➽ TFL; 022

1.7K 200 26
                                    

The Fallen Love ;
Loverboy.| Jjk

♡ ♡ ♡

INSTAGRAM

herjeon

♥ liked by knmjoon , mygi , worldwide

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

liked by knmjoon , mygi , worldwide.handsome and 10,450 others..
herjeon get well soon my babygirl ❤

comments
jhopee loverboy..
knmjoon get well soon *** !
anna_ macam kenal.. gws!
kimv uyoooo bersemut!
mygi hyung disini masih alone uhukk

view all 365 comments?

♡ ♡ ♡

Roseanne merengus kasar melihat recent post Jungkook di aplikasi instagram. Sungguh dia tahu tangan siapa yang berada didalam gambar tersebut.

“ tak guna! perempuan tak guna! ”
Roseanne menghempas kuat objek nipis yang tadinya digenggam erat. Sakit hatinya melihat gambar yang di post oleh Jungkook.

Itu bukanlah kali pertama Jungkook post gambar Jihyo. Sudah berkali-kali. Malah mungkin sudah lebih 30 keping gambar diruangan instagram milik lelaki kacak itu.

“ Park Jimin! kau kata mereka dah putus?! ”
Teriak Roseanne. Jimin yang hanya memerhati gadis itu sedari tadi turut merengus kasar.

“ aku sendiri lihat mereka putus, bergaduh. mana lah aku tahu tiba-tiba boleh baik! ”
Balas Jimin juga naik berang. Tipulah kalau dia tidak cemburu melihat posting Jungkook itu tadi.

Hatinya sesakit hati Roseanne Park.
“ kita tak boleh biarkan diorang macam ni, Jim. kita perlu buat lebih dari hanya gambar mesra. mungkin kau.. patut perangkap Jihyo dan tidur dengan dia ”

Lancar sahaja Roseanne mengatakan rancangan gilanya. Mata Jimin sedikit membulat dengar cadangan gadis gila itu.
“ kau gila ya, Rosey? ”
Soal Jimin tidak percaya.

“ ya, aku gila. gila kan Jeon Jungkook. jangan risau, kerja kau senang. psrangkap Jihyo, cukup aku dapat tangkap gambar kau dan dia atas katil aje, Jim. kita hantar pada Jungkook. mesti dia kecewa dan tinggalkan Jihyo. untungnya, kau dapat Jihyo dan aku dapat Jungkook ”

Terang Roseanne. Jimin terdiam buat seketika. Memikirkan patutkah dia bersetuju dengan cadangan gila gadis cantik itu? Jimin memandang Roseanne tajam.

[C] LOVERBOYWhere stories live. Discover now