32

2K 84 3
                                    

Harry POV

Eindelijk is mijn halfzusje terug in Engeland! Ik ben blij dat ze nu goed met Gemma om kan gaan. Volgens mij gaat het gelukkig weer helemaal goed met Lot! Tot... Vanmorgen dan...

'OMFG AH!' Ik hoor Charlotte gillen en ze laat haar mobiel uit haar handen vallen. Ik ben gelijk naar haar toe gegaan en ook de rest doet dat.

'Wat is er?' Vraagt Niall bezorgd. Jupp ik hoor je denken, Niall bezorgd? Ik ken Niall al vier jaar en ik tour met hem dus ik weet wat zijn gezicht uitstraalt.

'Uhm uhm, Anna... Is... is.. ze... uitdegevangenis?' Vraagt Charlotte en ze vormt haar ogen in spleetjes als ze de laatste woorden zegt. Shit dit hadden we moeten vertellen. Niall's gezicht wordt bleek.

'Uhm, Charlotte..' Begint Louis die de verhaal op zich neemt. 'Anna is meegenomen naar de gevangenis voor vergiftiging en voor brandstichting.. ze vonden bewijs dat Anna dat deed, alleen geen goede bewijs. Luke zit nu in de gevangenis omdat hij dezelfde middel bij zich had wat jij in je bloed had. Anna had dit niet bij haar. En voor het brand vonden ze wat, maar dat was niet genoeg. En ze had een te goede advocaat.'

'Wat? Waarom viel ze me niet lastig in Nederland? Waarom hier? Waarom wist ik dit niet?' Vraag ik, ik ben helemaal overslag... wat?

'Uhm rustig Lot,, ze bleef in Los Angeles omdat ze hier een huis had, nu is ze sinds kort weer in Londen.. We wouden het niet vertellen omdat je haar anders, misschien wat aan doet?'

Jezus, mindfucked what?

'Charlotte,, kan ik je straks ook even spreken? Alleen?' Zegt Niall heel voorzichtig.

Ik kijk hem aan. En ik knik.

Wat is er met mij? Vind ik Niall nog leuk? Ik weet het niet,, hmm.

••••

'Oke, ik uhm.. ik begin wel vanaf het begin.' Zegt Niall terwijl we door het parkje heen lopen, het is een klein, verlaten parkje waar geen kip rondloopt.

'Uhm oke?'

'Toen jij weg was, na dat vliegtuig probleempje, toen je werd geslagen was ik ontroostbaar, ik kon niet meer terug lopen en...'

'Ja ik heb je brieven wel gelezen, uhm..' Probeer ik niet bitchy over te komen.

'Ja, uh oke alles?'

'Ja maar er was een stuk uit...'

'Over Anna?'

Ik knik. 'Ik denk het.' we gaan op een bankje zitten tegenover een meertje. Niall kijkt vooruit, ik doe hetzelfde.

'Oke, ik liep rond door LA en ik liep toevallig onder jou hotel en je gooide water naar beneden, ik kwam dus langs en daarna kwam ik meteen thuis. Toen uhm... toen.. toen dacht ik terug aan alles en begon ik met drinken, het was mijn verjaardag en ik dronk steeds meer bier, en meer.. en ja, ik was nog vrij nuchter, tenminste, ik kan dit nog herinneren. Toen kwam Anna en ik had vroeger een relatie met haar. Ze deed opeens heel erg lief tegen mij en ik heb ergens nog gevoelens voor haar dus zoende ik haar terug. Ik weet niet waarom maar ik denk omdat ik troost zoek?' Het bleef even stil. 'Toen jij drinken ging halen ging Anna mee, ik wist echt niet dat ze dit gepland had en ik ging met Luke praten, Luke en Anna hadden iets op dat moment. En Anna liet Luke helpen en had dus een soort van vergiftiging aan haar gegeven. Om dat aan jou te geven. Luke was dezelfde jongen die met Lucy praatte en had haar een slaapmiddel gegeven, niet echt een slaapmiddel, maar dat ze plotseling in slaap kan vallen. Lucy wou met mij naar het ziekenhuis toen jij weg was en vroeg mij om te rijden. Ik zei dat ik nog maar een biertje op had omdat ze alleen dat vroeg en ik het niet leuk vond om te zeggen dat ik er meerdere op had omdat bier een troost was om, uhm... jou.. anyway, we zaten in de auto en ik reed als een debiel maar ik deed mijn best om goed te blijven rijden en we stonden bij een kruispunt. Lucy zei dat we konden alleen kwam er een vrachtwagen aan. Bij deze werkte haar slaapmiddel want ze viel ineens in slaap. Ik kon net langs de vrachtwagen weg zien te komen en hield me bezig op de weg. Toen kwam ik erachter dat Lucy in slaap viel en probeerde ik haar te wekken omdat ik dacht dat ze dood was ofzo. Alleen lette ik dus niet op op de weg en knalde ik tegen een boom aan. Lucy weet dit ook al alleen heb haar gesmeekt om dit niet tegen jou te vertellen want dan zal jij mij gaan haten. Maarja, je haat me toch al dus kan ik dit vertellen... Dit is er dus echt gebeurd. Ik voelde me lullig om jou dus ik liet Anna langs komen om een hard woordje tegen haar te praten maar ik vond het lullig om dat te doen met jullie erbij. Dus toen na het ziekenhuis ging ik naar Anna's huis en heb ik het tegen haar gezegd en gezegd dat ze kon opflikkeren, maar ik wordt nu gestalkt door haar.'

..

..

..

..

'Oh, ik ga maar terug naar Harry's huis..' Zeg ik en ik sta op.

'Charlotte, alsjeblieft.. ik vind je nog heel erg leuk en alles kon ook anders gelopen zijn als je nooit geslagen was en...'

'Niall, dit is mijn schuld niet, ik was verdomme niet met iemand anders.'

'Ik was dronken.'

'Juist, als je dit kon onthouden was je ook niet dronken, ik ga terug.. fijne avond.'

••••

Niall POV

Ik zit nog steeds op het bankje. Ik gooi steentjes in het water en ik blijf kijken naar vliegende stenen, want ja.. dat is best wel interessant. Ik ben een sukkel.

Ik kijk nog even op twitter.

@Directionerforever: Had @CharlotteHuis echt met @NiallOfficial om zijn carrière te verpesten? #sukkel #blijdathetuitis

@NiallOfficial: @Directionerforever nee, @CharlotteHuis heeft niks gedaan.

Na nog een hele poos op twitter te hebben gekeken en een paar mensen gevolgd te hebben loop ik ook naar Harry's huis.

'Hey Niall, hoe was het?' Zayn is de eerste die het vraagt en Harry, Louis en Liam staan naast hem.

'Waar is Charlotte?' Vraagt Harry.

Wat,, is Charlotte er niet?

######

#WAARISCHARLOTTE?

Mijn twitter:

@Oreocupcakeniam

Dus volg me ik volg terug ! :D

VERGEET NIET TE STEMMEN EN EEN REACTIE ACHTER TE LATEN

En volg aub ook @Nouislovertjee ! Ze is echt geweldig 💕 Ze heeft twee leuke boeken en als ik jou was zal ik maar snel een kijkje gaan nemen 😊

Ik heb nog twee andere boeken, dus als je niet genoeg kan krijgen van dit boek, dan kan je altijd nog een kijkje nemen in een ander boek van mij xx

When i met you for the first time N.H.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu