Litwa i Białoruś

1.2K 78 23
                                    

1. Swego czasu Tolys postanowił poprzypominać sobie szermierkę, w której był wieki wcześniej naprawdę dobry ale trochę mu się zapomniało. Jeżeli, w głębi serca, liczył na to, że powrotem do formy w tej dyscyplinie zrobi wrażenie na swojej lubej, to się przekonał, że musi również powtórzyć sobie podstawy matematyki, bo Białka okazała się mistrzynią świata, powiatu i innych rozróżnień... w strzelaniu do celu z kałacha, więc broń biała jakoś jej nie imponowała.

2. Feliks, szykując wielką fetę z okazji stulecia odzyskania niepodległości, szukał pomocników gdzie i tylko jak się dało(przekupując nawet część mniej robotnych pomagierów bimbrem, wódką pierwszej próby lub biało-czerwonymi pluszakami), dość szybko, ku swojemu zdziwieniu, zyskał pomoc w postaci Natalii. Tolys, usłyszawszy, że jego ukochana wpadła do Polski, również zgłosił się do współorganizacji imprezy ale potem, jak to często bywa w czasie tworzenia jakiegoś przedsięwzięcia, nawet nie mieli czasu ze sobą porozmawiać.

3. Liciek, mól książkowy z zamiłowania, wypożyczył z pobliskiej biblioteki tyle nowych romansideł, ile był w stanie unieść bez połamania sobie kręgosłupa i przeczytał wszystkie od deski do deski, bo sobie uświadomił, że nie ma zbytnio pojęcia, co w dzisiejszych czasach lubią kobiety. Przy pewnej okazji spytał niezbyt rozsądnie Natalię, co myśli o pejczach, na co ona odparła, że, jeżeli jeszcze raz o tym usłyszy, połamie mu wszystkie dwadzieścia jeden palców i ten jeden nadprogramowy. Rozbawiło ją to, gdy Litwa pochwalił ją za nieoczywiste skojarzenie, którego rozgryzienie zajęło mu z minutę.

4. Pamiętacie program Francji w radiu, w którym Francis pomagał w sprawach sercowych? Tolysa kiedyś jakieś licho namówiło, by napisać do programu z pytaniem, co zrobić z dziewczyną, którą się kocha ale coś teraz nie wychodzi, jak dotrzeć do jej serca. Niestety, prowadzący rozpoznał charakter pisma i wykorzystał sposobność do lokowania produktu, bo zauważył, że w jego sklepie trwa właśnie promocja na dmuchane lale i na pewno jakaś jest podobna do Białorusi. Tolys ze wstydu  mało nie zapadł się pod ziemię jak to usłyszał z radia, Natalia miała to szczęście, że akurat nie miała włączonego nadajnika, a zaraz Niemcy przywalił się w imię zasad i regulaminów do Francji, bo przecież wcześniej nie umieszczono informacji, że audycja zawiera lokowanie produktu a jednak zawierała.

- Innym razem Laurinaitis, widząc, że Białka jest skłonna porozmawiać o książkach, wysłał jej parę pozycji, w których pozaznaczał fragmenty mogące przypaść jej do gustu. Cel osiągnął połowicznie, bo owszem, dyskusja się ożywiła ale otrzymał odpowiedź, że powieść, faktycznie, świetna ale powinna mu uciąć paluchy za bazgranie po książkach.

Redagując headcanony, mam kłopot- ile treści usuwać, jeśli, z perspektywy czasu, wypada słabo lub jest sama w sobie żenująca? Z jednej strony chcę, aby to dziełko nie przynosiło mi wstydu ale, z drugiej strony, nie zamierzam wszystkiego przepisywać...



Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz