Για λίγη ώρα προσπαθούσε να καταλάβει τι ήταν όλα αυτά που άκουγε αλλά δυσκολευόταν εμφανώς.
-σε παρακαλώ ηρέμησε, θα δούμε τι θα κάνουμε, σε παρακαλώ... Κάποια λύση θα βρεθεί, θα το δεις.
Μια σκέψη της πέρασε από το νου και πήρε βαθιά ανάσα περιμένοντας. Το χέρι του Ρωμανού μέσα στο δικό της όμως αρκούσε για να την κάνει να νιώσει λίγο καλύτερα.
Ξάφνου ο Ρωμανός άρχισε να μιλάει στα αγγλικά και η Ναταλία σιγουρεύτηκε. Λίγο αργότερα εκείνος το έκλεινε. Έκανε να βάλει το πρόσωπο μέσα στα χέρια του αλλά δεν τον άφησε.
-Πάμε μέσα, τώρα όμως.
Ο Ρωμανός έμεινε αναποφάσιστος κι έτσι εκείνη τον τράβηξε από το χέρι.
-εξακολουθώ να φοράω το νυχτικό, προχώρα.
Την άφησε να τον οδηγήσει πάλι μέσα στο σπίτι. Μπήκαν μαζί στο σαλόνι και κάθισαν ο ένας απέναντι στον άλλον.
-είναι για τον μικρό άγγελο, έτσι;
Ο ρωμανός δεν της απάντησε.
-Τι θα γίνει γιατρέ; Θα μου απαντήσεις;
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.
-Μάλλον κάποια κακιά σειρήνα σου έκλεψε τη φωνή.
-δε γίνεται τίποτα, επιστρέφουν, από το αεροδρόμιο με πήραν τηλέφωνο, ήταν κι ο γιατρός μαζί.
-Μάλιστα, τώρα καλούμαι εγώ να σου πω να ηρεμήσεις.
Μόνο που αυτό που του είπε έφερε πάνω του τα αντίθετα αποτελέσματα. Ο Ρωμανός πετάχτηκε όρθιος κι άρχισε να βηματίζει νευρικά.
-δε γίνεται να ηρεμήσω, το καταλαβαίνεις; Δε θέλω να πεθάνει αυτό το παιδί, θέλω να το δω να μεγαλώνει και να γελάει.
-Ησύχασε, είσαι κι εσύ άρρωστος.
-Θέλω να παίξω μαζί του ηλεκτρονικά παιχνίδια, να τον πάω να δει μια ταινία δράσης και μετά για πίτσα... Θέλω να μάθω πως θα σπουδάσει και πως θα κάνει σχέση με μια πιτσιρίκα και...
Η Ναταλία μπήκε μπροστά του αναγκάζοντας τον να σταματήσει.
-Αν δεν ηρεμήσεις τότε πως θα τα δεις όλα αυτά να συμβαίνουν;
-δεν ξέρω, δοκίμασαν ένα σωρό φάρμακα και θεραπείες, γιατί είναι τόσο άδικη η ζωή;
Η Ναταλία του χάιδεψε τα μαλλιά του.
-είχες πει κάτι για ένα νέο φάρμακο, έτσι δεν είναι; Τότε που δίσταζες να το δοκιμάσεις,,,
YOU ARE READING
"Κράτα με"!
Romance-Κράτα με πιο σφιχτά! -δε μπορώ, δεν έχω πια δύναμη. -Τότε βρες την. -δεν αντέχω άλλο. -Μάθε να αντέχεις και δώσε μου πίσω την καρδιά σου. -την έχεις. -λες ψέματα, μόνο μια ψεύτικη πέτρα μου άφησες με το χρώμα του έρωτα. -Το φιλί σου δεν έχει την ίδ...