Liam POV
'Je wilt dat ik wat??' Niall staat boos op hij heeft een telefoongesprek met een man van het management. Het is inmiddels 8 AM. 'Nee, sorry maar ik beloof dat ik erop ga letten..' Hij loopt naar links. '..Laat me ALS-JE-BLIEFT nog contact met haar houden.' En hij loopt naar rechts. 'Nee maar op een dag beld ze me.' En hij zegt gedag en neemt op.
'Management?' Ik kijk naar Niall. Hij kijkt niet vrolijk. Ik weet dat het de management is maar ik kan altijd vragen voor een bevestiging. Hij knikt.
Ik begrijp dat Niall zo reageert. Als ik Eleanor een paar dagen niet meer mag zien dan zal ik ook gek worden. En vooral na de afscheid wat Niall en Charlotte hadden.
Charlotte POV
Eenmaal aangekomen bij het politiebureau loop ik naar de balie. Meteen wordt ik herkend door de man van vanmiddag. Het is hier in Engeland nu al s'avonds. 'Mevrouw?' De man loopt naar mij toe. 'Komt u even mee?'
Ik loop met hem mee. Ik weet niet wat er is, zou er iets zijn met Des? De vader van Harry.. En ook -hoe gek het nu ook klinkt- van mij. Of met... Niall? Of gewoon omdat hij nog weet wie ik ben en een huis heeft?
'Wij hebben nu onderdak voor u gevonden, Alleen is dit nu voor vannacht.. verder kan het nog niet. Ook hebben we een kleine schadvergoeding.' Hij schuift een envelop naar mij toe, gewft het adres en wijst me de uitgang. 'B-bedankt.' Zeg ik beleefd. Ik rijd naar het hotel toe, en ik kom langs een telefoonwinkel. Oh , hier ga ik eerst eens even langs straks.
Wanneer mijn auto bij het hotel (er waren geen appartementen meer vrij) staat en ik de sleutel van mijn kamer heb, loop ik langs de telefoonwinkel. Nieuw! iPhone 5c mét korting! Meteen loop ik naar binnen.
Even later loop ik blij met een tasje, en 500 euro minder. Loop ik de winkel uit. Het is wat, maar nu heb ik een telefoon!
In het hotel instaleer ik hem. Ik download Twitter, Whatsapp en Facebook. En ik pak gelijk het briefje wat Perrie me gaf. Ja dit is hem, het nummer van Niall. Ik kan me nogsteeds wat cijfertjes herinneren. Ik toets het in en bel hem.
Niall POV
Mijn telefoon gaat af. 'Het is een onbekend nummer.' Zeg ik, is het Charlotte? 'Niet opnemen!' Zayn rent naar mij toe.'M-Maar wat als het Lot is?' 'Herinner je het toen nog met mij? Een meisje beweerde dat ze Taylor was, maar het was een doorgedraaide fan.' Harry luistert ook mee. Harry spreekt eindelijk weer mee met een gesprek over Charlotte. Eerder deed hij zo raar. 'Zayn, neem op en ondervraag haar.' 'Wat?' De telefoon stopt met trillen.
Charlotte POV
Degene die U probeert te bellen neemt niet op. Probeer het later nogmaals.
Okè, nog een keer.
Zayn POV
Ik zie dat de telefoon van Niall weer af gaat. 'Zayn!' Roept hij. 'Neem op!' Ik zucht en neem hem op. 'Hallo.'Ik probeer zo-normaal-mogelijk te reageren. 'Zayn!? Het is Charlotte!' Hoor ik aan de andere kant. Natuurlijk kan ik horen dat Charlotte het is, maar ik moet het zeker weten. Zeker nu Harry naast mij zit.
Harry had ruzie met Taylor en toen belde een doorgedraaide fan op om af te spreken ( ze deed zich voor als Taylor). Ze spraken af en er stonden wel driehonderd gillende meisjes. En het werd er alleen maar meer.
'Hoe weet ik zeker dat je Charlotte bent?' Vraag ik. 'Jezus Zayn!' Zegt ze. 'Geef alsjeblieft hier!' Zegt Niall die zijn handen naar mij uitsteekt. 'WACHT!!' Dit keer is het Harry die het zelfde doet. Sneller dan Niall en neemt de telefoon van mij af.
