POV Charlotte
Eenmaal geland op Schiphol loop ik naar Starbucks. Ik bestel een frappucino en ga naar het station, en vervolgens naar Amsterdam Centraal. Mijn zus woont vlakbij het station. Shit. Ik had een baantje bij Starbucks. Ach die kan wel wachten. Netzoals mijn school.
'Hey!' Manon komt naar me toe gelopen en geeft me een knuffel. 'Nonniee!' Zeg ik met een baby stem. 'Ik moet je echt iets vertellen!' Zegt ze enthousiast. 'Ja ik jou ook zoveel!' 'Nou, ik zie alles al op TV dus zoveel zal het niet zijn.' Ik begin te lachen. Er valt me wel op dat Manon gegroeid is. Niet qua lengte, maar in haar buik.
'Lot! Ik e-h.... i-ik ben zwanger!' Ik kijk haar verbaasd aan. Je ziet het wel aan haar buik. Maar alsnog. 'W-wat leuk! Gefeliciteerd!' Dit is echt leuk! 'Hoelang ben je al?' 'Al 3 maanden, maar ik wou het niet eerder zeggen.. en nu moet ik wel!' Ze aait vrolijk over haar buik heen. Ik ben blij voor haar.
'Lot, ik heb nog wat voor je geregeld. Ik weet dat je heel graag danseres wilt worden.. En Martin Garrix wilt een nieuwe andere soort video mét danseressen en ook gaan die mee op tour. Ze zoeken vier danseressen die ook als figurant in de film kan gaan spelen en ik had jou opgegeven en een filmpje van je gestuurd en ze zeggen dat het goed genoeg is om auditie te doen.' Omfg. Ik sla mijn hand voor mijn mond. 'Echt?' Vraag ik. 'Ja! Ik kan ze wel even voor je opbellen?' 'Ohgod, Manon, je bent echt de beste.'
'Hallo?' Vraag ik wanneer ik de telefoon in mijn hand heb. 'Hallo, ik ben van het management van Martin Garrix. Ik heb gehoord, en gezien, dat jij een goede danseres bent?' Dit kan niet, aaaaah. 'Ja!' 'Kan je vandaag ook auditie komen doen? Je bent in amsterdam toch? Kan je ook hiernaartoe komen?' Ik kijk naar Manon die op het een of andere manier het gesprek mee heeft geluisterd. 'Ja! Hoelaat kan ik komen?' 'Om 16:00 Als dat gaat lukken?' 'Ja prima tot dan!'
Van de buitenkant zie ik eruit als een circusclown met een glimlach van hier tot Tokio. En van de binnenkant gaat het zo: AAAAAH OMFG MARTIN GARRIX OMG OMG OMG.
Martin Garrix is een dj, maar ook dj's hebben dansnummers en dus ook danseressen nodig.
Nog even in shock van wat de afgelopen 10 minuten is gebeurd kijk ik Manon aan. 'Je bent echt geweldig.' Ik kijk op mijn telefoon. Lot! De show was leuk! En alles ging goed. Veel plezier daar ! :) xx
Okee, hij smst zo, anders. Ik ga even winkelen want ik heb helemaal niks meer verder. Alleen de schadevergoeding. Ik koop wat croptops en joggingbroeken, want die heb je nodig bij het dansen. Verder nog wat sokken, ondergoed en al die dingen.
'Het is bijna tijd!' Manon doet de deur open. 'Jaa!' Nu maar hopen dat het nog lukt, want de afgelopen vijf weken heb ik niet meer gedanst.
Manon brengt mij weg. En als ik aankom staan er nog wel 100 andere meisjes. Ze laten een filmpje zien en wij moeten erachter dansen met maskers op. Later mogen ze af. 'Okay, zo ziet het er ongeveer uit. jullie mogen nu auditie doen op jullie eigen liedje, en dansje en er wordt er gelijk al naar gekeken.' Ik kreeg een nummer.. Nummer 5.
Ze begonnen bij nummer 100, dan 99 etc. Dus ik was als een van de laatsten. 'Nummer 5?' Ik sta op van de bank die zo lekker zit. Ik doe een soort van muts op mijn hoofd (De mensen die kiezen mogen niet op uiterlijk afgaan) en ik start met een liedje van 'the script'. Als ik klaar ben mag ik gelijk gaan want de uitslag hoor je later wel. Ik loop de studio uit en er wordt gelijk foto's gemaakt. Wat is dit? ik doe toch helemaal niks verkeerd? Ik loop door naar de auto van Manon en we rijden naar haar huis.
'Hoe ging het?' Manon komt met twee koppen thee aan en gaat naast mij op de bank zitten. 'Het ging goed! Het was echt fijn om even weer te dansen!' Met haar hoofd maakt ze een Jaikbegrijphet knikje.
