er niet is loopt ze naar mij toe. "Tante Lotte gaat trouwen."
"Ja klopt." Zeg ik en ik ga naast haar zitten. "Mijn mama ging ook trouwen, was jij erbij?"

"Ja, dat was anderhalf jaar geleden. Toen was je mama hoogzwanger van jou." Zeg ik en ze kijkt me ongelovig aan.

"Hacy!? Ah hier ben je!" Lucy loopt naar binnen. "Wauw, je ziet er zo mooi uit!" Ik bedank haar en pak mijn laatste accessoire: een boa. Dat geeft toch een leuk effect en staat ook wel leuk op de foto. We willen geen normale bruiloft die ook onvergetelijk is maar een rare verjaardag die helemaal onvergetelijk is.

"Ben je klaar?" Vraagt Harry en ik knik. Ik loop naar buiten naar een rode mini cabrio cooper. Het is mijn lievelingsauto (!!!!!!!). Ik stap in en de chauffeur brengt me naar het strand. Dezelfde plek waar Niall met een paard staat te wachten. Met het paard gaan we door het publiek, die al niet zo groot is, naar voren heen. Ik weet niet waarom, maar het heeft wel een leuk effect. En zo ging het ook in een van onze eerste dates.

En nu staan we vooraan om te trouwen. Een nieuw leuk begin die ik zeker met Niall wil gaan beginnen. Alles is perfect. Ze zeggen dat trouwen een nieuw begin is van een relatie tussen twee personen. Het is een nieuw begin die ik met niemand minder dan Niall wil beginnen.
----------
>> Authors Note <<

Zo erg bedankt voor de 9k lezers en de 1k stemmen! Jullie zijn echt geweldig. Dit was mijn eerste, echte boek op wattpad en hij is niet geweldig, ik weet het. Maar daarom pas ik nu mijn volgende boeken aan en die zijn ook heel erg anders.

Waarom ik de plek Tenerife heb uitgekozen? Door het liedje van Ed Sheeran 😂 Tenerife sea.

Waarom verhuist Charlotte naar Londen, en niet naar Ierland of een andere plek in Engeland? Omdat ik ook naar Londen wil!

Lees ook mijn andere boeken:
> Blijf : Nog meet drama > met Harry Styles 👌
> texting : Vertaald van sweater-paws : Luke Hemmings 👌

Neem ook een kijkje in de boeken van Nouislovertjee en CharmaineMeyer

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu