3

1K 125 19
                                    

-Ήσουν υπέροχη, μάτια μου. Δε χόρταινα να σε ακούω. Αν και το κείμενο σου κόντεψα να το μάθω απ'έξω ολόκληρο, είχε ασύγκριτη χάρη να σε ακούω να το λες. Έχεις ταλέντο, Ναταλία, και θέλω να προχωρήσεις πολύ.

Ήταν αργά το βράδυ και κάθονταν οι δυο τους αγκαλιά στον μεγάλο καναπέ. Η παρουσίαση είχε πάει όντως καλά και είχαν πουληθεί πάνω από πενήντα βιβλία, που για το συγκεκριμένο είδος δεν ήταν καθόλου άσχημο νούμερο. Πρώτα είχαν μιλήσει δυο γυναίκες, η μια γύρω στα σαράντα και η άλλη κάπως μεγαλύτερη, με την πρώτη να κατέχει τον τίτλο της έγκριτης βιβλιοκριτικού, και τη δεύτερη να έχει στο ενεργητικό της κάμποσα best seller στο χώρο της λογοτεχνίας του φανταστικού. Ακολούθως, ήρθε και η σειρά της Ναταλίας να μιλήσει, και το έκανε όσο πιο απλά μπορούσε στηρίζοντας την επιλογή της αυτή στο γεγονός πως το βιβλίο της αυτό απευθυνόταν κυρίως σε εφήβους.

-είχα αγωνία, πολύ μεγάλη, αλλά ευτυχώς όλα πήγαν καλά.

Ο ρωμανός της χάιδεψε τα μαλλιά με στοργή κι ύστερα ακούμπησε το ένα του χέρι στο στήθος της αρχίζοντας να αφουγκράζεται.

-Το μόνο πρόβλημα είναι πως δεν έχεις μπορέσει να ηρεμήσεις ακόμη. Σε παρακαλώ, κάνε μια προσπάθεια να χαλαρώσεις όχι μόνο για εσένα μα και για το μωρό.

Η Ναταλία άγγιξε το πρόσωπο του.

-Ρωμανέ, έβγαλα αγκάθια πάλι σήμερα έτσι; Πες μου την αλήθεια, τα έκανα θάλασσα όταν με σύστησες στη Μελίτα Λοίζου...

Η φωνή της είχε ραγίσει με την αυτοπεποίθηση της να χάνεται κυριολεκτικά στον αέρα.

-η αλήθεια είναι πως αυτό για το που ανήκει η καρδιά μου δεν έπρεπε να το πεις. Εγώ σου τη χάρισα εδώ και καιρό και δεν κατάλαβα γιατί άρχισες να το αμφισβητείς αυτό. Όμως ακόμη και τα τριαντάφυλλα έχουν αγκάθια, κι εγώ σε αγαπάω.

Τη φίλησε στο στόμα κάνοντας τους χτύπους της καρδιάς της να αλλάξουν κι άλλο.

-Δε μου άρεσε ο τρόπος που σε κοιτούσε αυτή η γυναίκα. Της άρεσες παλιά, έτσι δεν είναι;

Ο Ρωμανός έπιασε με το χέρι του ένα μπαλάκι κατά του στρες και της το έδωσε.

-Τι σημασία έχει τώρα αυτό; Η ιστορία ανήκει στο παρελθόν και ουσιαστικά δεν είχε γίνει ποτέ τίποτα. Μόνο μια νύχτα σε ένα φοιτητικό πάρτι η Μελίτα Λοίζου αφού κατέβασε κάμποσες φτηνές μπίρες ήρθε κοντά μου κι άρχισε να με φλερτάρει.

"Κράτα με"!Where stories live. Discover now