Niall POV
'We zijn in New York!' Ik ben enthousiast. Toch spijt over het sms'je wat ik net naar Charlotte heb gestuurd. Het is zo kort. Ik ben blij voor haar dat ze weer in Nederland is. Maar ze wou toch weg uit Nederland? Straks zit ze nu weer naast die Kevin. Achnee, dat zal vast niet zo zijn. 'Niall!?' Liam zwaait met zijn hand voor mijn ogen. 'W-Wha-Wat?' De jongens beginnen te lachen. 'Waar denk je aan?' Vragen ze. 'Uh niks.'
Charlotte POV
Het is alweer twee weken later. De afgelopen weken heb ik samen met Manon gewinkeld, naar de bioscoop geweest, films gekeken. Maar ik heb niks van Niall gehoord. Ik pak mijn telefoon en bel hem op. 'Hey!?' 'Hey Ni hoe gaat het?' 'Lot! Het gaat echt goed met mij en we..-' Ik hoor dat er iemand achter hen wat roept maar ik weet niet wie. '..JAAA IK KOM AL! Ik moet nu op, ik bel je morgen okay? Ik hou van je.' Boem, hij heeft weggedrukt. Nou fijn.
Zayn POV
We staan met zijn 4'en op het podium behalve Niall, die had net een telefoontje gekregen. 'Niall kom je? Je moet op!' Roep ik. 'JAAA, IK KOM AL!!' Schreeuwt hij. 'Oke duidelijk.' Hij praat nog verder maar ik ben alweer terug gelopen. Hij loopt pas het podium op bij de helft van midnight memories. Nou fijn, die zal straks ook wel weer gezeik hebben.
Wanneer we klaar zijn met de show loopt er al iemand van het management op Niall af. Juist ja, ik dacht het al. Liam Harry en Louis kijken elkaaf verbaasd aan en ik zeg dat hij nog een telefoontje had voofdat hij op moest. Hij doet zo anders nu.
Niall POV
'Niall kan ik je even spreken?' iemand van het management loopt op me af. 'Ja.' Hij gaat op ewn stoel zitten. 'Je doet de afgelopen dagen zo anders, nu was je een paar minuten te laat op het podium.' 'Pfff, ja een paar minuten ja.' 'Het zijn wel je fans! Je kan ze niet laten wachten. Heb je nog contact met dat meisje?' 'Met Charlotte? Ja.' 'Oke, geef me je telefoon.' 'Wat? Nee, nooit!' De man kijkt me boos aan. 'Oke fijn.' Ik geef hem mijn telefoon en loop terug naar de rest.
De rest had ook zijn telefoon moeten geven en een paar minuten later kregen we hem terug. 'Ma-Maar ik heb een ander nummer.. E-en Charlotte staat er niet meer in!' Bij de rest van de jongens was hetzelfde gebeurt en we mochten geen contact meer met haar. Het zou de tour alleen maar onder druk zetten.
8 Weken later
Charlotte POV
Ik was nogsteeds in Amsterdam en ik zou samen met Perrie, Eleanor en Sophia over vliegen naar Amerika. Daar staat een resort waar de jongens met ons de laatste dagen van de tour in Amerika verblijven. Geen optredens meer. Maar ik heb al acht weken niks meer gehoord. Acht weken. Ik was toch wel ongerust.
Toen ging mijn telefoon in een onbekend nummer. Ik kon alleen maar hopen dat het iemand van hun was. 'Hoi?' Zeg ik en het kwam er meer uit als een vraag. 'Hallo! Ik ben van het management van Martin Garrix. Je hebt 10 weken geleden auditie gedaan en we vonden dat je goed genoeg was. Kun je ook 3 maanden mee met Martin Garrix op tour?' Omfg dit is zo goed nieuws! 'Ja, Ik zou zo graag mee willen. Wanneer begint het?' 'Volgende week, we verwachten je eerst in LA en daarna gaan we naar Europa.' Ho ho ho, volgende week is het 13 september, de verjaardag van Niall, ik had beloofd om te komen. Hmpfgshsh
Kiest Charlotte voor Niall? of voor haar danscarriere en gaat ze mee dansen met Martin Garrix? :0
Btw ik hoor je denken: 'Martin Garrix is toch een dj?' Ja maar die hebben ook wel eens een figurant/danseres in hun clip. Kijk maar naar Tsunami, het is zoiets of wasted.
EEENN! BINNENKORT KOMT ER EEN NIEUWE BOEK UIT: DO I KNOW YOU? JE KAN NU ALVAST DE INLEIDING LEZEN EN DIT BOEK WORDT ECHT ZO LEUK. xx
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanficCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...