16

756 102 20
                                    

-Τελείωσε, δε θα σε ξαναενοχλήσει η Μελίτα, μόλις μίλησα μαζί της.

Ο Ρωμανός δεν τα είχε καταφέρει να της μιλήσει όσο αδιάφορα θα ήθελε εκείνη τη στιγμή. Μπορεί να το έβλεπε πως θα έπρεπε να κόψει τις γέφυρες μαζί της, αλλά η καρδιά του του έλεγε κι άλλα πράγματα, τα οποία όμως ορκιζόταν την κάθε στιγμή να μην της τα φανερώσει.

Η Ναταλία πήρε κάμποσες βαθιές ανάσες προτού του απαντήσει.

-Μπορεί πάντως εσένα θα σε ψάχνει νύχτα και μέρα.

-αυτό είναι άλλο ζήτημα.

Τότε τους πλησίασε χαμογελώντας η δανάη κι έσπευσαν και οι δυο τους να φορέσουν τα πιο ζεστά τους χαμόγελα.

-Μπαμπά, έχουμε τούρτα με πραλίνα, και τάρτα με καραμέλα κι αμύγδαλα. Ήρθε η ώρα να πάμε για φαγητό, σήκω.

Γέλασε ο Ρωμανός αλλά σταμάτησε γιατί πνίγηκε βήχοντας, ευτυχώς όμως που η δανάη είχε ήδη απομακρυνθεί παρέα με τις δίδυμες.

-Πολύ θα ήθελα να μάθω πόσο πυρετό έχεις αυτή την ώρα.

Η Ναταλία τον έπιασε από το χέρι του που είχε πάλι αρχίσει να κρυώνει.

-Τι κρίμα που ποτέ δε θα το μάθεις αυτό όμως.

Άρχισαν να περπατούν προς τη μεγάλη τραπεζαρία που ήταν στολισμένη με λουλούδια και κεριά. Εκεί, κάθισαν πλάι- πλάι και άρχισαν να συνομιλούν με το ζευγάρι.

Ο Φίλιππος μαζί με τη Μυρτώ ανακοίνωσαν πριν το φαγητό πως το ερχόμενο καλοκαίρι θα παντρεύονταν, και κάλεσαν το ρωμανό και τη Ναταλία να σταθούν κοντά τους. Το έκαναν και οι δυο με την καρδιά τους καταφέρνοντας επιτέλους να παραμερίσουν τα προσωπικά τους προβλήματα, μα μόνο για λίγο. Αμέσως μετά επέστρεψαν στις θέσεις τους κι έκαναν μια πρόποση για το ζευγάρι.

Κι ύστερα άρχισαν να παίζουν με όλα τα πιάτα που τους σέρβιραν διαδοχικά. Η Ναταλία καμώθηκε πως έτρωγε στρείδια, ενώ ο Ρωμανός τεμάχισε αριστοτεχνικά σχεδόν το ψητό του κρέας με την πικάντικη σάλτσα.

-Ρωμανέ, αύριο το πρωί θα πας να δώσεις αίμα για εξετάσεις. Δε μου αρέσει ούτε το χρώμα σου ούτε και η φωνή σου.

-αύριο το πρωί, Ναταλία, θα κάνω αυτά που έχω προγραμματίσει.

-Και ποια είναι αυτά;

"Κράτα με"!Where stories live. Discover now