Beginning of Love;
Loverboy. | Jjk♡ ♡ ♡
" turun "
Arahan Jungkook diikut Jihyo tanpa bantahan. Mereka berdua menapak masuk kedalam studio milik Jungkook. Terus mereka menuju kearah tempat untuk photo shoot.Background semuanya putih dan ada 2 biji kamera yang dihalakan kearah background itu. Jihyo berdiri ditengah-tengah kawasan tersebut sambil mata memandang sekeliling.
Jungkook hanya memandang Jihyo sekilas sebelum mula mengejas kamera yang akan dia gunakan untuk mengambil gambar-gambar Jihyo.
" tukar baju. dekat dalam bilik sana. baju semua saya dah letak "Jihyo sekadar mengangguk sebelum berjalan kearah bilik penyalinan pakaian. Sementara menunggu Jihyo, Jungkook mencuba kameranya untuk memastikan ia elok untuk digunakan.
" ehem- "
Jihyo berdehem yang mana berjaya menarik perhatian Jungkook. Segera fokus Jungkook kini hanya tetap pada gadis cantik yang kelihatan lebih cantik dan menawan memakai pakian yang telah dia pilih sendiri." you're beautiful, sweetheart "
Kata Jungkook perlahan sebaik dia tiba betul-betul dihadapan Jihyo. Jihyo tersenyum samar walaupun dia sudah terasa payah mahu menelan liur.Kerana Jihyo dapat lihat cara Jungkook memandang dia agak berbeza. Kali ini lelaki kacak itu seolah olah tidak nampak benda lain kecuali Jihyo.
" Jeon, jom start. stop gawking "
Jihyo menyeringai suka melihat Jungkook seakan-akan malu.Jungkook dan Jihyo kini berada diposisi masing-masing. Jihyo model dan Jungkook photographer. Setelah menbuat kiraan, maka bermulalah sesi photo shoot mereka.
Tanpa perlu arahan dari jungkook,bermacam gaya yang menarik dibuat oleh Jihyo. Oh sungguh gadis cantik itu sangat berbakat dalam bidang ini.
" damn, girl. nice! "Kata Jungkook teruja setelah melihat hasil tangkapan. Dan sekali lagi tanpa Jungkook sedar, dia sedang jatuh lebih dalam. Bukan sahaja kerana wajah jihyo tetapi juga sikapnya.
" we're done? saya akan tukar baju lagi satu. sekejap ya "
Jungkook mengangguk. Mata Jungkook menghantar Jihyo sehingga dia hilang dibalik langsir bilik penyalinan pakaian." fuck. I'm excited to see her in that clothes "
Jungkook menghembus nafas, payah.
" am i look good? "
Suara lembut itu berjaya menarik perhatian Jungkook sekali lagi.Mulut Jungkook sedikit ternganga.
" you look stunning, noona! "
Tanpa segan silu Jungkook memuji. Kalau Jungkook tidak segan, Jihyo segan.
YOU ARE READING
[C] LOVERBOY
FanfictionA Jeon Jungkook Fanfiction. ❝ cinta saya ni memang boleh dipakai buang ya ? ❞ ❝ maafkan saya. saya tak bermaksud untuk punah hati awak ❞ he's, my loverboy . start: 28Sept2018 end: 7Dec2018 ❈#14 in fanfiction (8Oct2018) ✿#6 in fanfiction (21Oct2018) ...