Γεια σας!!!Λοιπόν, είμαι ζωντανή και ζω! Το ξέρω πως είχα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ να ανεβάσω και αυτό έκανε λίγα άτομα να αναρωτηθούν. Όμως τους υποσχεθηκα σήμερα και έκανα τις απαραίτητες διορθώσεις όσο πιο γρήγορα μπορούσα. Τώρα αν έχει λάθη...υγεία να 'χουμε.
Τώρα αναρωτιεστε γιατί γράφω τώρα το σημείωμα μου.
Θα σας πω.
Από το προηγούμενο κεφάλαιο φαινόταν ότι θα προηγηθεί ερωτική σκηνή ,οπότε το κεφάλαιο έχει καθαρά ερωτικο περιεχόμενο. Δεν είχα ξανά γράψει btw οπότε δεν ξέρω πως θα σας φανεί. Σέβομαι όμως ότι μπορεί να υπάρχουν άτομα που δεν θελουν να το διαβάσουν. Οπότε μπορείτε να διαβάσετε το τέλος του κεφαλαιου από το σημείο που θα δείτε τρείς αστερίσκους. ( ***) .
Αυτά.
Θέλω να πω πως είναι το πιο μεγάλο κεφάλαιο του βιβλίου καθώς είναι πάνω από 2000 λέξεις.
Ελπίζω να σας αρέσει . Θα περιμένω τις ψήφους σας ⭐ και τα σχόλια σας 💬 .Καλή ανάγνωση 🖤🖤🖤
Στο προηγούμενο κεφάλαιο:
Πως και είσαι ξύπνια; Είναι κάπως νωρίς για εσένα.»λεει και χαμογελά ειρωνικά.
Χαμογελω και εγώ. Δεν μπορώ να γελάσω.
«Δεν κοιμήθηκα πολύ όπως και να'χει. Αϋπνίες.»λεω και κοιτώ γύρω γύρω το δωμάτιο.
«Καταλαβα. Εμ...θες τότε να κατέβουμε για πρωινό;» ρωτά ευγενικά.
Αλλά εγώ δεν θέλω άλλες ευγένειες. Θέλω πράξεις ,αυθόρμητες. Τώρα!
Γνευω αρνητικά καθώς τον πλησιάζω.
«Βασικά θέλω κάτι άλλο. »λεω αποφασιστικά και πριν προλάβω να σταματήσω τον εαυτό μου πιάνω το πρόσωπο του και ενώνω τα χείλη μας οδηγώντας μας σε ένα μέρος που το μόνο που υπάρχει είμαστε εμείς οι δυο.
Κεφάλαιο 41ο
Τα χείλη μου του επιτίθονται ανελέητα. Αλλά και αυτός δεν συγκρατείται. Μοιάζει σαν να αναπνέουμε μετά από χρόνια και αυτό μας κάνει αδύναμους να σταματήσουμε.
Κάθε προσπάθεια μου να πάρω τον έλεγχο αποτυγχάνει,με έχει κυριεύσει αυτός τώρα και χαίρομαι για αυτό. Δεν έχω ιδέα για το τι πρέπει να κάνω .
Με σπρώχνει απαλά προς το κρεβάτι και εγώ κάνω απρόσεκτα βήματα προς τα πίσω καθώς στο τέλος πέφτω άτσαλα στο πάπλωμα και τα χείλη μας χωρίζονται.
YOU ARE READING
Fair Victory- The Unequal Battle 2
WerewolfΕκείνο το βράδυ άφησε μυστήρια στην ιστορία της Candera.Κανένας δεν ξέρει τι πραγματικά συνέβη αλλά όλοι ξέρουν τρία πράγματα. Ότι κάποιος χάθηκε,κάποιος άλλος ούρλιαξε και κάποιος άλλος πέθανε ψυχικά. Δύο χρονια μετά μία ελπίδα καλειται νααποκαταστ...