➽ DLG; 035

1.9K 212 57
                                    

Don't Let Go ;
Loverboy. | Jjk

♡ ♡ ♡

INSTAGRAM

herjeon

♥ liked by pjm , minyoongs , nmjn_kim , imyourhope and 26,084 othersherjeon thankyou for everything, love♡

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

liked by pjm , minyoongs , nmjn_kim , imyourhope and 26,084 others
herjeon thankyou for everything, love♡

view all 4052 comments..

♡ ♡ ♡

“ tak guna! ”
Roseanne menghempas telefon bimbitnya keatas lantai apabila melihat posting terbaru diakaun instagram milik Jungkook. Sungguh hatinya terbakar.

“ dia sepatutnya milik aku! dia sepatutnya bertunang dengan aku! tak boleh jadi ni. aku perlu fikirkan sesuatu ”
Roseanne mengomel dengan hati yang masih terbakar.

Makin bertambah rasa benci Roseanne kepada gadis yang bernama Jihyo itu. Kerana gadis itu telah berjaya memilik Jeon Jungkook dan dia tidak.

Pantas iphone miliknya dicapai lalu nombor rakan baiknya, Brittney dicari lalu ditekan punat call.
“ britt, kau kena tolong aku ”
Brittney yang mendengar terus berasa hairan.

“ tolong apa pula ni, Rosey? ”
“ tolong aku umpan Jeon Jungkook ”
Tenang Roseanne berkata-kata. Brittney pula yang dibuat terkejut.
“ kau bercanda..? ”

“ tak, Britt. tolonglah aku! aku betul-betul terdesak ni! ”
Suara yang tadinya tenang, kini berubat kalut.
“ ya, ya, ya! aku tolong kau, Rosey! ”
Cukup dengan itu, bibir mungil Roseanne akhirnya mengukir senyum.

♡ ♡ ♡

“ Brittney? kau dimana? aku dah sampai ni ”
Laung Jungkook sebaik dia memasuki apartment Brittney. Jungkook dan Brittney itu boleh dikira sebagai rakan yang rapat.

Ini kerana mereka didalam department yang sama dan selalu melakukan tugasan bersama.
“ mana pula perempuan ni? kata nak minta tolong siapkan projek leceh Mr.Wong tu ”

Jungkook mula mengomel sendiri. Dia datang kesana pun kerana Brittney yang kedengaran agak terdesak. Kalau tidak, memang taklah dia akan meninggalkan Jihyo seorang dengan Bangtan.

Bukan dia tidak percaya bangtan tetapi nanti, Jungkook takut Jihyo terikut-ikut perangai Bangtan yang bukannya betul sangat pun. Alamak, terkutuk pula ya?

[C] LOVERBOYWhere stories live. Discover now