4

1.1K 124 14
                                    

Ο Ρωμανός έκανε βόλτες στο διάδρομο του νοσοκομείου για ώρα. Αμέσως μόλις άφησε τη Ναταλία στη φροντίδα των γιατρών τηλεφώνησε στη δανάη, η οποία τρόμαξε πολύ έτσι καθώς ξύπνησε απότομα κι άρχισε να ψάχνει το τηλέφωνο.

-Πριγκίπισσα μου, είμαι στο νοσοκομείο με τη Ναταλία. Μην ανησυχείς, θα ειδοποιήσω κάποιον να έρθει ως εκεί για να μείνει μαζί σου όσο θα λείψουμε.

Η κοπέλα που είχε επιτέλους συνδεθεί με την πραγματικότητα και τον χωροχρόνο άνοιξε το στόμα της για να αρχίσει να κάνει εύλογες ερωτήσεις.

-Τι έπαθε η Ναταλία, μπαμπά; Δεν πιστεύω να μας αφήσει όπως έκανε η μαμά, έτσι δεν είναι;

Σφίχτηκε κι άλλο η καρδιά του Ρωμανού μα προσπάθησε να της απαντήσει όσο πιο ανάλαφρα γινόταν.

-Όχι βέβαια, μην σκέφτεσαι τέτοια πράγματα, κάτι έγινε με το μωράκι μας όμως. Άκου, ξάπλωσε πάλι στο κρεβατάκι σου και πολύ σύντομα κάποιος που σε νοιάζεται θα είναι κοντά σου εντάξει;

-Ναι, μπαμπά, μα θέλω να δω τη Ναταλία και να της μιλήσω, ήταν πανέμορφη απόψε.

-θα σου τηλεφωνήσει εκείνη αμέσως μόλις μπορέσει, έχεις τον λόγο μου.

Έκλεισε και διαπίστωσε πως κάποιος άλλος τον καλούσε μα μέσα στον πανικό που ένιωθε ακόμη κι αν δεν ήθελε να το παραδεχτεί, απάντησε χωρίς να κοιτάξει ποιος ήταν.

-Ρωμανέ, η Ρουμπίνη είμαι. Μίλησα πριν από λίγο με τον Φίλιππο. Έρχεται εκεί.

-Γεια σου Ρουμπίνη, τι να τον κάνω τον άχρηστο; Καμιά τύχη δε μου έφερε ποτέ ως τώρα. Καλύτερα να πήγαινε στο σπίτι μου να κάνει λίγη παρέα στη δανάη που την άφησα μόνη της κι αυτό δε θέλω να το κάνω ειδικά για τόσο δυσάρεστους λόγους.

-Μεγάλη κοπέλα είναι, μα γι'αυτό σου τηλεφώνησα, για να σου πω πως πάω εγώ εκεί αυτή τη στιγμή.

-Αλήθεια; Είσαι φανταστική...

-Ναι είμαι αναμφιβόλως μα εσύ διάλεξες τη Ναταλία. Πώς είναι αλήθεια; Τι σας είπαν οι γιατροί;

-τίποτα ακόμη, περιμένω την ενημέρωση. Δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα όμως δυστυχώς. Χάθηκε πολύ αίμα. Δε μου είπε από την αρχή τι έτρεχε, κάποια στιγμή αρχίσαμε να μαλώνουμε κι έτσι χάθηκε κι άλλος χρόνος...

-Μαλώνατε εσείς οι δυο; Άλλο κι αυτό... Τέλος πάντων, δεν είναι της στιγμής να τα πούμε αυτά. Εγώ εύχομαι τα καλύτερα και σου λέω να μη χάνεις την ελπίδα σου. Τώρα θα σε αφήσω όμως επειδή μόλις έφτασα στο σπίτι σου.

"Κράτα με"!Where stories live. Discover now