'Charlotte!' 'Harry!' Door het afpakken van de telefoon is hij ook op luidspreker gegaan, wij kunnen meeluisteren. 'Had jij het gehoord?' Vraagt Harry hem. 'Van.. je.. vader?' horen we weer aan de andere kant. Niemand weet verder waar ze het over hebben en iedereen kijkt verbaasd. 'Ja?' En Harry heeft een emotieloos gezicht. 'Ja, hij kwam mij ophalen uit het politiebureau. Om wat terug te doen na alle jaren. Maar hoelang wist jij het al?' 'Vanaf vanochtend.. Ik moest het je vertellen op het vliegveld, maar dat ging wat lastig.. ja.. Uh, zal ik je anders Niall geven?'
Niall, ik ook en ook Louis en Liam kijken vragend naar Harry. Niall rijkt zijn handen uit naar de telefoon. 'Vas happenin'?' Vraag ik aan Harry. 'Ik zeg het straks. Maar het is Charlotte.'
Charlotte POV
Dus daarom deed hij zo raar, hij wist het al die tijd al. Ik praat met Niall aan de telefoon. Over dat ik hem mis. En hij mist mij. Dat ik niks van twitter aan moet denken en over die LyricsTweets en over die trends. We praten een half uur door en alles is weer goed. Nouja alles, ik heb nogsteeds een blauw oog en ben #1 op twitter.
Harry POV
Nou.. hier is het moment. 'Mujn vader, Des kennen jullie wel denk ik.' Ik sta voor 4 stoelen met vier idioten om het verhaal uit te leggen. 'Voordat hij wat met mijn moeder had, had hij wat met een vrouw in Nederland. Hij had hem leren kennen in Engeland en blablabla.. Anyway, ondertussen had hij ook wat met mijn moeder en verliet Nederland toen die vrouw zwanger was. En die vrouw is dus.. de moeder van Charlotte.'
Zo lastig om het uit te leggen maarja. 'Is dat echt zo? Hoe weten ze dat zo zeker?' Louis kijkt op. 'Mijn vader zei altijd al dat hij zijn dochter, Charlotte wilde zien. Hij kreeg steeds foto's opgestuurd van Charlotte die ouder werd. En toen hij het nieuws zag, wou hij wat terug doen voor haar.' Iedereen kijkt me verbaasd aan. 'H-Hoelang wist je d-dit al?' Vraagt Niall, voor hem vind ik het het zieligste. Maar dit betekend niet dat hij niks met haar mag nemen. Niall is mijn maatje, en zei hebben nog langer dan sat ik dit weet.
'Sinds gisteravond. Mijn vader belde mij op en wou dat ik het persoonlijk zei. Ik was nerveus en was daarom ook zo raar aan het praten aan de telefoon.. sorry!' Zeg ik. 'Maar ik wist niet wat jullie reactie zou zijn.'
152 Dagen tot dat Niall terugkomt en 76 dagen tot dat Niall jarig is. 1 dag totdat ik moet beginnen met werken en vandaag: School.
Charlotte POV
Ik zit in 'mijn' hotelkamer en staar naar mijn nieuwe telefoon. Ik ben er blij mee.
*BUZZZZ* Facebook: Manon Huis heeft je een bericht gestuurd. 'Hey Charlotte, hoe gaat het met je? Ik zag al het nieuws op TV, kan je langskomen binnenkort? We hebben plek zat hier.. En ik hen nieuws ;) xx'
Pfoe , even naar Nederland na een lange tijd. Natuurlijk zeg ik geen nee.
'Manon! Ja klinkt goed. Het gaat nu goed met me, gisteren ging het veel slechter. Ja graag! Lijkt leuk, wanneer kan ik komen? Hoe gaat het daar?xx'
Wauw dit is op Speedy Gonzales tempo terug geschreven. Al snel krijg ik wat terug.
Het kan zo snel mogelijk! Als je geen school hebt tenminste, ik weet hoe graag je danseres wilt worden.
Ahw wat lief dat ze aan me denkt! Maar ik wil ook wel even weg, afleiding zal me goed doen!
Vergeet school! Ik ben toe aan afleiding, zal ik kijken of er vandaag nog een vlucht gaat?'
Ik krijg een 'Okee' terug en ik kijk gelijk, boek vliegtickets rijdt naar het vliegveld. Sms Niall: Hey, Ni! Hoe was je show? Ik ga vandaag naar mijn zus toe in Amsterdam. XO' Ik mis je.
Ik zit aan de raamkant en zit haast alleen. Maar ik ben toch wel even bang als we opstijgen.
AMSTERDAM HERE WE COMEEEE ! :)
Ik hou van amsterdam. Laatste keer dat ik er was was 25 Juni :0 tja en wat deed ik toen bij het amsterdam arena? hehehhe. Ik wil terugg ♡
Vergeet niet te stemmen, reageren, te volgen en te vergeten hoe veel ik van jullie allemaal hou, echt xo.
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...