Reakcje niektórych na stan odmienny swoich drugich połówek!

502 41 61
                                    

Dobra, teraz wiecie, czemu prosiłam o same shipy hetero!

***

Węgry: Niemożliwe...* zerka na test* To jakiś durny kawał...

Polska: Taaaaak!!! * nie może w miejscu usiedzieć, wszędzie lata, poprzewracał już wszystkie wazony, wkurza sąsiadów* Nazwiemy je " Stulecie niepodległości"...

Węgry: * morderczy wzrok+ patelnia*

Węgry: Jeśli pójdziesz z takim imieniem do urzędu, chyba zostaną samotną matką i wdową.

***

Litwa: * padł z radości*

Białoruś: *wahania nastroju* Wstawaj, podnóżku!

***

Tajwan: *radośnie* Kikuuuu, zobacz...!

Japonia: * kamienna twarz* * nie wierzy w to, co widzi* * mało nie zemdlał ze szczęścia*

***

Polska: SŁUCHAM?!

Ukraina: Nie krzycz, jest środek nocy...

Polska: * z dość niepewną miną* Pokarmu małej lub małemu nie zabraknie...

***

Nyo!Francja: *gada z kimś przez telefon* Jasne, że powiedziałam o tym Arturowi, ucieszył się...

Anglia: * pije dziesiątą herbatę na uspokojenie*

***

Polska: To będzie totalna katastrofa! Totalna, generalna apokalipsa!

Nyo!Prusy: Bzdury! To będzie najbardziej zagilbiste maleństwo na świecie! *pokazuje śpioszki z naszytym kanarkiem*

***

Portugalia: * hałasuje, lata jak szalony, drze się " HUUURAAAA!", sąsiedzi zaraz wezwą policję...*

Nyo!Włochy Południowe: Nie myślałam, że ten jełop tak zareaguje... oby dzieciak się w niego nie wdał...

***

Francja: * siedzi nad butelką z winem* *mruczy coś pod nosem* * klnie*

Nyo!Anglia: Spróbuj tylko zwiać, a po alimentach się nie pozbierasz...

***

 Polska: Ha, za długo bawiłem na Litwie... a raczej Nyo!Litwie...

Nyo!Litwa: Trzeba pomyśleć nad imieniem...

Polska: Wiem! Bożydar albo Janusz, albo Mieczysław, albo Sławomir, albo Grzegorz, albo Brajan...

Nyo!Litwa: ...

***

Nyo!Słowacja:Co ty robisz?!

Nyo!Ukraina: * wali głową w ścianę*

***

Luksemburg: Ty nie żartujesz, prawda?

Monako: Nie, nie żartuję...

Luksemburg: Współczuję dzieciakowi wujka...

***

Włochy Południowe: Jakim cudem...? Niech to szlag! Cholera! Niech to cholera trafi! Będzie o jednego jełopa więcej...


Nyo!Kanada: * z radością robi listę, co kupić na "wyprawkę"*

***

Nyo!Niemcy: * gapi się na test z dość niewyraźną miną*

Włochy Północne: Kochana, będę miał dla kogo gotować pastę! Będę przewijał dzidzi pieluszki, a jak nie będzie chciała spać, zaśpiewam jej to, co śpiewał mi Dziadzio Rzym! A jak dzidzia podrośnie, to nauczę ją grać na gitarze i spać do południa! Ve ~

***

Białoruś: *zastanawia się, jak to wszystko ogarnąć* *zerka na Islandię* Znając nasze szczęście, będą bliźniaki...co najmniej...

Islandia: * poleciał kupić małe śpioszki ze wzorem "iśkowych sweterków"*

***

Seszele: Kochany, wyobrażasz to sobie?! Będziemy rodzicami! Ja mamą, ty tatą! Cudnie, nie? No i będziemy gotować małej lub małemu te twoje naleśniki, ryby ode mnie... będzie świetnie!

Matthew: * szczerzy się niewyraźnie- wygląda, jakby miał zaraz zemdleć*

***

Białoruś: Nieźle...

Rosja: *kombinuje, jak zwinąć się z horyzontu*

***

Nyo!Belgia: * zdębiał*

Nyo!Wlochy Południowe: Co się lampisz, jełopie?!

***

Nyo!Dania: Kochaniutki, ten nasz dzieciok pewnie będzie super! No i będzie miał tyle Lego, ile tylko będzie chcieć...

Norwegia. Ja. Będę.Mieć.Grzdyla. Z.Tą. Babą?!

***

Księstwo Wy :...

Sealandia: Dobra, które z nas pójdzie za to siedzieć?

***

Nyo!Hiszpania: *pisze w pamiętniku* Drogi pamiętniku, powiedziałam Arturowi o naszym dziecku... na razie zamknął się w kuchni... myślę, że dam mu trochę czasu, by  to przemyślał...pewnie bardzo się cieszy...

Anglia: * siedzi nad butelką z whiskey* * zastanawia się, jak czmychnąć*

***

Hong Kong: Co ty robiąca?!

Nyo!Islandia: *szyje dla bobaska małe, sweterkowate śpioszki*

***

Austria: Czy to na pewno moje...?

Węgry: Kochany, ja wiem, że uważają cię za fortepianofila, ale jako matka wiem, kto jest ojcem i jesteś nim ty!

Austria: Nadal nie jestem pewien...

Węgry: * bierze patelnię*

Austria: Dobrze, już jestem.


Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz