48

1.7K 69 7
                                    

"Dames en heren, we gaan landen.. Wilt u uw riem omdoen?" Wat nu al?

Ik tik de slapende Niall aan. Hij schrikt wakker. "Wat?" Gaapt hij. Ik grinnik door zijn schorre stem. "We.. we gaan landen." Hij legt zijn hand op mijn boven been en leunt naar achter. Voor hem is dit ook zooo gewoon.

--

"Grec!" Niall loopt naar zijn broer toe. "Hey, Theo.. Je wordt met de dag groter. Hallo Denise!" Niall neemt Theo op zijn arm. Ik loop achter Niall aan en ik trek een gek gezicht achter Niall naar Theo.

"Hoi ik ben Charlotte, maar jullie mogen mij Lot noemen." Zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek naar Grec en Denise die voor mij staan. Ze trekken mij in een knuffel. "Wat leuk om je eindelijk te ontmoeten. Ik heb zo veel van je gehoord." Zegt Grec en ik mag hopen dat dit alleen maar positief is. We besluiten om naar Mullingar te gaan en daar komen we ook aan, een uur later. Ik stel mezelf voor aan Niall's moeder en stiefvader en we nemen een logeerkamer.

"Ze vinden je erg aardig geloof ik." Zegt Niall trots.

"Ja, ik vind hen ook aardig." Lach ik naar hem. En voordat ik weet staat Niall tegenover mij en zoent hij mij. En ik zoen terug.

"Als jullie twee klaar zijn met elkaar aflebberen, komen jullie dan naar beneden? Maura heeft eten klaar gemaakt." Denise staat te lachen in de deuropening.

Als we beneden komen zien we een tafel vol met allemaal lekker eten. Salades, pizza, zelfs pasta en allemaal broodjes.

We beginnen uitgebreid met eten en kletsen over van alles. Over het leven in Engeland, over het leven in Nederland. Over de band. En over de verloving.

Als we klaar zijn met eten gaan we naar onze kamer om ons klaar te maken. Niall neemt me vanavond ergens mee naar toe, maar ik mag niet weten waar naar toe. hmm.

Hij gebaart me dat ik een blinddoek moet dragen. Hij heeft dat ding trots in zijn handen. "doe om!" Zegt hij en hij helpt het met omdoen.

Wanneer ik het om heb en in de auto zit begint hij te rijden. Pas na een hele lange tijd doet hij hem af..

"Ik ga je de leukste plekken van Ierland laten zien!"

-

SORRYSORRYSORRY

Dat ik niet zo vaak meer geupdate heb ! Ik was op vakantie en nu ben ik weer thuis maar ik vind het niet zo boeiend om dit te schrijven :(( sorry

Ook ben ik bezig met een nieuw boek :0 (blijf!)

En straks heb ik weer school, hoe was jullie vakantie? of heb je straks/nu net vakantie gekregen?

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu