Babskie Magic Trio!#4- trochę o Natalii

206 35 10
                                    

1. Lepiej nie wnikać, co robi późną nocą, zamknięta w swoim pokoju. Zapytany o to Liciek odparł, że słyszał stamtąd ryki, wrzaski i jakieś zaklęcia.

2. Ze stworów słowiańskich najbardziej lubi żmije, ale nie te małe węże, oj nie! Ma na myśli wielkie, groźne gadziny- z tej racji Natalia, słysząc o angielskich smokach, tylko unosi brew nieco kpiąco.

3.  Feliks twierdzi, że mogłaby spokojnie wypić bruderszafta z wiedźminem.

4. Raz ktoś stwierdził, iż Natalia ma coś wspólnego z Babą Jagą. Białoruś odparła, że po prostu lubi dzieci i zgromiła wzrokiem Łukasiewicza, po tym, jak mruknął pod nosem: "Na surowo i w sosie własnym".

5. Litwa pamięta, jak w czasie ich unii z Polską, zimą, raz zobaczył, jak Białka stoi na skraju gęstego boru, z którego coś wyłazi- coś przypominające leszego. Zapytana o to Natalia powiedziała, że po prostu sobie stała, obserwując śnieg, a Laurinaitis wolał nie drążyć tematu.

6. Może coś jednak jest na rzeczy, skoro nikt nigdy nie widział, by Białka choć syknęła ze strachu w czasie oglądania horrorów.

7. Obecność utopców w jej łazience to fakt, na szczęście stworki ostatnimi czasy trochę się uspokoiły i pozwalają lokatorom- Białce i Lićkowi-kąpać się do woli. W zamian utopce zwinęły z kuchni czajnik i gotują w nim- jak polscy studenci- parówki.

8. W każdym razie, gdy Polska "umarł" na 123 lata, Natalia widziała jego "duszę" włóczącą się po Warszawie lub rysującą karykatury zaborców na murach w wielu miastach.

9. Liciek nazywa ją "najbardziej uroczą wiedźmą na świecie".

10. Iwan nikomu się nie przyzna, ale wie dobrze o tym, że jego siostry znają się na magii.

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz