49

1.6K 70 2
                                    

We rijden langs vele gebouwen die ik volgens Niall "een keer gezien" moet hebben. Het is erg mooi. Pas later als het heel erg donker is komen we thuis aan. We besluiten gelijk te gaan slapen. We blijven nog 6 dagen hier en daarna gaan we 7 dagen naar Niall's vader, Bobby.

De weken gaan snel en voordat ik het weet staan we weer op de vliegveld van Ierland. Op naar Nederland.

We stappen de vliegtuig in die wij moeten nemen en daar zitten we weer. "Hoe voel je je?" Vraagt Niall aan mij. Hij kan dus duidelijk zien dat ik nerveus ben.

"Hm, ik ben bang, straks zijn ze boos op mij?" Zeg ik eerlijk. En dat ben ik ook. De laatste keer dat ik mijn ouders zag was toen die tijd na mijn verjaardag. Voor de rest heb ik geen contact meer met ze gehad.

"Vast niet.." Zegt Niall en hij wrijft over mijn bovenbeen. "..Het komt goed!"

Na een hele tijd lui tegen elkaar aan liggen zegt de stewardess dat we gaan landen. We maken de riemen weer vast en maken ons klaar op de landing.

Als we aankomen op Schiphol ziet Niall gelijk souvenirwinkeltjes en geloof mij, die zijn er genoeg. "Wacht even hier.. Ik kom zo terug!" Zegt Niall die een souvenirwinkeltje in loopt. Gelukkig weten de fans niet dat we nu in Nederland zijn dus is het niet zo druk.

"Wacht.." Probeer ik. Maar hij loopt al weg.

Nu sta ik alleen te wachten. Maarja, wat kan er mis gaan? En net op dit moment voel ik dat iemand een hand op mijn mond drukt en mij meetrekt.

Niall POV

In Ierland vertelde Charlotte mij dat ze gek was van schattige knuffelberen. En ik dacht dat het wel leuk was om er een te kopen. Ik pak er een, betaal de man achter de kassa en ik loop terug.

Als ik op de plek aankom waar Charlotte hoort te wachten, zie ik haar niet.. Waar kan ze zijn? Ze zou vast even naar de wc ofzo zijn.

Toen ze na tien minuten niet terug kwam, en ik al gillende fans om mij heen had. Kreeg ik toch een raar gevoel.. Waar is ze heen?

-

Omdat jullie wachten doe ik toch een dubbele update ! Nogmaals sorry!

2 Andere boeken van mij:

-texting - {vertaald} - Luke Hemmings Fanfictie

- Blijf! - {Zelfbedacht} - Een spannende Harry Styles fanfictie

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu