"Dus.." Zeg ik als we aan het lopen zijn. Waarover zal ik het in hemelsnaam moeten hebben. "Dus.. Heb je echt weer met Niall?" Fijn, ik wist dat dit ging komen.
"Ja, we proberen het.. Maar ik denk ook wel dat het gaat lukken."
"Oh, eh.. wat fijn voor jullie! Maar Lot, uhm.. de zoen.. ik eh, het zit zo, kan je hier ook even gaan zitten?" We staan voor een bankje, ik knik en Lars gaat verder. "Ik vind Niall een klootzak, hij behandeld je niet goed en hij laat je stikken, zie je dat dan niet?"
"Lars, ga je ook al beginnen? Ik heb echt zulke leuke tijden met Niall gehad en ook al stikt hij mij, hij kon er niks aan doen. En trouwens waarom vertel je me dit?"
Lars is stil.
Te stil.
Zo ken ik hem niet.
"Ik vind je leuk, lot. Zie je dat dan niet?" Hij trekt me naar zich toe en leunt met zijn gezicht voorover, klaar om mij te zoenen.
Ik duw hem naar achteren. "Lars, ik eh.. ik ga!" Ik loop weg, straat in, straat uit, links, links en naar de rest, bij Harry.
Ik loop naar binnen en ik loop gelijk in een rechte lijn naar de gastenkamer. Waar mijn spullen staan. Ik laat mij op het bed neervallen en ik begin te huilen. Alle tranen glijden als een gek langs mij wangen heen. Wat is dit? Mogen mijn ouders mij echt niet? Heb ik Lars nou echt verloren?
Al snel hoor ik dat de jongens het nieuws al op 100% hebben gezet. Het staat zo luid dat ik kan mee luisteren.
"Vandaag antwoorden op de vraag of Chiall Hyles nog een koppel is? We zagen ze beiden gisteren lopen, gezellig op weg naar waarschijnlijk een appartementje in Londen. Het zusje van Harry Styles en Harry Styles' bandlid Niall Horan liepen gisteren gezellig over straat heen. Maar vandaag zijn er nieuwe beelden opgedoken van Charlotte, en een onbekende jongen. Je ziet hier dat de jongen probeert om Charlotte te zoenen, maar ze duwt hem weg? Wat gaat er door haar hoofd? Is dit een ex-vriendje ofzo? Wat denk jij? Laat het ons weten en tweet mee met de hashtag #ChiallHyles"
Ik hoor dat er iemand voor mijn deur staat. "lot, kan ik binnen komen?" Ik herken Liam en ik fluister een lichte "ja" wat eruit komt als een "a". En de deur gaat open. "Ik zag het nieuws, uhm.. was je net bij Lars?" Ik knik. "probeerde hij je echt te zoenen?" Opnieuw knik ik. En ik barst in tranen uit. Is het dan zo slecht om Lars weg te duwen?
"Lot, niet huilen!" Ik voel twee armen om mij heen, van Liam.
"Ik voel me gewoon zo stom voor Lars, maar ook voor Niall. En het is gewoon, tja.. ik weet niet hoe ik het moet zeggen en ohmygod heb je nu een pak aan?" Ik veeg mijn tranen weg.
"Rustig, lot! Het komt goed, ja ik ga vanavond naar de film met Sophia. En als ik jou was zou ik je ook maar gaan klaarmaken want over minder dan een uur begint jouw date!" Oh shit ja.
"Ja, omg dankjewel Liam!" Ik was helemaal vergeten van de date van Niall. Natuurlijk wist ik het wel, maar dankzij mijn ouders en Lars dacht ik er gewoon, tja... minder aan?
Ik loop naar de badkamer, doe de douche aan en neem een warme douche. Iets wat ik de afgelopen dagen niet meer heb gehad. Ik zing een liedje en kleed me daarna om. Ik droog mijn haar en doe mijn make-up op.
Ik heb een rood jurkje aan, wat leuk staat bij mijn rode lippenstift en mijn bruine, lange, gekrulde haren.
"Klaaaarr? Mnr Horan wacht op u." Wat? Ik zie het hoofd van Louis vrolijk de deur open doen. "Zozo, lou.. Waarom ben je zo vrolijk?" Vraag ik. Best dom want Louis is de laatste tijd zo vrolijk. "Ik ga straks naar El!" "Oeh, have fun you two!" "Thankjoe!"
Ik loop de trap af, en ja hoor daar staat Niall. "Wow, ben je er klaar voor?" Zijn ogen kijken naar mij, en scannen mij. "Jaja!" "Laten we gaan dan!"
•••
Chiall Hyles! Ahw, wat vind jij van ze? Zullen ze samen blijven?
JE LEEST
When i met you for the first time N.H.
FanfictionCharlotte woont in een boerendorpje in Nederland. maar ze vind het helemaal niet leuk hier. Ze was van plan om in Londen te gaan wonen. Dit is tenminste wèl een leuke stad. Charlotte huurt een appartementje omdat ze een eigen huis nog te duur vindt...