53

1.5K 65 0
                                    

Lars, Lars is neergeschoten. Hij ligt op de grond en ik kijk naar Kevin. "Ga nu weg anders gaan jullie dood." Schreeuwt hij.

"HEEELP!" Ik hoor een andere, bekende stem.. Charlotte.

"Charlotte waar ben je?" Ik hoor dat de stem van boven komt dus ik haast me de trap op. Ondertussen hoor ik Kevin schieten. Ik pak mijn telefoon, bel 112 wanneer het veilig is en ik vraag om een politieauto en een ambulance. En ik haast me naar boven.

"Charlotte?" Ik bonk op elke deur. Hopend op antwoord.

"Hier!" Zegt ze en ik doe de deur open van waar het geluid vandaan komt. Ondertussen hoor ik nu al sirenes. Ik zie Charlotte zitten. Ze is vastgebonden. Ik omhels haar, fluister dat alles goed komt en ik maak haar los. Kort daarna komen de politiemannen binnen en vangen ze Charlotte op voor ondervraging. Kevin hebben ze al opgepakt en Lars konden ze niet meer redden.

Ik loop naar Manon. "Gaat het?" Vraag ik haar.

"Ja, de politie kwam net op tijd.. Anders was je dood. Hij heeft mij ook nog achtervolgd." Zegt ze. "...Maar gelukkig gaat het nu goed." Voegt ze eraan toe.

"Meneer.. Horan toch?" Zegt een politieman. Ik knik. "Mag ik u wat vragen stellen?" Ik beantwoord het met een simpele "ja" en ik loop met de man mee. Ik beantwoord wat vragen en ga daarna met Marion mee naar haar huis. Charlotte is nog steeds op het politiebureau en het duurt steeds langer.

Pas een uur later krijgen we bericht dat we Charlotte op kunnen halen. We gaan er meteen heen en halen haar op. Wanneer ik haar zie ren ik meteen naar haar toe. Charlotte huilt.
"Charlotte.. het spijt me.. Sorry." Ze omhelst me.

"Het geeft niet." Hoor ik haar zacht en snikkend zeggen.
-
Lees ook mijn andere One Direction fanfiction: Blijf.

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu