Charlotte POV
'Ik kreeg dit van de politieagent!' Zegt Lucy en ze geeft me een boekje. 'Voor... mij?' Vraag ik en ze knikt. Ik knik en ik maak een 'oh' teken met mijn mond.
'Ga je nu niet kijken wat het is?' Vraagt Lucy nieuwsgierig.
'Nee, dat doe ik straks wel. Van wie is het?'
'Geen idee, de politie gaf het...'
Mhh.. Toch ben ik wel benieuwd wie het is. Maar goed, ik wacht nog even.
•••
Eenmaal terug in het hotel haal ik gelijk mijn boekje erbij, van wie kan het zijn? Ik ga op bed liggen en ik sla het eerste bladzijde open.
Hoi,
Dit is het eerste keer dat ik in dit boekje schrijf.. Maarja, als hierdoor alles beter wordt vind ik het best. Ik heb een rothumeur. Ik weet niet wat het is maar goed. De jongens zeiden dat ik er wat aan moet doen. Dus heb ik dit boekje gekocht.. Hier kan ik in schrijven als ik weer chagrijnig ben zodat ik later dit terug kan kijken en mijzelf kan vragen waarom ik zo chagrijnig ben. Natuurlijk weet ik wel dat ik zo chagrijnig ben... het komt door Anna. Ik hield van haar, heel erg lang.. maar ik mocht het niet vertellen en bekend maken van het management. Natuurlijk zijn er veel foto's van haar en mij te zien en ze twitterde veel over mij. Ze deed alles voor de roem, niet omdat ze van mij hield.. nee Anna deed het voor de roem. Ze had een eigen flat gekocht in Londen van mijn geld, allemaal nieuwste gadgets en alles en liet mij keihard stikken om er van door te gaan met die andere kerel. 'Wat wij hadden is verleden tijd...' tss. Maar goed, daarom heb ik dit boekje.
Niall.
Wow... Wat is dit? Niall houdt toch van Anna? Hoe kom ik hieraan? Mag ik dit wel lezen? Alsnog lees ik verder. Lucy heeft gelukkig andere dingen aan haar hoofd dus laat ze mij alleen.
Hallo boekje,
Vandaag hebben we 5 seconds of summer ontmoet! Ze zijn echt heel erg aardig, we hebben wel vaker met ze gepraat via Skype maar dit was echt heel erg leuk. 5 seconds of summer, oftewel 5sos worden onze voorprogramma op onze volgende tour.. Where we are tour! Ik heb ook een t shirt en een bandana gekregen van hen met hun logo erop, maar goed.. bandana's draag ik niet vaak. Wel heb ik nu het shirtje aan en heb ik selfies met ze gemaakt. (NIALL IS AAN HET FANBOY'EN ✌️)
Niall
Ik grinnik.
Hallo!
Het gaat beter met mij sinds ik dit boekje heb. En de jongens hadden nog een verassing voor mij, ze gaan mijn appartement verhuren. Dus komt er een nieuw iemand bij mij in het appartement. Heel erg raar om te beseffen, want straks is het een geobsedeerde fan? Vast niet! Ik kan niet wachten om deze persoon te zien.
Niall
Ik lach.. Ik was degene die bij hem introk.
Hoi,
Er is een nieuw meisje ingetrokken in mijn appartement, ze heet Charlotte. Ik ben gelijk al met haar mee geweest om te gaan 'winkelen'. Ik heb haar gelijk al voorgesteld aan de andere jongens waarvan ze natuurlijk de namen al wist, want ja, ze is wel een grote fan. Maar zo erg is ze niet. Juist helemaal niet.. Eigenlijk vind ik Charlotte heel erg leuk. Maar ja, ik mag niks zeggen, straks val ik weer voor iemand, te snel.
Niall
•••
Hey,
Charlotte had dus een jaar een relatie met een vriend uit Nederland. Nouja, haar vriendje dus.. maar hij zag op het nieuws dat ik samen met Charlotte liep en hij dacht meteen dat ik een relatie met hem had.. maar dat heb ik helemaal niet! Was het maar zo. Ik bedoel, Charlotte is lief, aardig, knap en kan ook nog eens de lekkerste kipwraps maken. (sorry mam!) Maar haar vriendje gaat nu vreemd.. met andere meisjes. Dit slaat nergens op en dit gun ik haar echt niet. Ik denk dat ik Charlotte leuk begin te vinden. We keken een film maar ik keek alleen maar naar Charlotte. Ook viel ik in slaap met mijn hand om haar heen. En daarna zoenden we voor het eerst. Ik begrijp haar wel, straks is het te snel? Zei heeft Kevin, en ik blijf toch nog wel altijd terug denken aan Anna..
Niall
Ahw, dit is best lief. Allemaal herinneringen met Niall komen er in mij op.
Hiii,
We hadden een date gehad! Ik had geregeld dat we gingen paardrijden op een paard en we gingen samen op een paard en ik vond het echt leuk! Charlotte volgens mij ook wel! Daarna gingen we wat eten in een mooie restaurant en daarna nog even langs het zee, waar ik een vishengel in mijn nek kreeg.. 👎
Niall
••••
Haai,
Deze weken ben ik heel veel omgegaan met Charlotte, het spijt me dat ik niet meer zoveel schrijf en ik beloof om dit ook nog een keer voor te gaan lezen aan Charlotte, misschien op de dag wanneer we weg gaan? Binnenkort gaan we weer op tour en echt, ik wil het liefste bij Charlotte blijven. We hebben nog veel dates gehad en het was erg gezellig.
Nialler:D
Ik lach.. Ik vind het echt leuk om dit te lezen, en ik lees snel verder. Ik vergeet de tijd. Ik focus mij op het laatste brief wat erin staat, ook zie ik dat er andere brieven achterin los zitten.. Maar die lees ik zo.
Hallo Charlotte.
Zoals je misschien wel hebt gelezen is deze boekje voor jou. Nee eigenlijk moest ik hem maken van de jongens. Maar het gaat erover van hoevaak ik jou naam heb verteld, en hoeveel ik van je hou.. en alles. Ik denk dat je dit boekje als laatste hebt gevonden, want hij ligt helemaal onderaan.. Ik weet ook niet of je hem überhaupt al hebt gevonden. Maar als je dit leest ben ik weg, op naar Amerika. Ik moet even vertellen aan je dat ik van je hou en dat ik de tijd die we samen hebben gehad heel erg leuk vond. Oke dit lijkt meer op een afscheidsbrief, maar dat is het zeker niet. We gaan vaak skypen, facetimen enzovoort. Ik denk dat als je dit leest je je cadeautjes al hebt gevonden, hoe vind je het? Ook is het leuk dat ik mijn telefoon helemaal boven aan in de telefoonlijst heb gezet, haha. Wel een berichtje sturen he? Ik heb een nieuw nummer omdat management dat zo nodig wou. Ik was het vergeten te vertellen maar hij staat nu sowieso in je telefoon. Ik ga nu stoppen met dit, een te grote brief/ik weet eigenlijk niet wat dit is. Maar goed, Lot! ik hou van je.
Xx Niall
Omg, nu begin ik te huilen. Hij had me anders ook al een telefoon gegeven en hij wist dat hij anders een andere nummer had.. waarom vertelde hij mij dat niet? was hij het echt vergeten?
The Side from the story of Niall's view
Whiejoe, hoe vinden jullie het?
Ik weet het, het is slecht... ;$ niet afhaken, er zitten nog meer briefjes in het boek! Ik wou het er eerst uithalen maar dat kan niet, want dan snap je de rest niet meer..
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
أدب الهواةCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...