LEES DIT ALLEEN ALS JE ZEKER WEET DAT JE HET VERHAAL AL UIT HEBT!! (Of het nooit wil lezen.) Voor de mensen die het leuk vinden, dit is het verhaal plot dat ik halverwege het verhaal ongeveer in gedachten had. Veel is veranderd, maar sommige dingen zijn nog steeds hetzelfde, daarom raad ik je aan dit niet te lezen als je mijn verhaal nog niet hebt gelezen maar wel wil lezen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Overal zijn nu camera's, Diana ervaart constante paranoia.
Door de camera's zien de jongens haar paranoia, ze zorgt voor onrust, daarom verwijderen ze haar uit het packhuis. Ze beland weer in de tunnels onder het packgebied.
Diana moet trainen om te schieten, het wordt haar missie om de Alpha uit te schakelen. Tijdens de training wordt ze constant bewaakt, als zij een van hen neerschiet, gaat iedereen eraan.
Ze hebben maar kort om haar te trainen, ze kan niet veel langer dan een week weg blijven, dat zou het onwaarschijnlijk maken
Ze moet vertellen dat ze na al die jaren in isolement, het even niet meer aan kon om onder de mensen te zijn, al helemaal met Luke, maar vooral Caiden en Jax zo dicht bij haar en dat ze even tijd nodig had om na te denken. Dat ze haar sporen had verborgen, maar nog steeds dicht bij of op het territorium was, rennend van alle wachters die patrouilleren.
Diana moet nu toeslaan, anders blazen ze het packgebied op.
Diana loopt het kantoor binnen, zogenaamd om verhaal te doen over wat er is gebeurd. Ze trekt haar pistool. Pakt het met beide handen zo stevig mogelijk vast. Het pistool valt bijna door haar trillende handen. Haar ademhaling is oneven, tranen lopen over haar wangen, alleen heeft ze geen keuze. Ze knijpt haar ogen dicht, snikt, haalt de trekker over en schiet. Zodra ze heeft geschoten, haalt ze diep adem, deels opgelucht, deels schuldig en in shock.
Iedereen heeft het schot gehoord. Luke komt als eerste binnen rennen, snel daarna volgen de anderen. Diana is in paniek, ze beseft wat ze heeft gedaan en kan niet met het schuldgevoel omgaan. De Alpha wordt de kamer uit geracet richting het ziekenhuis.
Na drie weken in het ziekenhuis, is de Alpha stabiel, maar nog steeds in coma. Als hij ooit nog wakker wordt, zal hij tot onder zijn ribben verlamd zijn.
Na twee maanden zonder Alpha, is de pack in rep en roer. Zonder leider zijn ze nergens. Luke moet zijn positie overnemen, maar Diana mag niet helpen. Diana wordt niet vertrouwd. Luke, Laurel en Russel zijn de enige die nog met haar om wil gaan.
De Alpha wordt wakker. Na enige verwarring, herinnert hij zich het meeste weer. Hij geeft Diana niet de schuld. Hij heeft het verhaal gehoord en begrijpt haar handelen. Hij erkent dat hij een slechte Alpha was, die achter de rug van alle packleden om werkte. Aangezien de helft van zijn lichaam verlamd is, is hij niet goed als leider van de pack. Luke wordt Alpha, de Gamma wordt Bèta, Russel wordt de nieuwe Gamma en Caiden wordt een adviseur voor de pack.
Na veel wantrouwen vertrouwd de pack Diana stukje bij beetje steeds meer. Uiteindelijk wordt zij gezien als een held, ze heeft de pack gered van hun eigen Alpha.
De mate van de Alpha heeft een zoontje, de Alpha komt vrij. (Later toegevoegd.)
JE LEEST
Werewolf Pain
WerewolfBest: #9 in weerwolf Diana, zo heet ik. Mijn wolf heet Luna. Al bijna elf jaar zit ik in een cel in de kelder van "The Lunar Shadows", door mijn ouders, ze waren spionnen van een andere roedel, dat is het antwoord wat ik kreeg toen ik acht was en de...