Kto co czyta

636 47 29
                                    

  Artur: Siedzi cywilizowanie na kanapie, obok stoi dzbanek z herbatą i filiżanka. 

Francis: Czyta w autobusie, uważając, by nikt nie pogniótł mu kartek.

 Feliciano: On nie czyta, bo woli pastę i podrywanie kobitek.

Ludwig: Historyczne, grube tomiska, zawsze wtedy, gdy ma odrobinę świętego spokoju.

Kiku: Woli mangi, zawsze w ciszy i spokoju.

Alfred: Ma zbyt duże ADHD, by czytać. Woli filmy akcji.

Iwan: Komunistyczne propagandówki, ale takie o technikach tortur, ewentualnie o hodowli słoneczników. Raz Baltic Trio umknęło jego gniewowi, gdy któryś z nich podrzucił Wani książkę o słonecznikach w malarstwie.

  Yao: W sumie nikt nie wie, trudno się rozczytać w tych cholernych znaczkach, sam zainteresowany za wiele nie zdradza i patrzy złowrogo na każdego, kto patrzy mu przez ramię.

 Roderich: Pozycje o muzyce lub gotowaniu, bo od kiedy dostał poparzeń przy robieniu sernika na zimno, doszedł do wniosku, że musi coś z tym zrobić.

Bella: Zależy od humoru, najbardziej lubi lekkie, ale inteligentne romansidła.

Elizabeta: Romansidła, obyczajówki, ostatnio polubiła fantastykę.

Lili: Fantasy. O dziwo, brutalne i krwawe, należy do fanów książek o Wiedźminie.

Gianna: Głównie obyczajowe, choć ostatnio spodobała jej się "Gra Endera".

Kyan ( Holandia, przynajmniej tak mi się wydaje): Oszczędza na czym się da, sam książek nie kupuje, ale czasem od kogoś dostanie, ostatnio polubił horrory.

  Feliks: Komedie, fantasy z Polski, obyczajówki i historyczne. 

Taurys: Czyta wszystko, co wpadnie mu w ręce.

 Gilbert: On nie lubi czytać niczego innego , niż książek o opiece nad ptakami, by móc zajmować się Gilbirdem.

Lovino: Czyta o motoryzacji, przyrodzie i jedzeniu.

Antonio: Uwielbia romanse, ale nikomu nie by się nie przyznał.

Tino: Historyczne oraz fantasy. Oczywiście czyta w saunie.

Berwald: Mroczne kryminały.

Emil(alias Isiek): Czytuje SF.

Lukas: EKSTRA mroczne kryminały i obyczajówki.

Matthias: Generalnie książek nie lubi, woli piwo.

Vash: O broni, a co?

Maria: Gdy ma czas, czyta fantastykę.

Raivis: O zwierzętach, umie spędzać godziny przed atlasami o faunie.

Eduard: Lubi kryminały i obyczajówki.

Natalia: Ostatnio czyta fantastykę i SF, chce napisać własną.

Herkules: O mitologii greckiej i o kotach.

Hong Kong( wg. fandomu- dwa cholernie dziwne ,chińskie imiona i angielskie- Leon): Nie lubi czytać ,woli TV, gry komputerowe i Internet.

Im Yong Soo: Nie znosi literatury, woli anime, Internet i swój tablet.

Tajwan( wg . fandomu- masa imion, ale mi się najbardziej podoba Mei): Woli mangi shoujo.

Sadik: Złośliwi twierdzą, że tylko Koran, a to nie prawda, bo Turcja lubi obyczajówki.

Matthew: Fantasy oraz przyrodnicze.

Zbiór Hedcanonów z  „Hetalii"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz