Harry POV
Ik ben meegegaan in de ambulance met Charlotte. Ze ziet er lijkbleek uit. 'Hou vol lot! Sta sterk, je kan het!' Mompel ik , ze is wel mijn halfzusje. En nu lijkt het ook nog eens alsof ik tegen een robot praat want Charlotte zit helemaal vast aan apparaatjes. hmppf, kwam ze maar weer bij.
Ik weet dat Niall een poos om haar heeft gegeven, hij moest huilen toen hij geen contact meer met Charlotte kreeg, maar hij moest hier zitten en niet ik. Ik denk nog even terug aan hoe het gebeurde en toen er een meisje met zwart haar en groene ogen iets van: BEL EEN FUCKING AMBULANCE riep. Waarom ging zei niet mee? En hoe komt het dat Charlotte opeens viel?
Als we in het ziekenhuis zijn nemen ze Charlotte gelijk mee naar een afdeling. Ik moet wachten in een hal en dit is de hal van mensen die binnen komen. Zo zielig. Oké ik ben een man, maar ik mag het ook wel zielig vinden als er een vrouw snel binnen komt omdat ze is gevallen terwijl ze acht maanden zwanger is. Of een man van tweeënnegentig die van de trap af is gevallen. Opeens kwam er iets heftigs aan wat echt mijn aandacht trok.
'SNEL HAAST JE!' Zei een werknemer die een 'brancard' naar binnen duwt. Daarop lag een meisje met lang, zwart haar en deed me gelijk denken aan de vriendin van Charlotte. Ze zat helemaal onder het bloed. Er achter kwam nog een 'brancar' en daarop lag een jongen met blond haar en... 'NIALL!' De jongen antwoordde niet en het meisje keek mijn richting op. 'J-jij g-ging..' verder kwam ze niet en ze werd een kamer in geduwd.
Jezus, wat is er gebeurd?
Ik kon niks anders doen dan afwachten en ik zat op Twitter te kijken. En spelletjes te spelen totdat ik een sms'je kreeg.
Luke: 'Dude, waar ben je?'
Oeps, ik heb tegen niemand gezegd dat ik mee ben gegaan. Ik typ snel wat terug: 'Ik ben in het ziekenhuis.'
Klinkt niet leuk, is niet leuk en leuker kan ik het niet over laten komen.
Luke: 'Gast, ze heeft zichzelf vergiftigd.. laat haar, ze doet dit alleen om aandacht te krijgen.'
Ik: 'Wie heeft jou dit verteld? Charlotte zal dit nooit doen! Ik ken haar.'
Luke: 'Anna zat bij haar in de klas dus zei kent haar ook. Kom je nog terug?'
Ik ben nu echt boos.
Ik: 'Anna is een fucking slet. Ik kom niet terug, bovendien.. Niall is hier ook.'
Ik ga maar niet te veel zeggen.
Luke: 'Oké, ik kom er zo ook wel aan oke? Alleen voor Niall.'
Ik denk niet dat Luke het leuk vind. Wel dat Niall er is, maar niet hoe.. shit?
Ik: 'Nee, je kan best daar blijven.'
•••
Er komt een verpleegster op mij af lopen. 'Jij was hier toch voor Charlotte Huis?' Ik knik. 'Oké loop maar mee, het gaat nu goed met haar maar we vonden wat in haar bloed waarvan we nog niet zeker weten of het drugs is, of vergif.'
'Oké bedankt.' Zeg ik terwijl we voor de deur staan. 'En hoe gaat het op dit moment met Niall Horan?' vraag ik zacht zodat Charlotte het niet hoort.
'Op dit moment niet zo goed, er is nog niks zeker dus ik mag er ook nog niet zoveel over zeggen.' En ze doet de deur open, daar zat Charlotte.. in haar bed, voor zich uit te kijken.
Ik liep naar binnen. 'Hey!'
Ze gaat gelijk rechtop zitten en probeert te lachen.
'Hoe gaat het?' Ik pak een stoel en zet hem naast haar bed.
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
Fiksi PenggemarCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...