18

2.3K 92 5
                                    

Charlotte POV

ik kan komen, maar het hoeft niet. Hij heeft mij zelf uitgenodigd. betekend dit dat hij het leuk zal vinden als ik wel zou komen? Zal ik toch maar gaan dan?

'Je moet gaan!' Zegt Lucy die het hele verhaal Ookal heeft gehoord. 'Mmh!' mompel ik terug. Ik zie Lucy verdwijnen. En even later komt ze terug met een mooi rood jurkje. 'Ga zitten!' 'Wat?' 'Ik heb stage gelopen in een kapsalon, je bent in goede handen.. nou, zit!' Okeoke, ik laat me meesleuren door Lucy.

'Wauw..' Zeg ik wanneer ik in de spiegel kijk. 'Vind je het mooi?' Lucy kijkt met trots naar mij. Ik knik. 'ik ben sprakeloos..' Oké ze heeft mijn haar gedaan en ik heb krullen, ze heeft hele mooie hoge krullen bij mij gemaakt en het ziet er wauwie uit. 'Nu de jurk!' Ze zwaait er mee. Ik trek hem aan en wow.. ik herken mezelf geeneens.

'beautiful, last but not least, je make-up!' Ze pakt mascara, foundation, lippenstift enzovoort uit haar tas. 'Lucy, je gaat toch wel mee he?' Ze slikt.

'Jij bent uitgenodigd!'

'Ja maar ik kan er niet alleen naartoe gaan het is een feest waar wel zeker 50 man is.'

'Okeoke!'

'Is dat een ja?'

'Ja'

•••

We stappen de deur binnen. Ik loop met een enorm cadeau de kamer binnen en geef het aan Niall. 'Leuk dat je komt en dankjewel!'

In het cadeau zit:

-Een fleecedeken (zo hoef je het nooit meer koud te hebben als je gaat zwemmen in de zee.)

-Pannenkoekenmix kant en klaar. (Nu kan hij zijn eigen pannenkoeken maken.)

-En een geldbedrag met een persoonlijke brief

Ik merk dat Lucy ook al weg is. Ik weet niet waar ze heen is gelopen. Ik ga even naar de wc en als ik terug kom kom ik Harry tegen. 'CHARLOTTE!' Roept hij. 'HARREEH!' Hij geeft mij een knuffel. 'hoe gaat het met je?' Vraagt hij.. de vraag die ik ook wel had verwacht om het van hem te krijgen. 'Goed! Kan niet beter.. met jou?' Wauw dit komt ook zo lekker uit mijn mond. Let op de sarcasme.

'Top! Oh shit ik moet gaan ik zie je zo wel weer.' Zegt hij en hij loopt weg.

Ik ga weer terug naar de kamer waar ik Niall tegen kwam. En zie Niall op de bank zoenen met.. HAAR :(

€&@&€

Cliffhanger?

Wie is 'haar'? ;0 omfg dit is echt een klein hoofdstukje, sorry!

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu