EXTRA UPDATE BC LIAMS VERJAARDAG
Charlotte POV
Liam en Lucy zitten samen te eten op Lucy's bed. Louis is op die van Niall gekropen maar Niall sloeg hem er alweer van af. Niall is zo chagrijnig. Ik zit naast Harry.
'Wanneer gaan jullie eigenlijk weer terug?' Vraagt Harry.
'terug?' Vraag ik en Harry knikt. 'Ik heb er nog geeneens over na gedacht.. ik heb geen huis dus dan moet ik wel na-'
'Ik kan Gemma wel sms'en en vragen of je daar kan blijven? Gemma zal het heel erg leuk vinden, zo'n half zus.'
'Nou, het lijkt me hartstikke leuk maar ik ben wel hun halfzus dus..'
'Ik kan ze altijd sms'en!' Zegt hij. 'Toe? Dat zouden ze echt leuk vinden!'
'Ja, uhm.. nee.. Oké maar ik wil ze spreken, en het duurt nog dertig dagen voordat we weg mogen!'
'Ja maar je moet wel een appartement hebben! Het is zo dat mijn appartement ook niet meer leefbaar is maar anders mocht-'
'Harry, dankjewel voor alles! Maar als ik het geld binnen heb voor wat ik hier gedaan heb, en mijn schadevergoeding op mijn bank sta, dan koop ik zelf wel een huis. Ik wil jullie niet nog meer tot last zijn!'
Harry negeert mij, en wat ik net gezegd heb en hij toetst een nummer in.
Gemma: 'Hallo, met Gemma.. Hey Harry!'
Harry: 'Hey, Gem! Ik wil je aan iemand voor stellen, Zeg hallo tegen Charlotte Styles, je half zusje.'
Gemma: 'Uhm wat?'
Charlotte: 'Hey, ik ben Charlotte.. ik uh, ben je half zusje.'
Gemma: 'Harry?'
Harry: 'Oke, ik dacht dat dit veel makkelijker ging.. maar we hebben dus nog een half zusje en dat is Charlotte.'
Gemma: 'mhhmhh...'
Harry: 'Gem?'
Gemma: 'Ja uh, ik moet gaan.. dag Hazz!'
'Ik zei het!' Zei ik tegen Harry. 'Uhm ja ik dacht dat ze het ook best wel makkelijk op zal nemen.. Gem zou het leuk vinden als ze hoort dat ze nog een zusje heeft.'
'Niet via de telefoon, Hazz!' Zegt Zayn die het gesprek mee heeft geluisterd netzoals de anderen.
'Nee oke, sorry Lot, het spijt me.'
Ik denk aan de bijnaam, Niall noemde me zo ook.. Niall is verleden tijd, als hij zo kut tegen mij doet.. dan kan ik dat ook.
'Het geeft niet Hazz, ik begrijp haar wel.'
'Geef je mobiel eens, ik zet haar in je telefoon.. als je ooit nog eens in De buurt ben dan uh, ja.. kan je haar bellen.'
'Uhm oke, is goed dankje..' Zeg ik maar en hij zet Gemma in mijn telefoon.
Liam praat met Lucy, ik heb geen idee waarover ze praten maar het blijkt gappig te zijn. Ziet er best raar uit, Lucy met Liam in een ziekenhuis bed. Maar Sophia dan? Of is dit alleen vriendschappelijk?
'Maak je maar geen zorgen Haz, Liam heeft al een vriendin.' Grapt Louis tegen Harry alsof hij mijn gedachten kan lezen. Harry bloost.
Op dat moment gaat de telefoon van Niall af. 'Hallo? Hee Anna.... Ja, ja... die is er ook... met z'n allen... wil je zeker weten komen? oke... tot zo!' En Niall hangt op. 'Anna komt.'
En ja hoor, een paar minuten later is Anna er.
'Hallo iedereen, ik weet niet of jullie mij al kennen, maar ik ben Anna.' Zegt ze en ze loopt naar Niall toe, kust hem... bleh... en verjaagt Louis van zijn plek om bij Niall op het bed ze zitten. Louis steekt zijn tong uit en gaat op een stoel zitten.
Zo, Louis mag Anna dus ook niet. Harry ziet dat ik ziet aan het kijken ben en hij port mij. Ik kijk gelijk een andere kant op. Ben ik jaloers?
'Ik ben al best wel moe en ik wil graag naar mijn eigen kamer toe, Harry kan je me brengen?' Vraag ik aan Harry.
'Ik breng je wel!' Zegt Louis verassend genoeg, en hij duwt me in de rolstoel de kamer uit.
'Dankjewel Lou!' Zeg ik als Louis mij duwt. We lopen over de gang heen.
'Graag gedaan, je bent niet de enige die Niall niet met dat schepsel van een Anna ziet. ugh!' Hij trekt er een vies gezicht bij en ik begin te lachen.
'Uhm, nou.. ik.. Ik ben niet jaloers ofzo.. ik-' Zeg of nou, stotter ik maar Louis kapt mij af.
'Charlotte, je gaat niet zeggen dat je niet jaloers was, ik zag het aan je en dat betekend al veel want ik zie niet vaak gezichtsuitdrukkingen.' Zegt hij en hij lacht. Ik ben stil want ik weet dat hij gelijk heeft. We staan voor mijn deur en we duwen hem open.
'Nogmaals bedankt Lou, dit betekend echt veel voor mij, ik ga slapen.. ik zie je morgen.' Zeg ik tegen hem en ik geef hem een knuffel.
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...