43

1.7K 75 14
                                    

Een sprong in de tijd.

04 April 2015..

"Ben je klaar?" Ik zucht diep. En loop de kerk in. Ik sta naast Des, mijn vader. Hij neemt mij ook mee bij zijn hand. Maar niet zo, want vandaag ben ik niet de gelukkige. "Ik ben alleen wat gespannen." Antwoord ik Des.

Niall, die aan de andere kant van mij staat houdt mij steviger vast en trekt mij naar zich toe. "Het komt goed babe."

We gaan zitten op de stoel maar niet voor lang want ik hoor al dat er muziek wordt afgespeeld. Ik zie Eleanor al aankomen met een hartstikke mooie jurk aan. Wauw, het staat haar prachtig. Ze loopt met haar vader naar het midden toe en ik kan het niet laten om een traantje te laten.

"Pap, nog maals bedankt dat je bent gekomen." Fluister ik naar hem. "Graag gedaan, kan ik alvast wennen op Harry's bruiloft. En misschien ook wel op die van jou?" Ik slik. Ondertussen heeft iedereen wel 2728292 keer gevraagd wanneer ik ga trouwen.

Ik heb mijn armen om Niall's middel heen.

"Louis William Tomlinson, neem jij Eleanor Jane Calder tot je wettige echtgenoot en blijf je, tot de dood jullie scheidt samen en geef jij, Louis William Tomlinson, Eleanor Jane Calder een andere achternaam." Het moest een vraag voorstellen maar het leek eerder op een preek. "Ja, ik wil!" Zegt Louis die Eleanors hand vast heeft.

"En wil jij... Eleanor Jane Calder, jezelf een nieuwe achternaam geven, en de wettige echtgenote worden van Louis William Tomlinson?"

"Ja, ik wil!"

"Dan mogen jullie nu zoenen."

En ja, ze zoenen. Ahw ze zijn zo schattig samen.

We gaan later met zijn allen nu naar buiten om een foto te maken. Ik sta naast Niall en naast Lucy. We maken foto's en gelukkig zijn er weinig paparazzimensen hier. Het is een besloten kring.

"Oke, de bloemen." Zegt Eleanor die de bloemen vast houdt. Ik, Sophia en zelfs Perrie en Lucy -die al verloofd zijn- staan er om heen. Verder staan er nog wat vriendinnen van Eleanor naast, de zusjes van Louis en wat familieleden van ze.

"Nou Lot, doe je best!" Zegt Niall aanmoedigend.

"Ik vang hem toch niet!" Zeg ik terwijl ik mijn tong uitsteek.

"Degene die hem vangt is de eerst volgende die gaat trouwen!" Roept Eleanor. "VIJF!"

"VIER!"

Iedereen staat in de houding.

"DRIE!"

Ik zet mijn voeten goed neer op de grond.

"TWEE!"

Ik werp nog een, laatste blik naar Lucy met reden dat ik de eerstvolgende ben. Wat ik toch niet ben.

"EEN!"

Ik gooi mijn handen in de lucht.

"Ooeeh" Hoor ik allemaal mensen roepen. En voordat ik het weet staart iedereen naar mij, want ik.. dames en heren.. ik heb het boeket gevangen.

+

Maar is dit nu het einde? NEEE! Als dit het einde was heb ik het eerder gemeld. Dit is juist het begin 😏

Sorry voor de "tijdsprong"

Nee grapje, er gaat nog wat gebeuren. Er komen weer wat mensjes terug in het verhaal.

Dit is "poep" maar het wordt nog leuker.

Ik voel me ook "poep" :(

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu