10 rzeczy o Słowacji

257 37 14
                                    

1. Irytuje go fakt, że masa ludzi nie wie, gdzie znajduje się jego kraj. Gdy Jakub tak się irytuje,to Feliks zawsze pociesza go, mówiąc " Przynajmniej nie pomylili cię z Rosją...".

2. Murgas nie rozumie, jak to możliwie, że jego starszy brat kumpluje się z personifikacją Węgier- Kuba woli unikać Elizabety jak tylko się da.

3. Jego środowiskiem naturalnym jest sala od judo. Tak, tak, Jakub uwielbia sztuki walki, uważa je za lepsze niż broń palna do samoobrony. Może dlatego, że od czasu ostatniej wojny boi się huku i wystrzałów.

4. Słowacja jest wielkim fanem zespołu 3 Days Grace i nie znosi, jak ktoś nazywa jego ulubiony zespół " satanistami".

5. Biorąc pod uwagę stosunki między Słowianami Zachodnimi ( wiecie, były wojny polsko- czeskie itp.), to Jakub nazywa swoje rodzeństwo ( i siebie) "patologicznym trio".

6. Ulubiony sport? Skoki narciarskie! Jakub razem z Feliksem oglądają je w TV, ale na konkursie  w zeszłym roku, w Bischofshofen bracia byli na trybunach. Nawiasem mówiąc, każdy z nich kibicuje swojej drużynie ,a w przerwie między seriami Feliks zawsze znajduje sposób na wniesienie piwa na trybuny (" To totalna łatwizna! Wlewasz piwo do butelki po Tymbarku!")Nawiasem mówiąc, gdy Stoch wygrał, to Feliks ryczał z radości jak baba, a Jakub podawał bratu chusteczki do nosa.

7. Jakub to maniak gier video, ale od kiedy " Wiesiek 3" spalił mu PC-eta (dosłownie...), to woli nie brać gier od brata.

8. Małżeństwo Jakuba z Radmilą było czyste, obydwoje spali w osobnych łóżkach.

9. Boi się koni.

10. Często ogląda polskie kabarety. Wiadomo, jaki mają poziom, ale Jakubowi chodzi o to, że język polski ma dla niego śmieszne brzmienie, więc ma ubaw przez cały czas.

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz