Charlotte pov 💕
"Ik ben klaar!" Zeg ik wanneer ik mijn make-up heb gedaan, mijn haren gestyled heb, een leuk jurkje aan heb gedaan en wanneer het vijf uur is.
"Zo dat duurde lang!" Grapt Niall. Ik steek m'n tong uit en ik por hem.
"Waar gaan we eigenlijk heen?" Vraag ik hem.
"..Geen idee.." Zegt hij op een aparte manier. "..We gaan lopen, het is niet ver."
We lopen beiden een eindje en praten nog wat. We zijn nooit snel uitgepraat dus we kunnen wel uren praten. "Hier is het." Zegt Niall... gespannen?
Voor mij staat het mooie, grote Londen Eye. Ik woon al een halfjaar ofzo in Londen maar ik heb hem nog nooit gezien. Hij is zo mooi! Hij is zelfs nog mooier dan wat je ziet op foto's.
"Hier in!" Zegt Niall en we mogen door lopen in de gigantische rij. We lopen als enige een cabine in en ik zie Niall nog snel wat doen op z'n mobieltje, lekker romantisch.
"Babe, we kennen elkaar al een hele poos.. Ik vind je nog steeds zo leuk en ik wil je niet weer kwijt. Wat ik deed was een vergissing en dat laat ik je niet nog eens over komen.. Zie je die vliegtuig daar?" Niall's preek klonk zo lief, aardig enzovoort dat ik bijna vergeet om naar de vliegtuig te kijken. Toch kijk ik naar de vliegtuig met de tekst: "LOT, WIL JE MET ME TROUWEN?"
Ik weet niet hoe het komt maar ik begin te huilen. Normaal zie je dat op de tv en dan vraag je je af waarom ze huilen. Nu begrijp ik waarom, het is een mooi en een lief gebaar in het leven.
Met tranen in mijn ogen kijk ik naar achter, naar Niall en ik zie hem op zijn knieën zitten. In zijn handen heeft hij een ring. Ik omhels hem en de tranen blijven maar stromen. "NIALL... DIT.. IS... ZO... LIEF... NATUURLIJK. WIL... IK... MET.... JE... TROU-HWEN!.."
Ik zoen hem, terwijl ik niet door heb gehad dat de Londen Eye is gestopt. We stappen uit en ik zie Zayn, Harry, Louis en Liam al staan. "Gefeliciteerd!" Roepen ze tegelijk wanneer wij eruit lopen. "OHMY, jullie wisten dit!"
"Ja, en Harry en Lucy hebben mij zelfs nog geholpen." Zegt Niall sneaky. Ik mocht er echt niks van weten, dat is logisch bij een huwelijksaanzoek lot. omg mijn gedachten draaien door.
"Maar ik heb nu nog een plekje geboekt in een restaurant. Dus als jullie ons excuseren." Zegt Niall netjes. De jongens lopen ook weer weg, tenminste zolang ze kunnen want de fans kwamen er ook achter dat we in Londen zijn.
Even later komen we aan bij dezelfde restaurant van waar we een poos geleden ook stonden met Lars. Alleen nu is Lars in Nederland en gelukkig niet hier. Dit is ook gelijk de plek waar we eerder ook een date hebben gehad.
"Op een ongestoorde avond!"
+
Oeh, ahw ahw ahw hoe lief .
De dag dat jullie dit lezen, ben ik op vakantie. ik probeer op vakantie veel te schrijven en te updaten.
IK BEN ZELFS OP VAKANTIE WANNEER SMG VIDEO UIT KOMT ... HUILEN.
Ach dat had ik vorig jaar ook met soml en met bse dus keek ik dat lonely in een steegje, in m'n eentje, waar ik wifi had :(. Maar ik overnacht in een spookhotel dus dan heb ik het wss niet. ik weet btw geeneens of ik het ga halen, het is zo spookachtig. Oke ik overdrijf nu, maar serieus ik heb ooit gezegd dat ik er niet levend in wil gevonden worden :0
Anyway back to the verhaal.. wat vinden jullie van de huwelijksaanzoek? kinda cute eah? Ik ga straks weer richting kant drama >:-)
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...