➽ BOF; 013

2.1K 222 22
                                    

Beginning of Love;
Loverboy. | Jjk

♡ ♡ ♡

" awak tahu, hyo. awak nampak cantik pakai dress ni tapi— saya rasa akan lagi cantik kalau dress comel ni, berada diatas lantai "

Kata Jungkook dengan suara serak basah. Suara itu mampu membuatkan Jihyo tidak keruan.
" j-jeon.. "
Sekali lagi Jihyo menyebut nama Jungkook dengan getaran.

" ya, sayang? "
Balas Jungkook. Masih dengan suara penuh godaan nya.
" saya.. nak kena masuk dah.. "
Sengaja Jihyo cuba mencari alasan.

Sudah naik rimas Jihyo dengan jantungnta yang sedari tadi tidak berhenti berdegup. Jungkook sekadar membiarkan alasan Jihyo.

" awak tahu, saya keliru dengan hubungan kita— sekejap macam stranger, sekejap macam kawan, dan sesekejap macam pasangan bercinta. saya betul-betul keliru "

Jihyo hanya diam. Membiarkan Jeon Jungkook meluahkan rasa.

" yalah— mana ada kawan lelaki bawa kawan perempuan kerumah dia, kan? mana ada kawan berlainan jantina pergi dinner bersama, kan? "

Sambung Jungkook lagi. Jarak mereka masih rapat. Mata Jungkook tertumpu pada bibir Jihyo.
" damn. I wanna taste that so bad "
Luncur Jungkook berkata. Jihyo menggigit bibirnya.

" jangan, jihyo. jangan gigit bibir tu. buat saya betul-betul hilang
kawalan "
Jungkook bersuara. Jihyo hanya diam, masih jantung berdegup kencang.

" awak- saya anggap kita, kawan. mungkin. saya tak tahu— saya pun keliru, Jeon "
Jihyo akhirnya mula bersuara.
" kalau macam tu, beri saya peluang "
Jungkook berhenti berkata-kata.

" beri saya peluang untuk jadi your boy. your loverboy. "
Sambung Jungkook. Jihyo terkedu. Jungkook sedang confess pada dia? Ini betul-betul tidak masuk akal.

" awak— bukan ke anti perempuan? Dah tak anti, ya? "
Sengaja Jihyo cuba lari dari topik. Jungkook menggeleng lambat.

" masih, anti. look, saya anti je. bukan takut pada perempuan. jadi— apa yang awak buat sepanjang malam ni, awak sengaja, kan? awak fikir saya takut,kan? awak salah, sayang "
Jungkook tersengih nakal.

" saya tak rasa takut tapi, saya rasa nak— "
Jihyo yang tidak lagi sanggup mendengar kata-kata Jungkook akhirnya menempel bibirnya pada bibir Jungkook.

Terus terdiam Jeon Jungkook. Bibir mereka yang tadinya hanya menempel pada satu sama lain kini didominasi Jungkook.

Bukan sekadar tempelan, tetapi menjadi satu ciuman yang lembut. Namun ciuman lembut itu bertukar kepada sesuatu yang lebih hangat.

Lancar Jungkook memasukkan lidah kedalam mulut Jihyo saat gadis cantik itu tidak sengaja membuka mulut.

Jungkook betul-betul mendominasi permainan bibir dan lidah mereka berdua. Dan Jihyo tidak suka. Dia juga mahu mendominasi. Malang sekali, dia gagal dan kalah dalam permainan tersebut.

Song Jihyo, lose.
Wanna play again?_

♡ ♡ ♡

[C] LOVERBOYWhere stories live. Discover now