46

852 95 31
                                    

Το μπαράκι ήταν μισοάδειο όταν έφτασαν. Η Ναταλία προσπάθησε να εμποδίσει τις αναμνήσεις από τη βόλτα της εκεί με τον Ρωμανό να εισχωρήσουν στο νου της. Ευτυχώς δεν είχε μπει μέσα μαζί του ούτε και για ένα ποτό. Ο Δημήτρης σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους μέχρι εκεί, φλυαρούσε ασταμάτητα αν και επί της ουσίας δεν της έλεγε τίποτα σημαντικό. Η Ναταλία το είχε καταλάβει πως ό,τι κι αν ήταν αυτό που τον απασχολούσε, δε θα της το αποκάλυπτε πριν αρχίσουν να πίνουν το πρώτο τους ποτό. Βολεύτηκαν σε δυο ψηλά σκαμπό που ήταν το ένα απέναντι στο άλλο. Ο μέσος όρος ηλικίας των λίγων θαμώνων πάντως ήταν κάπως μικρότερος από όσο θα της άρεσε. Όσο για τη μουσική, ήταν κι αυτή ελάχιστα πιο δυνατή από ό,τι θα ήθελε.

-Τι θα πιούμε; Κρασί να υποθέσω, σωστά; Ο Δημήτρης έπιασε στα χέρια του τον κατάλογο κι άρχισε να τον διατρέχει με τα μάτια. Τότε, η Ναταλία κούνησε αρνητικά το κεφάλι της.

-Νομίζω πως όχι, λέω να πρωτοτυπήσω απόψε και να σπάσω το κατεστημένο. Θα δοκιμάσω κάποιο εξωτικό κοκτέιλ, έτσι, για μια αλλαγή. Το χαμόγελο στο πρόσωπο του άνδρα διευρύνθηκε και γύρισε σελίδα στο μενού.

-Μαζί σου κι εγώ, δεν έχω καμία αντίρρηση. Λοιπόν εδώ βλέπω ένα ωραίο με πορτοκάλι και μέντα, θέλεις να το τολμήσουμε; Η Ναταλία συγκατένευσε. Πήρε το κινητό της και το ακούμπησε πλάι στο ποτήρι με το νερό. Δεν είχε λάβει κανένα άλλο μήνυμα κι αυτό σήμαινε πως τόσο η Δανάη όσο και η Ρουμπίνη ήταν μια χαρά. Ο Δημήτρης χαιρέτισε καλοσυνάτα τη σερβιτόρα που ήταν υπερβολικά νέα και της ζήτησε να τους φέρει δυο κοκτέιλ, καθώς και κάμποσους ξηρούς καρπούς. Εκείνη έγνεψε φιλικά κι έφυγε για να πάρει παραγγελία κι από ένα άλλο ζευγάρι που είχε μόλις μπει.

-Είσαι έτοιμη να αναλάβεις δράση; Πότε θα αρχίσουν τα μαθήματα στο κολέγιο; Αλήθεια, πόσα πλάνα κατέστρωσες ως τώρα για τον πρώτο κύκλο της διδασκαλίας σου; Ο Δημήτρης της έπιασε το χέρι απαλά μα σταθερά και η Ναταλία κατάλαβε πως το πείραμα της θα περνούσε στην επόμενη φάση του πολύ σύντομα.

-Αρκετά αλλά ακόμη τα βρίσκω όλα ανεπαρκή και λειψά, δεν πειράζει όμως, θα τα εμπλουτίσω όσο πιο σύντομα μπορώ. Όσο για την ημερομηνία έναρξης... εδώ υπάρχει κάποιο ζήτημα, αρχικά είχαν πει οι υπεύθυνοι πως θα άφηναν κι άλλο περιθώριο προκειμένου να υποβληθούν περισσότερες αιτήσεις, προχθές πάλι μου φάνηκαν πιο βιαστικοί... Θα δούμε τι θα συμφωνήσουμε αύριο το πρωί που θα πάω να τελειώνουμε με το τυπικό της πρόσληψης.

"Κράτα με"!Where stories live. Discover now