Bölüm 5: ZAMAN"Anıların kendini gömdüğü yerden
doğuyordu umutlar. Ve zaman kırılıyordu kaburgalar gibi gizlerin içinde..."Kelebek kanatlarını çırptı.
Yükseldi, yükseldi ve ruhumun alnına kondu.
Elime aldığım kraker paketini de market sepetine attıktan sonra bir şeye ihtiyacım kalmadığına emin oldum. Etrafıma bakınarak kasaya doğru ilerlerken hemen yan reyondan da iki tane kadın çıktı. Yaşıt görünüyorlardı ve dikkatlerimi çekmelerinin sebebi hararetli şekilde bir şeyler konuşuyor olmalarıydı. İnsanların işine burnumu sokmayı sevmeyen biri olarak önüme döndüm ve sıraya girdim.
"Ateş," dedi birden kadın. Hemen arkamdalardı. "Gerçekten ateş mi?"
"Saçmalama," dedi diğeri de. Onları dinlememeye çalışsam da hemen arkamdalardı ve düşük sesle konuştuklarını söylemek mümkün değildi. "Boya olmalı."
"Hadi ama, sadece açılmamış bir ateş." Sıra bana geldiğinde sepettekileri boşaltmaya başladım. Onlar hala kulağımı doldura doldura konuşmaya devam ediyorlardı.
"Ateş olsa dönüp bakardı, ateş değil." Kasadaki bıkkın yüzlü görevli kadın siyah bandın üzerinden kayan ürünleri birer birer okuturken kendimi onlara bakmamak için zor tuttum. Bu ateş muhabbetinin ne olduğunu merak ettiğim gibi konuşanların da kim olduğunu görmek istemiştim ama kendimi sıkarak kadının söylediği ücreti ona uzattım.
Mekandan çıktığımda onların yüzüne bakmamayı başarmıştım. Bir elime poşeti alıp evimin yolunu tuttum. Evim ile market arası kısa mesafeydi ve her ne kadar Vera'nın havası ikizler burcunun karar verme mekanizması kadar değişken olsa da şu an hava iyi görünüyordu. Günün geç saatleriydi ve insanlar genel olarak kendi evlerindeydi. İlerlediğim yolda benden başka birkaç kişi vardı sadece. Bu saatte İstanbul sokaklarında olsaydım o sokakların çok daha kalabalık olacağını rahatlıkla söyleyebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILANLAR & SAVAŞÇILAR °VERA°
Fantasi"Bu dünyada kanın da, acının da, savaşın da sonu yoktu." Gece, dedesinin ölümü üzerine annesinin doğup büyüdüğü Vera şehrine gider ve orada annesi ile bir hayat kurmak için çabalarken şehrin sırları karanlıklardan çıkmaya başlar. Bu sırlar onun gerç...