Παρά την ολοένα κι αυξανόμενη ανησυχία της για το γεγονός πως ο Ρωμανός δεν είχε επικοινωνήσει μαζί της αλλά ούτε και η Ρουμπίνη, η Ναταλία δούλεψε με συγκέντρωση και μεθοδικότητα για τις επόμενες τέσσερις ώρες. Κι αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να ολοκληρώσει την εμπλοκή και τη συμμετοχή της στην υπόθεση του κυρίου αλεξάνδρου. Ο Έκτορας δεν την ενόχλησε σχεδόν καθόλου, κι όταν κατέφτασε η κυρία αυγέρη φουριόζα μα χαμογελαστή, την ανέλαβε ο ίδιος αφού είχε ενημερωθεί λεπτομερώς για τις τελευταίες εξελίξεις γύρω από την υπόθεση της.
Μόλις βεβαιώθηκε η Ναταλία πως δεν της έμενε τίποτα άλλο να κάνει εκεί ουσιαστικά, έκλεισε τον υπολογιστή της και σηκώθηκε. Το είχε πια αποφασίσει να πάει και να βρει τη Ρουμπίνη. Όπως ήταν λογικό θα ξεκινούσε από το ιατρείο και το σπίτι της και δε μπορεί κάπου θα την πετύχαινε. Θα της τα έλεγε από την καλή και την ανάποδη, και μετά αν αυτό κρινόταν απαραίτητο θα τα έψελνε και στον Μάριο, έπρεπε να αναλάβει κι αυτός τις ευθύνες του, πατέρας και σύζυγος δεν ήταν;
Είδε τον έκτορα να κλείνει το τηλέφωνο του και τον πλησίασε. Κάποιος τον είχε καλέσει και είχε απομακρυνθεί λίγο για να μπορέσει να του μιλήσει με μεγαλύτερη άνεση. Η Ναταλία αναρωτήθηκε αν ήταν ο πατέρας του και τον ρώτησε:
-Όχι, μίλησα και μαζί του όμως πριν από λίγο. Απόψε θα τον πάω σε ένα καινούριο κινέζικο εστιατόριο.
Η Ναταλία συγκατένευσε κάπως μουδιασμένα και μετά πήγε και μάζεψε για άλλη μια φορά τα λίγα της πράγματα. Κάτι της έφερνε αναστάτωση αλλά δε μπορούσε με τίποτα να προσδιορίσει τι ήταν αυτό.
-είσαι έτοιμη να φύγεις ξανά;
Ο Έκτορας άρχισε να τακτοποιεί μερικά χαρτιά σε έναν μεγάλο μαύρο φάκελο που κατέβασε από ένα ράφι της ψηλής βιβλιοθήκης.
-Ναι, ότι είχα να κάνω εδώ έγινε πια. Αν προκύψει ο,τιδήποτε σχετικό με τον πατέρα σου μη διστάσεις να μου τηλεφωνήσεις.
-Για να έρθεις να ανοίξεις το γραφείο;
-Ναι, για να κάνω ό,τι μπορώ προκειμένου να σε βοηθήσω.
Τον είδε να ανασηκώνει τους ώμους αν και την ίδια στιγμή κουνούσε καταφατικά το κεφάλι πηγαίνοντας να βάλει πάλι τον φάκελο πίσω στη θέση του.
-Πιστεύω πως θα είναι εντάξει ο πατέρας μου.
-σίγουρα θα είναι μια χαρά. Λοιπόν, αν επικοινωνήσει μαζί σου κάποιος από τους παλιούς μας πελάτες πες μου.
YOU ARE READING
"Κράτα με"!
Romance-Κράτα με πιο σφιχτά! -δε μπορώ, δεν έχω πια δύναμη. -Τότε βρες την. -δεν αντέχω άλλο. -Μάθε να αντέχεις και δώσε μου πίσω την καρδιά σου. -την έχεις. -λες ψέματα, μόνο μια ψεύτικη πέτρα μου άφησες με το χρώμα του έρωτα. -Το φιλί σου δεν έχει την ίδ...