Znaczenie imion żeńskich

658 44 30
                                    

Dużo wersji Nyo!

Amelia- lubi chodzić do koleżanek na pogaduchy. Interesuje ją, kto z kim śpi i kto kogo zdradza. Materiał na scenarzystkę telenowel.

Jill(Nyo!Australia)- plotkara, ma masę dziwnych zwierzaków, erotomanka-gawędziarka, zarywa do wyższych od siebie.

Anneliesie(Nyo!Austria)- światowa kobieta: próbowała różnych technik już chyba z każdym i wszędzie. Strasznie zazdrosna o swojego byłego, ale udaje, że wcale nie jest.

Natalia- chłód, lód, przedsionek Sybiru. Zimna , opanowana, odgania adoratorów, a jak jakiegoś sobie upatrzy, to nie ma bata, kochaś się nie wymknie i do końca życia będzie (współ)żył tylko z nią. Nie boi się włamywaczy, bo trzyma noże pod poduszką.

Bella- Cichodajka, nikt nie wie, czemu na leciała na facetów i czemu aż na tylu.

Maddeline(Nyo!Kanada)- lubi małolatów, lepiej nie wchodzić w szczegóły.

Chun-Ya (Nyo!Chiny)- ładna, miła, średnio bystra, masa typków na nią leci, być może lesbijka, bo nikogo nie ma- choć to tylko plotki.

Mariposa(Nyo!wyspa Kuba)- nosi buty z obcasami kupione na wyprzedaży, lubi opalać się topless, co jednych cieszy, a drugich przeraża, bo widokiem można by straszyć przedszkolaki.

Mette(Nyo!Dania)- zachowuje się jak facet, żłopie piwo, nosi miniówy, dość pyskata, ale niedostępna. Za chamskie odzywki leje po mordzie.

Alice (Nyo!Anglia)- poważna, inteligentna babka, ale jednak dość "łatwa".

Edith (Nyo! Estonia)- lubi przyrodę, zwłaszcza rośliny i różę, także tą należącą do Francisa.

Tina (Nyo!Finlandia)- niepozorna wielbicielka alkoholu, wie komu dać, a komu nie.

Francoise (Nyo!Francja)-Byle gdzie, byle z kim, oto jej motto.

Helice (Nyo!Grecja)- udaje cnotkę, a niezła z niej nimfomanka.

Monika (Nyo!Niemcy)- nosi latem miniówkę, a potem się dziwi, czemu pewna część facetów widziało jej majtki. Pije piwo, pali papierosy, straszna chłopczyca. Kompleks małych cycków.

Ling Chen(Nyo!Hong Kong)- gdyby nie fakt, że ani razu nie była w kościele, to mogłaby zostać zakonnicą.

Elizabeta- lubi ostro, zamyka zakochanego w niej typka w friendzonie. Nie wychyla się, ale wie co ,gdzie i jak by było przyjemnie i intymnie.

Emy (Nyo!Islandia)- meeeega nieśmiała, bardzo cichutka, woli książki i kakao od facetów, pewnie umrze jako dziewica, nie żeby jej to przeszkadzało...

Allona (Nyo!Irlandia)- uwertura do amatorskiej prostytutki, aczkolwiek się nie przyzna.

Daisy(Nyo!Włochy Północne)- niesamowicie irytująca, ubiera się w lumpeksie i świetnie gotuje, straszna cnotka, lepiej jej nie podpaść.

Sakura(Nyo!Japonia)- drobna kobietka, potrzebująca swojego rycerza, ale sama umie się bronić: nie bez przyczyny nosi ze sobą ostre nożyce. Uprawia miłość po ciemku i ma fantazje o mackach.

Rebeka(Nyo!Łotwa)- nieśmiała, cicha , szuka kandydata na męża, chętnych jakoś nie ma.

Lili- na pytanie " zrobisz loda?" idzie do spożywczego po lody w kartonie i na wszelki wypadek dokupuje bitą śmietanę. Pójdziesz za nią siedzieć.

Tatiana (Nyo!Litwa)- od dawna ma auto na pewno z drugiej ręki, świetnie gotuje, wierna jak pies.

Gianna- dziana, wie komu dać, a komu nie.

Jana (Nyo!Słowacja)- nieśmiała w życiu, w małżeńskiej alkowie królowa.

Karina (Nyo!Holandia)- skąpiradło, pedantka, niesamowicie wybredna.

Lovise (Nyo!Norwegia)- mol książkowy, cnotka, czasem strzeli focha, słaba w kwestiach miłosnych i w gotowaniu, mistrzyni wydawania cudzej kasy.

Felicja( trzeba komuś tłumaczyć?)- wysoka, ma małe cycki i z tego powodu nie lubi Marii. Nosi różowe rzeczy i krótką spódnicę, by wprawiać innych w zakłopotanie, a na razie wkurza tym mohery.

Julchen- zajebista, zajebista, ma niesamowite ego, ma ptaszka- kanarka ( A co myśleliście, zboki?!), słucha dzikiej muzyki, zołza, wierna to ona jest tylko sobie.

Viorica(Nyo!Rumunia)- interesuje się krwią dziewic i prawiczków, wszyscy przed nią umykają, czeka na swojego Romeo, choć nie jest Julią.

Anya(Nyo!Rosja)- leci na dzianych, wycycka ich do cna, a potem poluje dalej. Lubi balet.

Anabal(Nyo!Szkocja)- typ " starsza siostra", matkuje wszystkim w okolicy, daje tylko po ciemku.

Veronique- imprezowiczka, uwielbia pływać, rozrywkowa, faceci ją lubią, nie nosi majtek.

Lucila(Nyo!Włochy Południowe)- kapryśna, nieprzewidywalna, lubi wyszukane numery, ale byle komu nie da.

Isabel (Nyo!Hiszpania)- lubi się opalać topless i wcale się z tym nie kryje.

Delara (Nyo!Turcja)- trochę wkurza ją fakt, że nawet latem musi chodzić okutana od stóp do głów, daje tylko po ciemku.

Maria- za pomocą chemii powiększyła sobie cycki. Zgrabna, acz niezbyt lotna. Gania za zamożniejszymi od siebie facetami.

Rowena(Nyo!Walia)- trochę dziwna, kiepsko gotuje. Uwielbia "smoki".

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz