Beginning of Love;
Loverboy.| Jjk♡ ♡ ♡
Jungkook mengetap bibir. Liur ditelan payah. Tangan bergerak naik melonggarkan tali leher yang dipakai.
“ too sexy for you, Mr.Jeon ? ”
Jihyo bersuara dengan senyuman sinis bergayut dibibir mungil nya.“ just— perfect ”
Jungkook berkata dengan suara yang sepertinya tertahan. Jihyo melangkah mendekati Jungkook. Dia berhenti betul-betul dihadapan Jungkook.Pandangan Jungkook jatuh pada dada Jihyo— terdedah. Segera Jungkook larikan pandangan memandang wajah cantik Jihyo.
“ you are standing too close, miss ”Sekali lagi liur ditelan payah. Jihyo tersengih mengejek.
‘ takutlah tu! ’
Desis Jihyo, suka melihat reaksi Jungkook. Namun Jihyo tetap sahaja salah.Itu bukan pandangan takut kerana Jungkook anti perempuan. Tetapi pandangan yang mengatakan Jungkook takut dia tidak dapat mengawal diri nya.
‘ jangan— jungkook. dia bukan milik kau jadi, jangan ’
Tegas suara hati Jungkook melarang dirinya sensiri.
“ masuk, sekarang ”
Arah Jungkook.Dia membukakan pintu kereta untuk Jihyo. Jihyo sekadar mengangguk. Sengaja Jihyo menemukan pinggul nya dengan peha Jungkook saat gadis itu menunduk.
Menunduk sengaja mahu mengusik Jungkook. Jihyo tidak sedar dia sebenarnya bukan sedang mengusik Jungkook yang anti perempuan tetapi mengusik perasaan lelaki kacak itu.
Jungkook yang perasan tidakkan sengaja yang Jihyo lakukan itu buat kali keberapa entah menelan liurnya payah. Betul-betul terasa payah. Tali leher juga semakin dia longgarkan.
Jungkook kembali ke tempat duduk kemudian memulakan pemanduan. Mereka berdua masih terdiam. Jihyo geli hati dengan Jungkook kerana dia fikir dia berjaya mengusik lelaki itu.
“ Jeon, diam je? ”
Sengaja Jihyo menyoal.
“ huh? saya prefer kita berborak masa dinner date kita nanti, sweetheart ”
Balas Jungkook kononnya tenang.“ hm, baiklah. anyway, kita akan dinner di mana ya? Apartment awak? awak masakkan? ”
Tebak Jihyo menyembunyikan rasa terujanya.Jungkook menggeleng.
“ ani. kalau dekat apartment saya, tak adanya kita pakai macam ni ”
Jungkook tertawa perlahan. Jihyo menepuk perlahan kepalanya. Betul juga apa yang Jungkook kata.“ tapi— saya lebih prefer apartment awak dan awak masakkan. awak betul-betul pandai memasak. masakan awak sedap, Jeon ”
Kata Jihyo sekali gus memuji.
YOU ARE READING
[C] LOVERBOY
FanfictionA Jeon Jungkook Fanfiction. ❝ cinta saya ni memang boleh dipakai buang ya ? ❞ ❝ maafkan saya. saya tak bermaksud untuk punah hati awak ❞ he's, my loverboy . start: 28Sept2018 end: 7Dec2018 ❈#14 in fanfiction (8Oct2018) ✿#6 in fanfiction (21Oct2018) ...