35

851 99 30
                                    

Η Ναταλία μάζεψε όλα της τα πράγματα κυριολεκτικά από το σπίτι του Ρωμανού αμέσως μόλις βεβαιώθηκε πως αυτός με τη δανάη ξεκίνησαν για τη Θεσσαλονίκη. Τις τελευταίες ώρες δεν τις είχε περάσει κλαίγοντας ούτε και γυρεύοντας υπεύθυνους και φταίχτες. Το μόνο που έκανε ήταν να διαβάζει διάφορα άρθρα, νομικά και λογοτεχνικά, προσπαθώντας να ενημερωθεί και κυρίως να μη σκέφτεται. Είχε βρεθεί στην ίδια κατάσταση τόσες πολλές φορές που της ήταν αδύνατο πλέον να αξιολογήσει την κρισιμότητα της παρούσας κατάστασης. Από τη μια έλεγε πως πάει, ήρθε το τέλος, κι από την άλλη το μόνο που την απασχολούσε ήταν το πότε θα γυρίσει ο Ρωμανός για να βρει κάποια αφορμή και να τον συναντήσει ξανά. Πάντως, όλα της τα ρούχα και τα υπάρχοντα γενικότερα βρέθηκαν συσκευασμένα και κλεισμένα μέσα στις μεγάλες μαύρες δερμάτινες βαλίτσες της. Δεν ήθελε να το παραδεχτεί πως αυτό που βίωνε μαζί του ήταν η αρχή του τέλους, το καταλάβαινε ωστόσο με κάθε κύτταρο της ύπαρξης της πως αν υπήρχε έστω και μια ελπίδα να σωθεί κάτι από τη σχέση τους τότε θα έπρεπε να προβούν σε ριζικές αλλαγές. Φυσικά η μικρούλα φωνή στο εσωτερικό του νου της δεν παρέλειπε να της σιγοψιθυρίζει πως όλα είχαν τελειώσει αλλιώτικα γιατί να επέλεγε εκείνος να φύγει χωρίς αυτήν; Προφανώς επειδή θεωρούσε πως η μόνη του οικογένεια ήταν η κόρη του και κανείς άλλος. Δυσκολεύτηκε κάμποσο να τα φορτώσει όλα στο αυτοκίνητο της αλλά όταν ήταν έτοιμη να φύγει από εκεί αντί να λογαριάσει καλές και κακές στιγμές υπολόγιζε το πόσες μέρες θα άντεχαν τα φυτά της χωρίς περιποίηση. Αυτό βέβαια δεν ήταν άλλο από αμυντικός μηχανισμός και μάλιστα αρκετά ισχυρός. Τους ήξερε όλους, τους είχε μελετήσει σε ένα από τα βιβλία που της είχε δανείσει η Ρουμπίνη. Καθώς ξεμάκραινε από το σπίτι του ρωμανού που δεν ήταν προφανώς και δικό της σπίτι, άρχισε να χτυπάει το κινητό της. Το σήκωσε γεμάτη χαρά που θάμπωνε όμως επειδή είδε πως της είχε τηλεφωνήσει η Ρουμπίνη.

-επιτέλους με θυμήθηκες αδερφούλα, πώς είσαι; Τι κάνει το γλυκό μας πλασματάκι; Κι ο Μάριος; Μόλις έπαψε να μιλάει έδωσε συγχαρητήρια στον εαυτό της επειδή είχε νομίσει πως μίλησε χαρωπά με πειστικότητα.

-Πού πάει ο Ρωμανός με τη μικρή Ναταλία; Η απάντηση της ρουμπίνης τη χτύπησε σαν ισχυρός καταπέλτης γκρεμίζοντας της την αισιοδοξία. Μα από πού στο καλό είχε μάθει πως είχαν φύγει πριν από λίγες μόλις ώρες; Εκείνη καμιά πρόθεση δεν είχε να της το αποκαλύψει επειδή δεν ήθελε να την κάνει να ασχοληθεί μαζί της τώρα που όλα στον γάμο της ήταν τόσο εύθραυστα.

"Κράτα με"!Where stories live. Discover now