➽ BOF; 017

2.4K 218 18
                                    

Beginning of Love;
Loverboy. | Jjk

♡ ♡ ♡

" daddy.. daddy would be nice at this moment "
Selamba Jungkook berkata sebelum membuka butang baju yang dipakai Jihyo.

" Jeon- "
Jihyo mengetap bibir apabila merasakan bibir basah Jungkook kini didadanya. Mata dipejam rapat. Menunggu Jungkook membuang pakaian dalam nya.

Namun tidak.
Lelaki kacak itu berhenti.

" bangun sayang, mandi dengan saya?"
Senyuman manis Jungkook berikan kepada Jihyo sambil bangun dari terus menindih kekasih hatinya.

Jihyo dilanda kebingungan.
" you're virgin, right? "
Spontan Jungkook menyoal dan spontan jugalah Jihyo mengangguk.

" I'll do that when we're married, babygirl "
Kata Jungkook sebelum rendahkan badan kemudian mencium dahi Jihyo. Jihyo turut tersenyum.

' gentleman— '
Gumam Jihyo yang mana Jungkook tidak dapat dengari. Jihyo kemudian ikut bangkit dari katil dan menuju kearah bilik air.

Jihyo memandang kearah lantai, pakaian Jungkook semuanya telah disingkirkan dan dibiarkan diatas lantai. Oleh itu Jihyo mengambil keputusan yang sama.

Semua pakaian nya termasuk pakain dalam disingkirkan lalu dia menapak masuk kedalam bilik air.
Jungkook yang sudah berada dalam tab air yang besar itu hanya diam memerhatikan Jihyo.

Nafsu lelakinya agak terusik namun bisah dia tahan kerana pada dia, dia sayangkan Jihyo jadi dia tidak akan mengapa-apakan gadis cantik itu tanpa cincin perkahwinan dijari mereka berdua.

" sini, sayang "
Jihyo duduk diantara kedua peha Jungkook. Lalu badan disandarkan pada dada bidang lelaki kacak itu.

" when you say you looked a mess, i whisper under neath my breath, you heard it

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" when you say you looked a mess, i whisper under neath my breath, you heard it. darling you look perfect, tonight. i don't deserve this, you look perfect tonight "

Jihyo memejam rapat matanya saat Jungkook mula menyanyi.
" sedapnya suara awak, sayang "
Seloroh Jihyo. Mata masih lagi dipejamkan menikmati suara lembut Jeon Jungkook.

" saya tak suka menyanyi but for you, I can sing all night, baby "
Manis sahaja kata-kata yang Jungkook lemparkan. Jihyo tertawa perlahan.
" you're such a loverboy, Kookie-ah "

" of course, noona. I'm your loverboy and you are mine. noona kookie yang punya, arra? "
Balas Jungkook penuh yakin. Jihyo sekadar berdehem perlahan.

Jemarinya dan jemari Jungkook ditautkan bersama.

♡ ♡ ♡

" kamu ni asyik sebuk dengan kerja je. pening omma tengok kamu ni "
Kata seorang wanita yang dipertengahan usia kepada anak sulungnya.

[C] LOVERBOYWhere stories live. Discover now