Tablica ogłoszeń w Akademii W!

296 33 24
                                    

Ogłoszenia szkolne

(Cena za wers- 40 gr)

1. Porady miłosne za darmo. Szafka numer 69 przy schowku na miotły, na każdej obiadówce. 

2. Szukam sobie dziewczyny na bal w czerwcu. Ładne, cycate i możliwie najmniej gadające. Kontakt- zostaw liścik przy szafce numer 01. UWAGA- mogą być Niemki!

3.Kupię krew dziewic. Fiolki zostawiać w szafce numer 66.

4.Szukamy pań do towarzystwa w celu wyleczenia kumpla z bezsensownej miłości. Zakochał się w lasce, która łamie mu palce. Kontakt- szafki numer 00 i 000.

5.Wyprzedaż w sklepiku Mydło i Powidło. Do końca semestru wszystkie słodycze do 40% taniej.

6. Szukam ochroniarza, który obroni mnie przed fankami. Liściki przy szafce numer 69.

7. Francja, ty nie masz fanek, nie potrzebujesz ochroniarza, żabojadzie jeden!

8. Sprzedam stare, ale będące w dobrym stanie mangi. Szafka 12, na pierwszej przerwie.

9. Przystojny, hojnie obdarzony i bystry pozna ładną pannę. Liściki zostawiać w szafce numer 19.

10. Nie patrz na ogłoszenie wyżej- Yao był pijący, gdy to pisał.

11.Kupię tanio porządny, treściwy podręcznik od historii, ze szczególnym wyszczególnieniem wspólnej historii Litwy i Białorusi, by wyłuszczyć kumplowi, dlaczego laska nie może łamać mu palców. Kontakt: szafka 966.

13. Znaleziono typa. Białowłosy, zimny i jedzie od niego jak od niemytego od dwóch lat konia. Szczegóły u pielęgniarki.

14. Szukam miłej towarzyszki na sobotnie wyjście do teatru. Szczegóły u dyrektora Romulusa.

15. Dziadku, my nie chcemy nowej babci- podpisano: bracia F. , L. i R. Vargas.

16.UWAGA! Zaginął Turcja. Nie szukajcie go. Herakles Karpusi.

17. Pilnie kupię dużego, agresywnego wilczura, którym szczuje się idiotów. Szczegóły u wice dyrektora Germanii.

18. Zapraszam na Kółko Miłośników Piwa. Szczegóły u Radmili Horakovej.

19.SAM SIĘ POSZCZUJ TYM KUNDLEM, GERMAŃSKA ZARAZO!

20. Pilnie. Środek na prusaki i Prusaka. Patelnia nie wchodzi w grę- kontakt: szafka numer 102

21. Wymienię 20 fidget spinnerów na tyle samo prezerwatyw- szczegóły w sali 64

22. Doradztwo czarodziejskie! Uroki, magia miłosna i na dobre oceny! Stali bywalcy płacą 20% mniej! Kontakt- szafki 167, 896 lub 1200, albo u Mariyi Chernenko.

23. Znaleziono damskie, czarne rajstopy- kabaretki z czerwonymi podwiązkami i zatkniętymi tam nożami. Właścicielkę proszę o odbiór przy szafce numer 33.

24. Kupiem sęby wampila., tanio.Podpisano: Aurel Popescu.

25. Zgubiłam ciemnoniebieską, niedużą kokardę od brata. Szczegóły u Lili Zwingli.

26. Sprzedam Opla. Niemiec płakał, jak sprzedawał.

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz