Luźne pomysły #1

344 41 20
                                    

Fakt numer sześć na podstawie danych z fanfika Nieuchwytna

1. Taurys kiedyś, niechcący, przefarbował się na rudo. Potem przez blisko miesiąc nosił czapkę na głowie, by nikt się nie kapnął.

2. Raivis, gdy jest sam w domu, nosi damskie ciuchy.

3. Radmila jest aseksualna.

4. Jakub uwielbia wulgarne, niezbyt wysokich lotów komedie.

5. Yao- gdy kraje azjatyckie podrosły- cierpiał na syndrom opuszczonego gniazda, aż ktoś nie zaproponował mu zostania opiekunem mikronacji. Od razu odżył.

6.  Od dwudziestolecia międzywojennego Gilbert mieszka czasem u Feliksa, nawet nauczył się troszkę polskiego ( zdania w stylu " Ich hatte gorączkę" lub " Ich war z Feliksem na imprezie").

7. Nawiasem mówiąc, Gilbert nadal pamięta Ludwigowi całą sprawę z nazizmem. To dlatego Niemcy jest aż za bardzo tolerancyjny- chciałby, by brat wrócił do domu, bo na razie Gil mieszka raz u Felka, raz u kumpli z BTT, czasem nie wiadomo gdzie. Co prawda, bracia się odwiedzają, ale Ludwig- choć starszy krewniak trochę go wkurza- chciałby z nim mieszkać.

8.Na każde święto Artur wysyła swym braciom życzenia z maleńkim dopiskiem " Fuck you".

9. Gdy Feliks i Jakub kłócą się o coś z Radmilą, ona zawsze im mówi, by nie podskakiwali tej, która wyciągała ich z paszcz słowiańskich demonów. Jakoś nikt nie wchodził w szczegóły, jakim cudem mało nie zostali czyimś śniadaniem.

10. Matthias próbował niegdyś pocałować Anyę. Stracił trzy zęby.

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz